Volledige versie bekijken : Daniela (Roemeense) ex-Adriana LR / ex-Andra DV
timjava
30 januari 2011, 15:20
Naam : Adriana
Nationaliteit / Taal : Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur / Lengte : Zwart / halflang
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : B-cup
Tatoeage / Piercing : geen
Service : Standaard
Voordeel: Lief, rustig meisje
Nadeel: Geen
in de bar stond ik met Rex te praten en hij wees een Duitse dame aan, waar hij mee naar de kamer zou gaan. Ik zag een hele leuke dame daarnaast zitten. Rex maakte meteen hand gebaren naar deze dame dat ik wel geïnteresseerd was en binnen de kortste keren had deze dame mij vast aan mijn badjas. De dame stelde zich voor als Adriana uit Roemenie. Ik vind haar lijken op Alizee (van het liedje “moi Lolita”). http://www.youtube.com/watch?v=dDwKPGUIVME
Adriana is een leuke, vriendelijke dame, waar ik mij prima, een half uurtje, heb vermaakt.
Rheinschwimmer
30 januari 2011, 15:54
ja, adriana ist schon ein leckerchen. es ist ein wirkliches vergnügen mit ihr aufs zimmer zu gehen. was ich schon mehrere male gemacht habe. und ganz sicher auch wieder machen werde...... der vergleich mit alizee ist schon ganz richtig :liebe2:http://www.youtube.com/watch?v=_ub7DNjiQVw
Pistol Pete
3 april 2011, 21:46
Haarkleur/-lengte : Zwart / Schouderlang
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : net niet slank maar zeker niet dik / mooie stevige b-cups
Nationaliteit/Taal : roemeens / redelijk engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : maagdelijk, zelfs geen oorgaatjes.
Service: degelijk. TZ + / GFE + / PZC / FT ?
Voordelen: mooie meid met voldoende service, twee maanden in het vak en (nog?) geen topper. Herhaling is mogelijk, zeker met een bezetting zoals vandaag op de zondag.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Om maar af te kicken van de verslavende ervaringen in Spanje besloot ik Living Room te bezoeken, slechts de 4e keer dit jaar (in 2010 waren er weken dat ik er 4 keer kwam...). De laatste tijd zie ik wat minder topdames in LR en heb ik het daardoor wat minder naar mijn zin. Ook vandaag kon ik maar weinig dames zien die mij konden bekoren. Uiteindelijk viel mijn oog op Andreana, een vrolijke en frisse verschijning die mij enigszins deed denken aan Diana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20862-Jacqueline-(ex-Anaid)-(ex-Diana-VV)-Roemeense) van weleer. Voor mij de reden om haar mee naar de kamer te nemen. Op de kamer bleek ze niet te kunnen tippen aan Diana maar dat kunnen er niet zoveel....Wel werd het een acceptabele sessie en voor mij werd het duidelijk dat het punt der verzadiging was ingetreden. De komende dagen maar eens de clubs (en meiden) mijden.
Rheinschwimmer
4 april 2011, 05:28
ich kenne die kleine süsse adriana (nicht andreana) schon etwas länger und kann mich nicht über ihren service beklagen. und wenn ich so beobachte ist sie eine von den damen da, die nicht gerade wenig kamert..... mit mir war sie sogar schon mal im whirlpool :smile: was sie jetzt mit wieder langen haaren nicht mehr so gern möchte.... mein wiederholungsfaktor bei ihr: 100% :smiley:
seit 14 tagen sind 2 neue rumänische damen vor ort die zuvor wohl in wien/austia tätig waren. iris undn nora. das müssen wohl, laut aussage meines freundes mijsber zwei absolute servicegranaten sein. wie sagte er: vom service her sind das keine rumäninen. das müßten polnische mädchen sein....
iris (blonde haare) nora (schwarze haare), wobei nora eine besonderheit hat. sie raucht zigarre was selten ist im club. zigarren rauchende frauen... äußerlich sind die beiden nicht wirklich ein pp-girl
timjava
4 april 2011, 18:40
Volgens mij is dit dezelfde : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24451-Adriana-(Roemeense)
Rheinschwimmer
5 april 2011, 04:38
Volgens mij is dit dezelfde : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24451-Adriana-(Roemeense)
richtig, das ist die selbe person. man sollte beides zusammen führen......
ijsbeer11
15 september 2011, 14:34
Ongelooflijk dat er zo weinig over haar geschreven word... Zo zie je maar, smaken verschillen!!!
Ik heb me meer dan uitstekend vermaakt met haar, denk dat het vervolg alleen maar beter zal zijn
timjava
15 september 2011, 14:38
Ongelooflijk dat er zo weinig over haar geschreven word... Zo zie je maar, smaken verschillen!!!
