Volledige versie bekijken : Cindy
ksie
3 februari 2011, 00:27
Haarkleur/-lengte : blond (half)lang in een staartje
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank / B (tje)
Nationaliteit/Taal : Roemeens / beperkt engels
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings : kleine vlinder op rechterschouder / geen
Service: PZC / NMC / TZ
Voordelen: onervaren
Nadelen: onervaren / beperkt engels
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Boy69
7 februari 2011, 12:18
Inmiddels ben ik 2 keer wezen kameren meer deze Roemeense beauty, een van de mooiste dames die ik in de clubs gezien heb.
Ondanks haar erg jonge leeftijd levert ze een goede service (zeker gezien haar onervarenheid).
Natuurlijk kan het hier en daar nog wat worden bijgeschaafd, maar dat komt vanzelf met de tijd.
Herhalingsgevaar: 100%
Costana
27 februari 2011, 12:17
Gisteren zag ik deze beauty ook rondartelen en mijn blik kon ik er niet vanaf houden.
Dit moet ze gezien hebben want 5min erna hing ze rond mij en beetje later lagen we op de kamer.
Onervaren is ze zeer zeker, wist de kamers niet liggen etc, maar toch al beter dan vele andere dames in de club.
Laat ze een beetje inwerken en we hebben een toppertje erbij.
Knabbel
8 maart 2011, 17:04
Collega Babbel informeerde mij terloops op een girl-next-door met guitig koppie hetgeen wel iets voor mij zou kunnen zijn. Ik had geen idee wie hij bedoelde en ging maar eens poolshoogte in de bar nemen. Ondanks de drukte was mij binnen 5 seconden duidelijk wie hij bedoelde. Een snelle blik in haar richting zorgde ervoor dat ze binnen een volgende 5 seconden naast mij stond. Terwijl ik een drankje bestelde drukte ze zich tegen mij aan en werden er al wat zoentjes uitgedeeld.
Het bleek en blonde Roemeense te zijn, die er echter niet als zodanig uitzag. Ik schatte haar ook ouder dan 18. Communicatie verliep een beetje stroef omdat ze het Engels of Duits niet goed machtig was. Lichaamstaal sprak echter boekdelen, aldus snel de kamer op. Het werd een hutje buiten waar het redelijk fris was. Na het ontkleden stond er een mooi slank poppetje voor me met een flinke a tot kleine b-cup, waarvan haar tietjes behoorlijk puntig wegliepen. Echter niet fier omhoog zoals ik het graag zie, maar een beetje wijzend naar beneden. Niet dat ze hangend waren, integendeel, maar het was wel opvallend. Eerst maar eens wat aftastend werk met wat gestreel, zoenen en verder verkennend werk. Alles ging in een relaxed tempo, maar de passionele beleving miste. Ze doet haar best maar oogde nog onervaren.
Omdat ik redelijk vergevingsgezind was en het ook laat op de avond was, afgesproken een uurtje te blijven en het geheel met een massage van beide kanten af te sluiten. Ze bleek echter behoorlijk moe te zijn en stelde voor tot sluitingstijd op de kamer te blijven. Ik ging akkoord mits de aangerekende tijd beperkt bleef tot max. 2u tegen het standaard tarief. Deze afspraak verliep met enige moeite omdat ze geen analoge klok kon lezen ?! Hiervoor had ze de digitale klok op haar telefoon nodig. Tevens moest ik de tijd en het bedrag nog eens met mijn vinger op de muur schrijven. Onze sessie werd daarna een aantal malen onderbroken omdat haar telefoon uitging en niet meer liet activeren. Ze raakt hierdoor lichtelijk in paniek omdat ze nu natuurlijk niet meer voor haar tourmanager bereikbaar was, echter zij wees op de digitale klok die hierdoor niet meer zichtbaar was. Mijn analoge horloge kon ze niks mee beginnen.
Nadat dit gefreubel godzijdank hersteld was verontschuldigde ze zich opgelucht, en maakten we relaxed en naar beider tevredenheid de tijd vol. Bij de kluisjes aangekomen overhandigde ik haar het correcte bedrag, maar keek ze me vragend en gaf aan dat ik meer diende te betalen. Omdat ik gekke Henkie natuurlijk niet ben, en de door haar geboden service een tip ook niet direct zou rechtvaardigen, wees ik haar nogmaals op onze afspraak, waarna ze zonder problemen instemde.
Jammer, naast klokkijken kan ze dus ook nog eens niet rekenen. Koppel dit aan een niet meer dan doorsnee service, dan blijkt er voor dit knappe dametje nog veel te verbeteren valt. Desondanks wel een leuk meisje in de omgang. Overigens is ze zeker geen 170 cm zoals in het paspoort staat, eerder 155 cm.
egon, Dr. Rammler
8 maart 2011, 19:55
gut gemacht :freu: