Volledige versie bekijken : Club bezoeken,niet kameren?
xavier
10 februari 2011, 03:09
In VV fluisterde een roemeens engeltje:annieengel:me dit in mijn oor,,ik citeer,(look at that man,he eat,he drink,he dont fuck),dit was me nog nooit opgevallen maar blijkbaar zijn er mannen die een club bezoeken enkel om te freten en te zuipen:confused:.
Omdat ik meestal wel een dame die ik leuk vind voor een paar uurtjes meeneem enjawel ook nog trinkgeld betaal(krijg je de volgende keer zoveel liefde terug:luvlove:hihihi)ontgaat deze vorm van clubbezoek mij volledig.
uurtje
10 februari 2011, 06:25
Xavier, is al een hele tijd geleden aan de orde gekomen. Er zijn inderdaad beren die in een club gaan hangen, bier gaan drinken en eventueel nog dames binden (die dus hopen een paar euro te verdienen) en vervolgens niet of nauwelijks op de kamer te gaan.
In de ene club komt dat meer voor dan de andere club. En zoals altijd in de wereld heb je mensen die zich eraan storen en mensen die het niet uitmaakt. Een ding lijkt echter wel duidelijk te zijn: de meeste dames vinden het niet tof....
Twinangel
10 februari 2011, 12:07
Ieder zijn eigen keuze om te gaan kameren of niet. Je betaald entree om van alle faciliteiten gebruik te maken. Kamerbezoek is geen verplichting. Je zou dit kunnen ondervangen door 100 euro entree te vragen en het eerste halfuur "gratis" te verstrekken. Ik heb nog nooit een hele dag rondgehangen zonder te kameren. Je moet dan wel een hele goeie "ijsbeer" zijn om dit vol te houden.
MichelJ
10 februari 2011, 16:51
Ja, ene MichelJ :thefinger:
De discussie ging er over, zoals jij zelf al gemarkeerd had, dat er beren zijn die nooit kameren!
Dat ik niet kamer, is incidenteel en gebeurt me zelden!
:sleep::sleep:
Dat gebeurd me in de Living ook zelden, toevallig afgelopen zondag toen ik na 2u weer vertrokken was.
Januari 12 kamer-uren in 5 bezoeken, lijkt me genoeg toch? :gruebel:
Verder een terechte opmerking van Twingangel; iedere beer bepaalt zelf óf en hoelang, hoevaak en met wie hij kamert. Als ik sommige verhalen hoor en lees lijkt het 'stoer' te zijn om meer dan 3x te kameren... alleen komt er dan een potje pillen aan te pas :rolleyes:.... Ach ja....ieder z'n ding.
Verder zeuren dvps bijna altijd dat ze te weinig verdienen.
Scoobert
10 februari 2011, 18:34
Ik ga naar de club en doe wat ik wil.....eten, drinken, spelen aan de automaat desgewenst, in de entree hal staan :biggrin:, en zelfs ook neuken.
Dat er veel mannen zijn die niets doen en alleen voor de 'gezelligheid'gaan, dat kan ik bevestigen, i ken er zelf een aantal. Zolang ze zich gedragen geen probleem, maar helaas zijn er daar velen van die hun ego dan laten gaan en alleen maar gaan lallen en dames lastig vallen :angryfire:.
En wat betreft de klagende dames....daar geef ik MJ gelijk, elke meid klaagt altijd dat het slecht is, dus welke geloofwaardigheid dat heeft :gruebel:
madiwodovr
10 februari 2011, 18:41
Kan me niet voorstellen dat er beren klagen over het niet-neuk-gedrag van andere beren. Gezien het beperkte aantal kamers in LR is dit toch juist heel sociaal gedacht van die beren?! Een soort van schikken in je lot en anderen de kamer gunnen... :biggrin:
Dolfie
10 februari 2011, 20:05
Dat er veel mannen zijn die niets doen en alleen voor de 'gezelligheid'gaan, dat kan ik bevestigen, i ken er zelf een aantal.
Het zijn deze Heren die dan ook meestal veel Trinkgeld betalen:betrunken:
Grtz,Dolfie
Jansen
10 februari 2011, 20:15
Ik ga naar de club en doe wat ik wil.....eten, drinken, spelen aan de automaat desgewenst, in de entree hal staan :biggrin:
:gruebel:
Ik dacht dat jij alleen in de entree hal bleef staan en daarvoor maar E.10,- voor hoefde te betalen voor de hele dag. :eek:
Scoobert
10 februari 2011, 20:36
Ik dacht dat jij alleen in de entree hal bleef staan en daarvoor maar E.10,- voor hoefde te betalen voor de hele dag. :eek:
Nu scoor je wel meteen minpunten :angryfire::angryfire:
BefBeer
10 februari 2011, 20:39
Voor mij een volkomen onbekend en onzinnig fenomeen;
naar een club gaan en NIET kameren!
Doe ik dus nooit!
Ik ga naar een club voor het kameren (of in de kino, tuin of wat dan ook!) en ik weet bijna nooit waar de sauna zit!!;)
Kortom; ik ben niet zo'n koele ijsbeer!:)
BefBeer
Jansen
10 februari 2011, 20:43
Entree betalen, drinken, zonnen,sauna, hapje eten dat is toch een prachtige gelegenheid om met een zakelijke relatie een middag nuttig door te brengen en daardoor een leuk contract mee te kunnen afsluiten. ;)
Er hoeft toch niet speciaal de kamer gezocht worden. Lekker werken met de beursberichten cq handelen in aandelen met een biertje in de tuin zalig toch ?
Wat ik minder vind is dat er beren bij zijn die zich in de GT Kino half laten verwennen en dan opstaan om niet voor deze service te hoeven betalen.
