PDA

Volledige versie bekijken : Mandy (Duitse)

Vince
3 februari 2011, 13:51
Naam : Mandy

Nationaliteit/ Taal : Duits, Engels

Leeftijd : 28jaar

Haarkleur/lengte : Blond / lang haar - krulletjes

Postuur /Cupmaat : C cup

Service : Professioneel, PZC, NMC .....

De opvallend grote verschijning Mandy sprak me aan in de bios, in eerste instantie was ik niet geneigd om te gaan sleutelen, doch een aangenaam praatje maakte me nieuwsgierig en ik dus de road to Mandy-lay op...

Op kamer was ze zeer professioneel, liet zich gewillig beffen, doch poesje niet zo bijzonder. Geen goeie GFE, maar wel een ideale sessie voor ouderwets professioneel gepomp zonder franjes.

Ze vertelde dat ze al vele jaren in het vak zit en geregeld in een andere club haar tent opslaat.

Recidivegevaar eerder laag.

Toch een welverdiende 6,5/10.

bosbeer
3 februari 2011, 18:09
Paar jaar geleden dezelfde ervaring gehad. Een jaagster, professioneel, maar zonder enige passie. Ze ziet er best leuk uit, maar voor mij was 1 keer genoeg.

Cupido
3 februari 2011, 23:42
Had het me maar ff gevraagd, dan had ik je dat vooraf al even kunnen vertellen. Had je het geld op zak kunnen houden!!

mammoet
4 februari 2011, 09:17
Hey Cupido mischien nog makelijker we hangen bij alle dames een nummer op de rug van 1 tot 10 kunnen we van een afstand al zien hoe goed iemand is:thefinger:

Cupido
4 februari 2011, 14:48
Mammoet,

Jij hebt nog veel te leren in het ijsberenwereldje!! Cijfers (tussen 1 en 10)geven doen we min of meer al lang. Als je een beetje de ijsberen kent en je ziet een lekker ding dan vraag ik aan de dan aanwezige ijsberen, maar ook andere ijsberen aan mij allang of we die dvp een beetje kennen en of zij ja dan nee goed is op de kamer. En er zijn er die van iedere dame een rapportcijfer van de dame bijhouden!! Het blijft natuurlijk een mening van een ijsbeer, maar als je die van een paar gehoord hebt kan je al snel redelijk bepalen of een dame wel of niet goed is. Ik ben er trouwens ondanks waarschuwingen van meerdere ijsberen wel een keertje ingetrapt bij een dvp. Allemaal zeiden zij vingers af van die meid, toch een keer gedaan en natuurlijk totaal maar dan ook totaal geen succes op de kamer!! Vanaf toen wist ik het zeker!!

ketserr
3 juli 2011, 20:07
De laatste weken heb ik haar weer regelmatig gezien, twee jaar geleden mocht ze een sloesol halen;

Nadat ik had gegeten heb ik me eten laten zakken in het bubbelbad, toen ik hieruit stapte en even ging douchen kwamen er een aantal dames voorbij waaronder deze Mandy met haar vriendin Claudia. Ze hadden mij onder de douch zien staan waardoor Claudia erg veel verlangen leek te hebben naar de ketsbuis. De dames stelde voor een trio te doen wat ze heel graag wilde maar ik niet dus dit kon ik afwijzen maar kreeg bedenktijd. Later kwam ik ze weer tegen en ze vroegen of ik al zin had in een trio, nog steeds had ik daar geen zin maar wel in één van de twee en moest me best doen om hun hiervan te overtuigen. Welke dan vroegen ze. Het werd dus de blonde.