Ik heb me meer dan uitstekend vermaakt met haar, denk dat het vervolg alleen maar beter zal zijn
Ze zag er gisteren ook heerlijk uit in dat rode pakje, waar haar mooi gevormde borsten doorheen schenen.
ijsbeer11
15 september 2011, 14:47
Haha, ik vond dat pakje nou weer net niet mooi, hou meer van een bikini o.i.d.
Haar borsten zijn inderdaad erg lekker, twijfelde zelfs nog even of ze echt waren, maar die vraag werd snel beantwoord toen ik ze in mijn handen had.
Zaterdag nog maar eens een keer voelen want ze zei volgens mij iets van vakantie volgende week als ik het goed heb begrepen
Boy69
17 september 2011, 06:48
Reeds vele malen heb ik haar gespot in LR, maar tot een kamerbezoek is het nooit gekomen.
Ze is erg aantrekkelijk, maar iets weerhield me van een kamerbezoek.
Gisteren is het er dan toch van gekomen, en togen we naar kamer 21.
Daar overtrof ze mijn verwachtingen en trakteerde me op een uitstekende sessie.
Ze blijft nog een weekje en gaat dan terug naar Roemenie voor vakantie
Herhalingsgevaar: 85% (dat ligt niet aan Adriana, maar aan de hevige concurrentie)
Rheinschwimmer
17 september 2011, 07:27
Reeds vele malen heb ik haar gespot in LR, maar tot een kamerbezoek is het nooit gekomen.
Ze is erg aantrekkelijk, maar iets weerhield me van een kamerbezoek.
Gisteren is het er dan toch van gekomen, en togen we naar kamer 21.
Daar overtrof ze mijn verwachtingen en trakteerde me op een uitstekende sessie.
Ze blijft nog een weekje en gaat dan terug naar Roemenie voor vakantie
Herhalingsgevaar: 85% (dat ligt niet aan Adriana, maar aan de hevige concurrentie)
tja, wie heißt das so schön..... was lange währt, wird endlich gut... und ich habe dir schon vor einiger zeit gesagt, das adriana ein leckerchen ist... aber du hast schon recht mit deiner aussage, die mitwerber-liste im livingroom ist groß! :smile:
ijsbeer11
18 september 2011, 08:43
Adriana was gister nog steeds erg goed, toch ben ik al iets minder enthousiast dan de eerste keer, misschien maar beter ook.
Voor mij blijft ze de knapste meid in LR, en misschien wel van alle clubs.
Mooi gezichtje, lange zwarte haren en een top figuur!
Haar looks maken haar (toch wel bovengemiddelde) prestaties, alleen maar beter denk ik.
Voor de liefhebbers...Ze gaat volgende week vrijdag geloof ik een week of 2 op vakantie
Alabama
5 oktober 2011, 19:41
Eerste sessie met Adriana. Qua looks veruit het mooiste meisje uit LR. Had haar de vorige keer al gezien en wilde haar deze keer pakken. Had er vooraf al geen heel goed gevoel bij, maar het is gewoon een mooie meisje. Ik voorspelde Costana al dat het niks geen worden. Dat werd het dan ook niet. Het enige positieve aan de sessie was dat ik mijn vrijwel lege telefoon een half uur (of beter gezegd: 32 minuten) op heb kunnen laden en zodoende weer de nodige berichten kon versturen.
Kussen was slecht en het pijpen was zo mogelijk nog slechter. Het neuken ging wel, maar dat kwam vooral omdat ik sinds mijn tussenstop in Budapest al niet meer had geneukt. Vantevoren had ze even een douche genomen, wat getreuzeld bij het beginnen van haar werk en zodoende had ze de tijd op weten te rekken naar 32 minuten. Omdat ik mijn telefoon op aan het laden was, had ik toevallig het precieze aantal minuten gezien. Mevrouw wilde 75 euro. De rest van de avond er maar met een boog omheen gelopen. Mooi meisje, maar de service was echt een drama. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar dit was echt heel erg slecht. Kan me eigenlijk geen slechtere sessie voor de geest halen.
Rex
5 oktober 2011, 21:27
In tegenstelling tot Alabama, is Adriana voor mij echt een top wijfie. Al meerdere malen met haar weze stoeien.
Wat mij betreft een van de mooiere Roemeense dames in LR en ook nog eentje die ( voor mij althans) een topprestatie op de kamer levert. Ze vind zichzelf op Demi Moore lijken. Als je goed kijkt ( voor diegenen die Adriana kennen) lijkt ze er wel een beetje op..........
1857
MichelJ
5 oktober 2011, 21:40
Ze vind zichzelf op Demi Moore lijken. Als je goed kijkt ( voor diegenen die Adriana kennen) lijkt ze er wel een beetje op..........
1857
Ik vind Adriana er toch wel mooier uitzien dan Demi op deze foto....
