PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw jaar, zelfde dames nog?



quickstep
7 februari 2011, 21:28
Heren,

Voor mijn werk ben ik een tijdje uit de buurt geweest, maar kom binnenkort weer langs DE en Brüggen.

Ik heb mooie herrineringen aan Nina (ROE, VV later ook GT), Carina (DE/Iraans, VV/GT) en Cibelle (VV/GT).

Zijn ze alleen nog aanwezig in GT? Misschien weet iemand welke dagen? Ik kan zelf vrijdag/weekend het vaakst dus dat zou mooi passen :bibber_2:

Fijne avond.

Jansen
7 februari 2011, 22:23
Heren,

Voor mijn werk ben ik een tijdje uit de buurt geweest, maar kom binnenkort weer langs DE en Brüggen.

Ik heb mooie herrineringen aan Nina (ROE, VV later ook GT), Carina (DE/Iraans, VV/GT) en Cibelle (VV/GT).

Zijn ze alleen nog aanwezig in GT? Misschien weet iemand welke dagen? Ik kan zelf vrijdag/weekend het vaakst dus dat zou mooi passen :bibber_2:

Fijne avond.

Jonge Laat je verassen als ze er niet zijn dan zijn er weer vele andere waar je van kan snoepen.

adje10
8 februari 2011, 10:09
Jonge Laat je verassen als ze er niet zijn dan zijn er weer vele andere waar je van kan snoepen.

hij vraagt niet om een verrassing, maar om informatie...daar is dit forum uit eindelijk ook voor.

CLUBSPORT
8 februari 2011, 12:26
Nina is zeker nog aanwezig en Carina ook volgens mij maar als je de damesnamen effe langsgaat dan had daar zelf ook achter kunnen komen :wink:

Ace2
9 februari 2011, 19:06
Heren,

Voor mijn werk ben ik een tijdje uit de buurt geweest, maar kom binnenkort weer langs DE en Brüggen.

Ik heb mooie herrineringen aan Nina (ROE, VV later ook GT), Carina (DE/Iraans, VV/GT) en Cibelle (VV/GT).

Zijn ze alleen nog aanwezig in GT? Misschien weet iemand welke dagen? Ik kan zelf vrijdag/weekend het vaakst dus dat zou mooi passen :bibber_2:

Fijne avond.

Alle 3 nog gezien dit jaar.