PDA

Volledige versie bekijken : Melissa, 22 jaar, Amsterdam, priveontvangst

Elgar
31 januari 2011, 19:34
Vorige week van "Mel" kunnen genieten, die ontvangt in een net appartement in Amsterdam-West, vlakbij het centrum.

Melissa is een gezellige spontane jongedame, volslank die veel plezier heeft aan sex. Gekozen voor een vluggertje a de som van 60 euro.

Pijpen doet ze best heel lekker en neuken valt ook helemaal niet tegen. Best wel een krap kutje voor een dame die behoorlijk mollig is. Dat zal vast wel aan haar leeftijd leggen

Maar heren wandelaars, nu komt ie!
Ik heb toch veel meegemaakt maar nog nooit zulke grote borsten in mijn handen gehad. Ze adverteert met DD volgens mij maar ze liet mij weten dat het een F/G is. dus diegene die helemaal gek zijn van grote jonge borsten, op naar Mel om je zakje te legen!

Voor mij voor herhaling vatbaar, zeker gezien het feit dat ik er op de fiets naar toe kon :lostit:
je kunt haar vinden op kinky
http://www.kinky.nl/Advertentie_volslanke_en_geile_studente_met__F_cup .aspx?id=108164&show=home

Joke
9 februari 2011, 12:30
Best wel een krap kutje voor een dame die behoorlijk mollig is. Dat zal vast wel aan haar leeftijd liggen
Dat ligt niet aan de omvang van een forse dame. Het is flauwekul dat dikke dames ook dan meteen een groot gat hebben, net als dat elke donkere man een grote lul heeft. Ik ben geen 20 meer, maar ben nog wel heel strak daaronder ( net nog gehoord :tongue: ). Dus leeftijd zegt ook niks eigenlijk... :gruebel:

Elgar
9 februari 2011, 21:39
Dat ligt niet aan de omvang van een forse dame. Het is flauwekul dat dikke dames ook dan meteen een groot gat hebben, net als dat elke donkere man een grote lul heeft. Ik ben geen 20 meer, maar ben nog wel heel strak daaronder ( net nog gehoord :tongue: ). Dus leeftijd zegt ook niks eigenlijk... :gruebel:

Grappig dat forum leden blijkbaar zo goed de recensies doorlezen.
Ik ben het met Joke en Cor (zijn jullie een stel? haha, een ijsberenstel :freu:)
dat er geen causaal verband bestaat tussen mollige dames en de omvang van een schede. Er is wel een causaal verband tussen zeer tengere dame's en de omvang van het overheerlijke kutje. Dat kan ik als ervaren ijsbeer uit empirisch onderzoek concluderen!! :smile2:

Anyway, bezoek deze dame en geniet er lekker van!! :asshole:

Koekkoek
15 februari 2011, 22:31
Is dit te 5e vergelijken met duitsland

Elgar
15 februari 2011, 22:58
nee dit is anders

Elgar
3 september 2011, 11:48
Administrator,
Uit betrouwbare bron vernomen dat deze dame is gestopt. Ze heeft de ware gevonden....
Topic kan worden gesloten.