Jack42
5 oktober 2011, 22:43
Ze vind zichzelf op Demi Moore lijken. Als je goed kijkt ( voor diegenen die Adriana kennen) lijkt ze er wel een beetje op..........
Ze lijkt idd veel op deze foto van Demi Moore.
Cupido
5 oktober 2011, 23:37
ja ze heeft er wel wat van weg. Ik vind haar mooier dan Demi op deze foto. En Demi heeft me nog nooit gekust, etc.!! Hele lieve meid, op de kamer niet super, maar jezus wat een figuurtje, alleen daar word ik al enorm geil van. Praterig op de kamer is ze ook niet erg en idd na 20 minuten denkt ze al gauw dat het half uur voorbij is.
gignnl
5 oktober 2011, 23:44
Begrijp dat het niet zo goed gaat met demi moore en dat ze sterk is vermagerd dus denk dat Adriana op t moment er iets beter uit ziet....
1858
ijsbeer11
6 oktober 2011, 09:58
Ben verbaasd Alabama over je ervaringen... Zoals je kunt lezen is het voor mij toch wel een toppertje, alleen haar lichaam en looks alleen al.. Maarja, misschien had ze haar dag niet net na de vakantie..
Ik zal ze wel weer eens aan een steekproef onderwerpen van de week
Alabama
6 oktober 2011, 19:23
Ben verbaasd Alabama over je ervaringen... Zoals je kunt lezen is het voor mij toch wel een toppertje, alleen haar lichaam en looks alleen al.. Maarja, misschien had ze haar dag niet net na de vakantie..
Ik zal ze wel weer eens aan een steekproef onderwerpen van de week
Geen idee hoe het komt. Had er vantevoren al geen goed gevoel over en dat zei ik ook al tegen een collega-ijsbeer. Omdat ze er geweldig uitziet en omdat me wat positieve recensies bijstonden toch maar gegaan, maar helaas... Dit hoort er ook bij, al vond ik haar actie met dat tijdrekken en dan zeuren om meer geld wel een beetje flauw, zeker na zo'n waardeloze sessie.
molaar
6 oktober 2011, 19:33
Heb persoonlijk een hele andere ervaring met haar . Bij het afrekenen dacht ze dat we 30 minuten waren geweest maar ik weet zeker dat het minstens 45 minuten waren. Ik was dik tevreden over haar, dus afgerekend voor een uur.
ijsbeer11
6 oktober 2011, 19:45
Ik heb zoals gezegd in een week tijd 3 sessies met haar gehad waarvan 2 hele goede en de laatste ook wel bovengemiddeld goed... Bij het afrekenen vraag ik altijd wat een dame krijgt om te testen of ze correct is, uiteraard hou ik zelf de tijd ook enigszins in de gaten.
En ik vind 32 minuten inderdaad niet passen bij een uurtarief, officieel gezien heeft ze gelijk maar het gaat om het principe.
Alabama zal met dit in zijn achterhoofd en zijn slechte ervaringen niet snel weer met haar gaan en ik denk dat als ze gewoon een half uur had gerekend hij nog wel iets positiefs aan dit geheel had overgehouden
Alabama
6 oktober 2011, 19:54
Ik heb zoals gezegd in een week tijd 3 sessies met haar gehad waarvan 2 hele goede en de laatste ook wel bovengemiddeld goed... Bij het afrekenen vraag ik altijd wat een dame krijgt om te testen of ze correct is, uiteraard hou ik zelf de tijd ook enigszins in de gaten.
En ik vind 32 minuten inderdaad niet passen bij een uurtarief, officieel gezien heeft ze gelijk maar het gaat om het principe.
Alabama zal met dit in zijn achterhoofd en zijn slechte ervaringen niet snel weer met haar gaan en ik denk dat als ze gewoon een half uur had gerekend hij nog wel iets positiefs aan dit geheel had overgehouden
Mwah, zelfs dan was de sessie gewoon slecht, maar dat kan gebeuren. Het kan niet elke keer feest zijn. :biggrin:
Het is wel een mooi meisje en ze had misschien haar dag niet. Had ze gewoon niet zitten zeuren over de tijd dan had ik me er een volgende keer nog weleens aan gewaagd (mits ik de indruk zou krijgen dat ze dan wel haar dag heeft), maar nu hoeft het voor mij niet meer. Ze heeft in principe wel gelijk als je de tijd van het douchen e.d. mee zou tellen. Helemaal netjes om een beer te laten betalen voor douchetijd is het natuurlijk niet. Daarna duurde het ook nog wel even voor ze tot actie over ging. Al bij al maakt dat dat ik het bij kijken laat de volgende keer. :) 32 minuten is natuurlijk 2 minuten te lang, maar als je dat extra geld moet verdienen door tijd te rekken...
