PDA

Volledige versie bekijken : Vicky, duitse, vulkanstrasse 17-19 kamer 508

bad pritt
3 februari 2011, 20:03
Via een tip van een medewandelaar hier terecht gekomen. Deze dame zou een bovengemiddelde servcie leveren.

Ze ziet er erg lekker uit. Lang zeer slank, kort zwart haar, heel mooi gezicht, wel een beetje een norse gezichtsutdruking. Paar tattoos jammer maar alles nog ruim binnen de grenzen. Helemaal in het zwart met heerlijke lange kniehoge stilletto laarzen. Erg slank, heerlijke billen, opvallend brede heupen, wat een zeer sexy kombi is met dat kleine strakke kontje. Uiterlijk op de meeste schalen , goed tot zeer goed.
Ze is 24 jaar en duitse van geboorte. Kunt dus prima met haar praten.

Conversatie was er niet veel, maar dat lag ook aan mijn mood.Ze is beslist vriendelijk op een profi manier.

De aktie was erg goed, deze dame is profi maar een hele goede.

PZC was zoals de betere sauanklubdames dat doen, likken aan je eikel, en lange zachte gevoelvolle halen, nat, gevarieerd,natmaken door spugen, af en toe het handje erbij, en dan dat heerlijk soppende geluid. Echt heel erg van genoten...ik dreef ergens in de wolken binen korte tijd. Deze dame kan het.

Even een likje gegeven aan haar gepiercete doosje, wat ze allemaal naturel ondergaat.

Daarna bereed ze me maar dat deed ze kort dat is altijd jammer zon lekker standje maar er zijn weinig dames die het lang vol willen houden.

Toen missio, ze gaat perfekt ervoor liggen, zodat je haar goed kunt nemen. Wat erg sexy was was dat ze haar kniehoge zwarte laarzen met stilettohakken aanhield.

Daarna doggie, en ze heeft een uniek lekker kontje, heel klein, zacht en met zeer brede heupen...die geile laarzen...wat een uitzicht... het was in dit standje snel gebeurd.

Een zeer bevredigend bezoek vond ik zelf..echt een aanrader deze dame...goed voor de vulkaan.
Pijpen is echt klasse en beffen zit bij de prijs inbegrepen, daarom waardeer ik haar service als zeer goed. Voor 30 euro het komplete pretpakket, op kussen na, met een mooie jonge duitse die van wanten weet.

Onder de streep een heel goede service, zakelijk maar geeft je echt waar voor je geld en doet veel moeite.Erg ervaren dame denk dat ze veel ervaring in klubs heeft.

Hoop dat ze nog een tijdje blijft dan zal ze me regelmatig terugzien hoop ik.

Ze werkt iedere dag vanaf een uur of 18-19 en niet op woensdag.

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 10:16
is nog steeds werkzaam maar nu in huis 19 het nieuwe vulkaan huis begane grond

de duisburg spesjalist
2 juni 2013, 11:43
deze dame moet verplaats worden werk al 2 jaar in het nieuwe vulkaanhuis begaande grond . het is een top dvp die ik een paar keer in de maand bezoek zoals bp in 2011 al schreef deze dvp weet je het ontzettend na je zin te brengen.

ze heeft echter haar diensten uit gebreid en bied ook sm aan. gisteren smeekte ze me gewoon om binnen te komen niet omdat ze geld nodig had maar omdat ze gewoon zin in goede seks had ze had de helle week ma sm klanten gehad en wou heel graag een vlees lul in haar kutje het was weer dolle pret en ik zou het eerlijk vermelden veel te weinig betaald voor de diensten in totaal 1 uur met haar bezig geweest .

ze zij tegen mijn dat ze de laatste tijd weinig nl op de kamer krijg en heb het idee dat ze bang geworden zijn voor haar mannen het gewone paket bied ze ook nog steeds aan :tongue:

frech
19 juni 2013, 01:35
Deze dame is echt de TOPPER van Duisburg.

de duisburg spesjalist
7 juli 2013, 11:13
vicky gaat 18 juni met vakantie en blijf zo 5 weken weg van de vulkaan :nee:

WA
7 juli 2013, 12:41
Ah, dan komt ze over 2 en halve week al weer terug :hammer: Hebben de fans maar weer mooi geluk mee :freu:

de duisburg spesjalist
7 juli 2013, 14:06
Ah, dan komt ze over 2 en halve week al weer terug :hammer: Hebben de fans maar weer mooi geluk mee :freu: goed lezen vulkaanridder maar dat is moeilijk voor je dat weten we onderhand wel ze vertrek op 18 juni en blijf 5 weken weg dit is alleen ter info

carob
7 juli 2013, 19:18
Leuk voor de onderlinge verhoudingen zo'n hookers meeting. ;)

Duisburg spesjalist het is inmiddels juli

de duisburg spesjalist
7 juli 2013, 20:57
ja foutje van mijn het is juli dus moet het 18 juli 2013 zijn :wand: wat gaat de tijd snel :biggrin:

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 09:45
weer aanwezig kn is 507

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 12:45
boven aan in haar topik moet wat veranderd worden deze dame moet verplaats worden binnen de vulkaan 17-19 nieuw gedeelte kamer 507 al vast bedank heren mods

de duisburg spesjalist
29 november 2013, 13:44
intern verplaatsen modjes na kamer 511 alvast bedank

de duisburg spesjalist
15 juli 2014, 20:25
nog 4 eken met vakantie

de duisburg spesjalist
19 oktober 2014, 15:21
kamer nr aanpassen kamer nr is 508 ;)

de duisburg spesjalist
15 december 2014, 15:37
kamer nr aanpassen aub kamer numer is 501 dank u

de duisburg spesjalist
11 augustus 2015, 19:05
even gauw een mededeling voor de liefhebers van vicky ze is met vakantie tm begin september