PDA

Volledige versie bekijken : Claire (Barbados)



Badslippers
1 februari 2011, 22:44
Naam : Claire
Nationaliteit/taal : Barbadiaanse / Engels
Leeftijd : 35+
Haarkleur/lengte : donkere ontkroeste lange haren
Lengte : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank normaal / hangende A/B cups
Tatoeage/Piercing : nee
Service : PZC, NMC, FT, beffen, tongzoenen
Extra :
Prijs: 100 euro, 45 minuten + FT (pre-sales 20 minuten op bank)


Deze niet zo jonge "Chick" uit het Caribisch gebied om precies te zijn "Barbados", geilde me goed op tijdens het voorspel op de bank in de bioscoopruimte. En terwijl ze de hete lucht van "Barbados" in mijn oor blies en met haar zwoele tong door mijn mond rolde, wist ik het wel. Dit wordt kameren. Deze dame weet vooral haar lichaam goed te benutten want ze kronkelt om je heen als een slang die zijn prooi wurgt. Ze speelt het spelletje goed mee en het is moeilijk in te schatten waar toneel stopt en ze gegrepen wordt door de geilende hormonen. Op een gegeven moment zat ik voor haar op mijn knieën dat kutje van haar te beuken en zij gooide haar benen over mijn schouders en begon haar pruim als een bezetene te wrijven om maar klaar te komen. Maar als ik ergens een hekele aan heb tijdens de seks is het neuken op mijn knieën en maar stoten. Dat is me te inspannend waardoor de geiligheid het verliest van de beenkramp. Dus ik dacht: "Je kunt me wat, ik vinger die poes wel klaar.". Waarna zij mij heerlijk klaar pijpte. De "FT"was echter half werk want ik had net de eerste stoot gelanceerd en toen schakelde de "Bitch" over op de handkar. Desondanks goeie sessie.