Volledige versie bekijken : Picasso 1 onder de hamer voor 29,7 miljoen euro
RAUL7
9 februari 2011, 17:02
LONDEN (ANP) - Een meesterwerk van Pablo Picasso is dinsdag voor 29,7 miljoen euro van eigenaar gewisseld. Het gaat om het schilderij 'La Lecture' uit 1932, dat samen met werken van Vassily Kandinski, Edouard Manet en René Magritte bij het Britse veilingshuis Sotheby's te koop werd aangeboden. Het kunstwerk verbeeldt Marie-Thérèse Walter, een 17-jarige minnares van Picasso...
http://www.trouw.nl/cultuur/article3415900.ece/Picasso_onder_de_hamer_voor_29_7_miljoen_euro.html
facial
9 februari 2011, 21:05
Da's beter dan voor heeeeel veeeeel geld :biggrin:
bruintje
9 februari 2011, 21:45
Wat is dan nog verloedering in de moderne tijden.
Berlusconi gaat een halve eeuw(!!!!!) later hiervoor waarschijnlijk de bak in.
Badslippers
9 februari 2011, 23:20
Wat is dan nog verloedering in de moderne tijden.
Berlusconi gaat een halve eeuw(!!!!!) later hiervoor waarschijnlijk de bak in.
???, ik denk dat ik hier iets mis of niet begrijp. Of ben ik de enige?
Picasso 1
9 februari 2011, 23:22
Ace zijn formuleberekening was makkelijker
Picasso 1
9 februari 2011, 23:29
Sex met een minderjarige, badje :rofl:
Big30
9 februari 2011, 23:31
Ik ben nog aan het nadenken. Misschien zo iets als: vroeger werd die Spanjaard minder gewaardeerd en nu issie onbetaalbaar. Of juist anders dat de verloedering juist is dat er nu zoveel geld voor wordt neergelegd.
Zit alleen nog wel met die Berlusconi! Das toch die Italiaanse (Spaanse :tongue:) Doping zondaar die weer op bloed doping betrapt is :biggrin:?
Badslippers
9 februari 2011, 23:49
Sex met een minderjarige, badje :rofl:
Normaal zou ik zeggen: "Waar is P1 als je hem nodig hebt?". Gelukkig is hij er nu. Mijn dank is groot voor het gegeven inzicht.
Picasso 1
9 februari 2011, 23:53
29,7 miljoen is trouwens voor die mensen een fooitje en zo is alles weer met elkaar verbonden :tongue:
The Joker
10 februari 2011, 02:54
Ach in Italië is het volkomen legaal voor een 74 jarige als ome Berlus om sex te hebben met een meid van 14 of ouder.
Je mag alleen pas betalen voor seksuele handelingen vanaf 18 jaar.
Dus moet Berlus hard zien te maken (middels zijn befaamde omkopingstactiek) dat hij haar niet betaald heeft en dan is er niets aan het handje.