Ze ging een sleutel halen en pikte me op aan de bar. Mandy is een beetje het type als de Hollandse blonde in de rose-p van Den Haag alleen dan zonder siliconen en ketsbuiszuigen ook zonder. Onderweg naar het ketshuisje een leuk gesprek en binnen ging dat gewoon door. Op de ketsplank begon het met wat zoenen en haar hand zocht al snel de ketsbuis, ik had direct spijt dat ik eerder op de dag een andere had genomen want deze blonde had ik al vaker gezien en nooit aandacht aan besteed. Ketsbuiszuigen deed ze lekker en zo lang dat ik gewoon moest vragen of ik haar ook mocht ketse. Dit mocht en dat wilde zij ook graag, dit probeerde ik net zolang vol te houden als het ketsbuiszuigen van haar. Toen het tempo er goed in zat en ik het bij missionaris hield vroeg ze of ik de ketsbuis niet haar mondje wilde laten exploderen maar dit wilde ik niet. Voor mijn gevoel was het er al tijd voor en vroeg haar of ze wilde dat de ketsbuisexplodeerde waarop ze antwoorde dat graag te willen. Ik heb het ketse op Ron Jeremy style afgemaakt, op commando! Dit viel haar op en kreeg een compliment van haar.

Na afloop weer een gesprek met haar en zei dat ik de volgende keer wel dat trio-tje moest doen. Mijn reactie was dat ik dan haar vriendin alleen zal nemen en daarna mischien een trio.

Megaboob
10 juni 2012, 14:49
Het was alweer te lang geleden dat ik Asia met haar natuurlijke D cup weer eens in mijn armen had gehad, en vorige week was ik zo druk met Victoria, dat ik haar helaas over moest slaan. Dat werd deze week ruimschoots goedgemaakt, want door omstandigheden werd het een trio met Mandy en Asia, en wat voor een. beide dames hebben me al heel, heel vaak tot een trio uitgedaagd, en altijd heb ik geweigerd, en ben ik met Asia gegaan, omdat zij nu eenmaal mijn ding is. Mandy is best knap, maar mist het borstvolume (b-cupje), en bezit niet de x-factor voor megaboob, maar in een trio moet ik zeggen dat ze zeer actief en goed meedeed, en wel degelijk een goede rol speelde, zeker ook door haar prima pzc kunsten. Maar begin bij het begin, ik had dus geopteerd voor een uurtje met deze dames inclusief pzc, en beffen, waarmee ze samen begonnen, en wat er geil uitzag. Asia bij Mandy, Mandy bij Asia, en ik aan beider borsten. Wel geil dus! Asia ging mij kussen, mandy begon met pzc, en zij heeft de juiste touch, een fijne, zachte mond, die precies begreep hoe ik het wilde, en me dus snel stram had. Lekker lurkend aan de zachte borsten van Asia, die naar mijn idee ook weer wat is afgevallen, en wat minde rvol leek. De posities daarna omgedraaid, wat ook heerlijk was, en ook Mandy zoent lekker weg!

Asia wilde nu ook gebeft worden, en nam in 69 plaats, waarbij beide dames aan mijn lul en ballen zogen, en dat wa sheftig moet ik zeggen. Ook voor Asia, want die kwam spuitend in mijn gezicht klaar, iets wat ik nog niet vaak heb meegemaakt! Na dat even te hebben schoongemaakt, door met mandy, en ook mandy was er alles aangelegen om klaar te komen, wat me nog lukte ook. Niet spuitend, maar wel gillend kwam ze dus, en ik ook, in het mondje van Asia, die me heerlijk met haar piercing had bewerkt, en me zo goed kent dat ze me feilloos klaar krijgt. Afsluiting op zijn badslipperiaans, een dubbele snowbal, eerst van Asia naar mandy, en van Mandy naar mij, en weer terug naar Asia. beide dames complimenteerde me met deze "moed" niet elke ijsbeer schijnt dit te willen, maar ik vond het een erg leuke, geile ervaring moet ik toegeven, weer eens wat anders! Ook waren beide dames zeer tevreden over het geleverde befwerk door de boobmeister, ook ik had blijkbaar de juiste snaar geraakt, wat altijd leuk is om te horen. Na afloop netjes afgerekend natuurlijk en tot eiders tevredenheid afgesloten.

Conclusie, ik ben normaliter geen trio man, maar dit was echt een uitstekend trio, met op elkaar ingespeelde dames, die het allemaal ook echt zelf lekker vonden. dat maakte het tot een speciale sessie, die ik lang zal onthouden, en die voor herhaling vatbaar is!

Megaboob