Volledige versie bekijken : Koningin Beatrix is jarig
Jansen
31 januari 2011, 22:56
Dag Koningin Beatrix ik weet dat je mee leest dus van harte gefeliciteerd.
p.s. als je het niet leest verteld Alexander het je wel die is nog ingelogd.:biggrin:
:happybirth::happybirth::happybirth::happybirth::h appybirth::happybirth:
Flurkman
1 februari 2011, 10:14
Waarom wordt de verjaardag van Beatrix hier vermeld? Vindt het feest misschien plaats in een NRW-saunaclub, net zoals onze ijsberen dat doen...?
Jansen
1 februari 2011, 10:36
Waarom wordt de verjaardag van Beatrix hier vermeld? Vindt het feest misschien plaats in een NRW-saunaclub, net zoals onze ijsberen dat doen...?
waarom reageer je omdat je geen vrijkaart hebt gewonnen ? ;)
mammoet
1 februari 2011, 12:31
Klopt Jansen maar het wordt nu wel tijd dat ze eens met pension gaat toch
Flurkman
1 februari 2011, 16:30
Normaal moet ze te herkennen zijn aan een of andere exuberante hoed. Terwijl iedereen zich aan haar vergaapt, duik ik dan wel in de koffer met een Louana-type...
edward
1 februari 2011, 16:42
p.s. als je het niet leest verteld Alexander het je wel die is nog ingelogd.:biggrin:
Zo Big nu moet Jansen ook een ban krijgen.Mogen geen namen noemen toch.:lostit: :lostit: :lostit:
Jansen
1 februari 2011, 20:31
Normaal moet ze te herkennen zijn aan een of andere exuberante hoed. Terwijl iedereen zich aan haar vergaapt, duik ik dan wel in de koffer met een Louana-type...
Ja ik ook :biggrin:
Jansen
1 februari 2011, 20:32
Zo Big nu moet Jansen ook een ban krijgen.Mogen geen namen noemen toch.:lostit: :lostit: :lostit:
Heb alleen haar Nick name genoemd niet haar achternaam toch ?:biggrin:
Picasso 1
1 februari 2011, 22:53
Komt zeker door je ontmoeting met haar waar je geen recensie over hebt durven schrijven :thefinger:
http://www.fanpop.com/spots/mr-bean/videos/166103/title/mrbean-meets-queen