Volledige versie bekijken : Cassandra (Iran)
Bief2
1 februari 2011, 12:33
Naam : Cassandra
Nationaliteit/Taal : Iraans-Duits/Duits-Engels-Perzisch (voor de liefhebbers)
Leeftijd : +-20?
Haarkleur/-lengte : donkerblond met lichtere accenten/lang
Lengte dame : 1,60 zonder schoenen
Postuur/Cupmaat : slank/A-cupje
Tatoeages/Piercings : geen tatoes gezien/geen piercings gezien
Service: geen TZ/PZC/FT/NMC/beffen/aftrekken
Voordelen: zeer vriendelijk en goedlachs meisje, nog 'vers' in de industrie, pijpt goddelijk en is nog superstrak.
Nadelen: geen TZ, iets te veel handenwerk tijdens het PZC, heeft nog wat 'begeleiding' nodig.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Bief2
1 februari 2011, 12:54
Na mijn uurtje met Gabriella dwaalde ik wat rond en zorgde voor de nodige recuperatie. Toen ik uiteindelijk even lans de Kino ging zitten, werd ik al vrij snel aangesproken door een Duitse dame, waarvan me de naam nu even ontgaat. Het was echter nog te snel na m'n eerste sessie. Even later kwam de vinnige Carla ook al eens peilen. Ze leek me wat minder agressief, als ik van haar gewoon ben, ze leek zachter... Toch maar afgewimpeld. Na een tijdje kwam Cassandra langs me zitten en sprak me aan in perfect Duits. Ze vroeg of ik dat ook goed sprak en toen ik dat beaamde, slaakte ze een zucht van verlichting. Ze had even geen zin in Engels, wat ze wel spreekt, maar niet zo goed. Ze is geborene Duitse, maar haar ouders komen uit Iran. Haar ogen verraden wel haar afkomst, sjonge, je zou er zo in verdrinken. Al bij al een zeer verzorgd uiterlijk, slank, wat klein, en als ze lacht, wordt je verblindt door haar prachtig witte tanden.
Er ontspon zich een gezellig gesprek tussen ons. Ik gaf al snel aan, dat ik zeker nog niet dacht aan een volgend kamerbezoek, omdat ik nog maar recent geweest was, maar daar trok ze zich niet veel van aan. We babbelden gewoon verder. Ze blijkt nog maar een week of vier in GT te werken, haar eerste club en eerste ervaring als DVP. Volgens mij hebben we wel een half uurtje zitten kletsen, toen ze toch nog eens polste 'Und? Glaubst du, dass du noch immer ne Pause nötig hast?'. Terwijl ze dat vroeg, keek ik recht in die betoverende ogen en ik was natuurlijk verkocht.
Gezwind werd de sleutel gehaald. Kamer vijf (mooie kamer met douche, wc) werd ons toebedeeld.
Op de kamer ontpopte Cassandra zich tot een echte pijpqueen. Had ik niet af en toe ingegrepen, was het na vijf minuten al gebeurd. Zo lekker!
Na een kwartiertje koos ik er toch maar voor om verder te gaan dan alleen pijpen, want anders zou ik dit heerlijke lijfje nog niet eens gevoeld hebben.
Het rubbertje ging er al goed geoefend over en na wat klimwerk, schoof ie lekker naar binnen. Lekker strak en met een lekker ritme heeft ze me zo bereden. Niet heel lang, want door het PZC was ik al zo opgewonden, dat dit strakke kutje me binnen enkele minuten op een punt gebracht had, dat ik het echt niet meer kon controleren.
De rekbaarheid van het condoom werd zwaar op de proef gesteld, toen ze me leeggemolken heeft.
Ja, jammer, dat ze niet zoent, maar wie weet komt dat nog wel als ze wat langer werkt. Herhalingsgevaar is er bij mij zeker wel, maar niet onmiddellijk.
Maar zo een prinses-van-1001-nacht-poppetje zal me toch nog wel eens bekoren.
Polar77
1 februari 2011, 13:04
Pas paar dagen aan de gang en nu al maakt ze er een potje van, dit is hetzelfde vrouwtje:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=24470
Bief2
1 februari 2011, 13:17
Tja, ze heeft zich nochtans duidelijk voorgesteld als Cassandra. Eerst verstond ik Sandra, maar dat heeft ze toen nog uitdrukkelijk gecorrigeerd naar CASsandra, vandaar...
Maar al de rest lijkt wel overeen te komen he Polar77. Dat ze de twee draadjes maar samenvoegen dan, om verder verwarringen te voorkomen.
Johnny Bravo
1 februari 2011, 14:47
Pas paar dagen aan de gang en nu al maakt ze er een potje van, dit is hetzelfde vrouwtje:
Het zou heel goed om dezelfde dame gaan.
Ik ben ook met deze dame op de kamer geweest, 2e kerstdag, en wat Polar schrijft over niet fris, oftewel niet schoon zijn klopt helemaal.
Deze dame doucht niet als ze van de kamer afkomt. Toen wij de kamer verlieten trok ze haar bikini aan ook haar slip. Na het afrekenen ging ze direct de bar in :gruebel:.
Leuk meisje om mee te praten maar op de kamer de service erg erg matig en niet schoon tussen de ........
Ik heb hierover beklaagd bij het weggaan bij de Thekefrau en ze verontschuldigde hierover en zou actie ondernemen tegen deze dame.
Ohja deze dame hanteert haar eigen prijsbeleid, let daar wel op!
:wink2:
Willem2
1 februari 2011, 14:50
Ik wil het best samenvoegen maar ik vind de namen Cassandra en Nancy niet erg op elkaar lijken :cool:
Bief2
2 februari 2011, 01:24
Ik wil het best samenvoegen maar ik vind de namen Cassandra en Nancy niet erg op elkaar lijken :cool:
Euh, W2, ik kan me ook helemaal niet aansluiten bij de 'niet-schoon' bemerkingen. Bij mij was alles perfect in orde en heeft ze zowel op voorhand als nadien gedouchet.
Tja... mij om het even hoor. Ik zal er niet verward door geraken :-)
Van Dattum
6 februari 2011, 14:53
Nancy en Cassandra zijn niet dezelfde persoon. Deze dame (Cassandra dus) was gisteren op jacht samen met een vriendin om zoveel mogelijk trio's te doen. Waarbij ze voor het gemak even vergat dat ik ook een Termin met haar had. :angryfire:Dus die slaan we de volgende keer maar even over....
Rudi_NL
11 februari 2011, 21:10
Nancy en Cassandra zijn niet dezelfde persoon. Deze dame (Cassandra dus) was gisteren op jacht samen met een vriendin om zoveel mogelijk trio's te doen. Waarbij ze voor het gemak even vergat dat ik ook een Termin met haar had. :angryfire:Dus die slaan we de volgende keer maar even over....
Goed idee van je. Hier mis je namelijk niet echt veel aan. :huch:
Tongzoenen doet ze niet en het pijpen en neuken is wel aardig, maar zeker niet top. In de mond klaarkomen zou €50,- meer moeten kosten. Derhalve spoot ik wel ergens anders in en bespaar zo een volgende (wel goede) kamergang. :sperm[1]:
Het is wel een heel erg mooi, jong, strak en lief poppetje. Ze doet ook wel haar best, maar moet gewoon nog wat meer ervaring opdoen en rijpen in GT (denk ik). :baby2:
Polar77
27 februari 2011, 03:29
I stand corrected. Vandaag weer met Nancy liggen vozen. Dit is niet hetzelfde meisje. Mijn excuses.:wand:
IJskouwe groeten, P.