PDA

Volledige versie bekijken : Emma ex-VG

Smouse
3 februari 2011, 21:21
Vorige week zaterdag weer eens bij van Goch aangekomen
er waren een paar nieuwe gezichten en ook een paar oude bekende.
Helaas werd Monika net voor mijn neus weggekaapt.

Dus eerst maar ff douchen, Maria waar ik de vorige keer een sessie mee gehad had (toen ik door de sneeuw naar de pauschall club in Bochum ben geweest) kam naast me staan en keek me zaadvragend aan.
Nu was ze nog kleiner in de douch zonder de hakken komt ze niet boven de 1 meter 50. De sessie met haar had geen klik dus nu geen actie ondernomen.

Na de opfrissing aan de bar bij Emma aanbeland en wat gedronken.
tijdens het gesprek dacht ik terug aan de vorige keer met Emma wat zorgde voor wat gegroei onder de badjas. Emma voelde dit tegen haar been en ze onderzocht het euvel. Ze kon de vorige sessie ook nog herrineren en liet me voelen dat ze ook al lekker nat was ---> Sleutel

Prima feestje op de kamer gehad!

Emma kun je goed herkennen; ze heeft mooi lang zwart haar tot op haar billen.

bad pritt
25 september 2011, 15:15
Emma is nog altijd in the house.

unicorn
27 februari 2012, 04:36
Ich war letzten Monat an zwei verschiedenen Tagen mit Ihr auf dem Zimmer. Ich habe festgestellt, je öfters, je besser!

Piet Plezier
23 juni 2012, 19:09
Gisteren met bad naar van goch geweest,en gekamerd met Emma ik ken ze al 3 jaar maar nooit naar de kamer geweest met haar.op de 1 of andere manier, lagen wij elkaar niet dachten wij samen.gisteren met haar aan de tap gezeten en het klikte goed wat buurten en drinken wat kussen en strelen.en er begon iets te groeien tussen ons.ik zei haal is een sleutel en ze keek me aan of ze water zag branden dat had ze dus nooit verwacht en ik ook niet.dikke 2 uur met haar op de kamer geweest,ik ga niet vertellen wat ik heb gedaan dat is voor mezelf maar het was een superdate lang geleden dat ik zo'n superdate heb gehad een echte gfe date.alleen weer te laat thuis vanmorgen om 6 uur,maja dat mag de pret niet drukken.

Ftotal
23 september 2012, 21:18
Donnerstag, 13. September gelang es mir zeitlich endlich, die Freikarte der Tombola in diesem Club einzulösen.
Ich traf gegen 18 Uhr ein und blieb 4 Stunden.
Nach dem 1. Zimmergang, der 1 Stunde dauerte, kamen für mich noch 3 weitere Girls optisch in Frage.
Ich entschied mich für Emma und sollte es nicht bereuen.
Wir erzählten erst an der Bar und dann ging es in ein schönes Zimmer.
Sie küsste mich wie eine Freundin, lange, tief und mit viel Gefühl.
Ihr Französisch ist super und ich sagte ihr, dass sie sich doch in die Stellung 69 begeben sollte.
Da ich im Stundenprogramm bereits 2 x gekommen war, dauerte es jetzt zum Glück länger.
Ich hätte es fast geschafft, sie über den Berg zu bugsieren, aber sie wollte es nicht zulassen.
Trotzdem hat sie es sichtlich genossen. Ich habe sie dann noch doggy genommen.
Es war eine schöne halbe Stunde für 50 Euro.
Emma ist eine Wiederholung wert.
Generell ist dieser "kleine" Club familiär, bietet aber für 25 Euro Sauna + Buffet an.
Getränke sind zu bezahlen (Cola z.B: 2 Euro).

Mir wurde von der Empfangsdame gesagt, dass alle Mädchen küssen
(bei meinen beiden kann ich das bestätigen), habe ich in anderen Clubs in
letzter Zeit auch anders erlebt und ging manchmal mehr in Richtung Laufhaus-Service.

Opa57
20 maart 2013, 22:01
Na de mindere ervaring in mijn eerste sessie zocht ik min of meer naar Emma, waarmee een hele tijd terug al eens een leuke tijd mee had gehad..
Wist nog dat ze slank en niet te groot was met enorme lange loshangende zwarte haren....
Plotseling zag ik haar aan de bar zitten, gekleed in een roze pakje en haar haar in een hele lange paardenstaart...
Ze was een sinaasappeltje aan het verorberen toen ik naast haar ging zitten, kreeg een paar stukjes mee en daarna belanden we op 1 van de bankjes..

Daar heel gezellig gekeuveld over de privé zaken die ons alleen aangaan en er ontstond een hele ongedwongen sfeer zoals alleen Emma die (volgens mij) kan opbouwen.. (Zoenen, teasen, friemelen, kortom heerlijk)

Dus, naar de kamer, een sessie om nooit te vergeten, als kleine kinderen gelachen om de geluiden komend van de andere kamers en Emma maar meedoen.. Ooooh oooh oho, lick my pussy, i'm so horny om daarna te stikken van het lachen..
Wil verder niet in detail treden, maar veel is mogelijk mits je haar als een dame behandeld, wat was dit een geweldig uur, heb haar dan ook een dikke fooi gegeven, gewoon omdat ze dat verdiende door haar opgeruimde gedrag..

Herhalingsgevaar bij Emma is 100% en heb haar beloofd nu niet meer zo lang te wachten !!!

bad pritt
14 oktober 2013, 07:24
Upje voor deze Van Goch topper die samen met Ramona en Svetlana de meeste kamertijd boeken in van Goch..ze maakt de mannen gek deze vrouw.

Opa57
9 maart 2014, 18:28
Lees niets meer over Emma.. Is zij nog steeds aanwezig in Goch of heeft ze haar kerstreces verlengd? Bedoel het is inmiddels Maart en maart roert zijn staart.. Toch?

Peppino
9 maart 2014, 21:40
Heb haar gisteren ook niet gezien,paar keer gevraagd aan verschillende meiden daar of ze weer komt maar niemand gaf een duidelijk
antwoord...........
Ramona is ook al even weg.

Piet Plezier
10 maart 2014, 14:08
Emma komt niet meer terug. ......

Opa57
10 maart 2014, 18:22
Vertelde mij ooit dat ze op haar 30ste zou stoppen.... Jammer, maar haar dochter wordt ook groter... Respect !!!

paco07
10 maart 2014, 22:08
Komt Ramona nog wel terug?