Afijn, genoeg over gezegd. Er zijn gelukkig nog genoeg andere leuke dames in LR. :)
LBHL
6 oktober 2011, 21:38
Een tijdje geleden had ik dezelfde ervaring als Alabama. Een matige, inspiratieloze sessie met deze wonderschone meid. Ook met het afrekenien deed ze 'vervelend'. Ze probeerde dat ik een uur af zou rekenen, terwijl we nauwelijks een half uur op kamer waren. Deze meid is ontzettend mooi en als ze nou gewoon goede service zou leveren (zonder 'Roemeense' trekjes), zou ze bij de absolute toppers horen. Helaas is ze dat voor mij, vanwege de service, niet.
ijsbeer11
29 oktober 2011, 11:29
Ja
ijsbeer11
4 december 2011, 20:55
Sinds deze week in VV, mag verplaatst worden
Boy69
7 december 2011, 00:53
Heb haar vandaag in mijn armen gehad in LR
Ze mag weer verhuizen naar Kaarst
MichelJ
7 december 2011, 06:08
Ze mag weer verhuizen naar Kaarst
oost west thuis best :)
molaar
27 december 2011, 22:23
Weet iemand of Adriana met Kerstreces is ???
Picasso 1
27 december 2011, 23:43
Weet iemand of Adriana met Kerstreces is ???
Ze was er in elk geval de vrijdag voor kerst, terwijl het merendeel van de dames al weg waren
Boy69
28 december 2011, 07:37
Zondag nog een uitstekende sessie met haar gehad.
Maandag en dinsdag was ze er niet, wellicht enkele dagen vrij genomen.
Rheinschwimmer
9 februari 2012, 07:48
bei meinem letzten besuch im LR habe ich von einer ihrer "freundinen" gehört, das adriana jetzt im raum frankfurt tätig sein soll....
ich denke, wir werden es hören, da ja da auch viele ijsberen unterwegs sind ;-)
vrije jongen
25 maart 2012, 14:47
Deze Demi Moore look-a-like loopt tegenwoordig in Oase rond. Ze is ietsje afgevallen (zal met de aangeboden maaltijden te maken kunnen hebben:rofl:) en ziet erg goed uit; was me in LR nooit opgevallen dat ze zulke mooie borstjes heeft... geen idee wat haar naam in oase is trouwens.
Picasso 1
25 maart 2012, 15:40
Deze Demi Moore look-a-like loopt tegenwoordig in Oase rond. Ze is ietsje afgevallen (zal met de aangeboden maaltijden te maken kunnen hebben:rofl:) en ziet erg goed uit; was me in LR nooit opgevallen dat ze zulke mooie borstjes heeft... geen idee wat haar naam in oase is trouwens.
Als dames zoals Adriana naar Oase gaan dan is bijna niet meer vol te houden dat de service in Oase zoveel beter dan elders is :wink:.
vrije jongen
9 april 2012, 17:42
Ok, via een ander forum wat meer info: ze heeft een bijzonder originele naam uitgekozen in Oase: Daniela, die naam zien we niet vaak:gruebel:. Lekkersletje en Rheinschwimmer kunnen nog even benzine zegeltjes of airmiles gaan sparen, want ze schijnt voor een maand (minstens) naar huis te zijn.
MichelJ
2 juni 2012, 16:00
-> DV
MichelJ
22 juni 2012, 19:38
Naam : Andra
Nationaliteit/taal : Roemeense / Duits, Engels, Spaans
Leeftijd : 21jr
Haarkleur/lengte : lange zwarte haren
Lengte : 1.61m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage/piercing :
Service : PZC, NMC, massage
Extra : Lijkt op Adriana ex-LR (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24451-Daniela-(Roemeense)-ex-Adriana-LR) en wellicht is ze het ook.
MichelJ
22 juni 2012, 19:40
http://www.dolce-vita.com/images/120613_113642_IMG_1143-500x-anda.jpg (http://www.dolce-vita.com/)
http://www.dolce-vita.com/images/120613_113636_IMG_1174-500x-anda.jpg (http://www.dolce-vita.com/)
http://www.dolce-vita.com/images/120613_113702_IMG_1123-500x-anda.jpg (http://www.dolce-vita.com/)
Porsche997
22 juni 2012, 20:13
Dat is ze.. ken ze van VV (vroeg me ook af waar ze bleef, dus nu in DV te vinden ;-) ).. ze zei enkele mnd terug dat ze een aanpassing moest ondergaan aan de voorgevel..
bij deze is dat blijkbaar ook gebeurd!! Ziet er wel lekker uit..
MichelJ
22 juni 2012, 21:28
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24451-Daniela-(Roemeense)-ex-Adriana-LR&p=271521#post271521
Mag dus samengevoegd worden.
vrije jongen
30 oktober 2013, 22:54
Is weer in Oase gespot afgelopen week...
Banana Boi
16 augustus 2014, 03:54
Has anyone seen Daniela/Andra recently?