Dat er Duitsers bij zijn die de hele dag eten en veel drinken daarbij geen dames vervelen moet kunnen.
Maar ik prefereer lekker langs de plinten met een of twee dames samen.:biggrin:
uurtje
10 februari 2011, 20:44
Scoobert slaat de spijker op zijn kop: beren die primair aanwezig zijn om te zuipen en te hangen vormen misschien een kleiner gedeelte van de ijsberen populatie maar zorgen wel voor het grootste gedeelte van de overlast. Uitzonderingen daargelaten.
Ik denk dat het verder ook geen pas geeft als je met je zatte kop een beetje aan de dames begint te plukken alsof het een graaibak is terwijl je niet de intentie hebt om de kamer op te gaan. Ik denk ook niet dat je bij een luxe autodealer de hele dag in het topmodel dat in de showroom staat mag gaan zitten.....
Dolfie
10 februari 2011, 20:51
Scoobert slaat de spijker op zijn kop: beren die primair aanwezig zijn om te zuipen en te hangen vormen misschien een kleiner gedeelte van de ijsberen populatie
Is het mogelijk dat dit kleiner gedeelte van de ijsberen deze zijn die steeds vrijkaartjes winnen en er dus niets meer hoeft?:hammer::betrunken::betrunken:
Grtz,Dolfie
Picasso 1
10 februari 2011, 21:05
Mensen die bereid zijn om 50 euro te betalen om in een erotische omgeving te verkeren zijn grotendeels ook bereid om 50 euro aan een kamersessie te besteden.
Volgens mij dus een onzinnige fabel wat door geldzuchtige dames in het leven wordt geroepen. Het klopt inderdaad dat bijna alle mannen meer buiten de kamer verkeren dan in de kamer, we kunnen ook maar enkele keren klaar komen en tussen die keren verkeren we grotendeels aan de bar en dat ergert geldwolven zodanig dat ze dat alleen maar willen zien.
Heren, ga aub niet één enkele keer extra de kamer op als een dame je aan het manipuleren/bespelen is over dat ze neerkijkt op heren die niet kameren (en jou het idee geeft je nog niet te hebben zien kameren).
uurtje
10 februari 2011, 21:09
picasso, dat is de discussie niet. Niemand zou vaker naar de kamer moeten gaan dan dat hij zelf wil (ik laat de vrouwelijke variant even buiten beschouwing, dat is weer een andere discussie). Maar........ik weet uit eigen ervaring dat er in GT en VV grotere en kleinere clubjes ijsberen zijn die het barhangen en bier drinken preferen boven andere geneugten. En als regel draagt dat zeer zeker niet bij tot de verhoging van de sfeer....
Picasso 1
10 februari 2011, 21:16
ik weet uit eigen ervaring dat er in GT en VV grotere en kleinere clubjes ijsberen zijn die het barhangen en bier drinken preferen boven andere geneugten.
Dat zal vast wel, maar weet je zeker dat ze niet kameren? Ik zie ook vaak groepen die langdurig aan het drinken en lol maken zijn maar op een gegeven moment stuk bij stuk toch voor de (kamer)bijl gaan.
Kiezen voor een erotische omgeving voor gezellig drinken houdt meestal in dat die erotiek een zodanige aantrekkingskracht op je uitoefent dat zodra de juiste dame langs komt er echt wel gekamerd wordt.
uurtje
10 februari 2011, 21:27
Ik ga me door jou niet laten verleiden (hahahahaha) om me te laten vastpinnen of ze helemaal niet of soms toch wel kameren. We weten beide dat dingen niet helemaal zwart wit zijn. Maar we weten schijnbaar ook beide dat de barhangers het drinken en hangen als primair doel hebben en de rest als secundair doel. Tot zover is er voor mij helemaal niets aan de hand. Maar als zo vaak in het leven: is de wijn in de man, is de wijsheid in de kan.
En met de wijsheid ook de goede manieren.......
Big30
10 februari 2011, 21:46
Mensen die bereid zijn om 50 euro te betalen om in een erotische omgeving te verkeren zijn grotendeels ook bereid om 50 euro aan een kamersessie te besteden.
Ik ben het weer eens eens met P1 :hah:. Hoewel uurtje ook wel een punt heeft. De Saunaclub formule is wel een sterke, dat is het probleem een beetje. Vijftig E entree en onbeperkt gebruik van de faciliteiten + gratis eten en drinken en mooie dames om je heen. Om over ACA < 13u 25 E en Flatrate clubs nog maar te zwijgen.
Tuurlijk trek je dan ook wel wat zeg maar drinkende partyberen (vaak in groepjes klopt) aan helemaal als je (zie VV op de vr/za) er bijna een disco van maakt.
Toch is dit percentage denk ik niet zo hoog. Niet kameren zal best eens voorkomen als het extreem druk is, je geen keuze kunt maken of bij de veelgaanders die de dag ervoor ook al in een club waren ;).
Hangt ook een beetje van de club af. Ik kwam wel eens in de Oase (350 km rijden, smerig eten, geen alcohol, stinkende douches maar een heerlijke ranzige sfeer en line-up. 65 E entree), geloof me daar ga je maar voor 1 ding naar toe :tongue:. Kamergang gegarandeerd.
Vergelijk dat met een zondag in VV (gratis entree) of een feestje in GT, PHG of LR met 40 E entree wanneer het ook nog eens druk is kwa beren en minder kwa dames.
"Too much wellness and good food can kill your sexual drifts" daar geloof ik wel een beetje in.
Dalton
10 februari 2011, 21:47
Waar staat bij binnenkomst van een saunaclub dat je met een dame de kamer op moet?
Ik ga alleen naar een club voor de sauna en het lekkere eten en de wisky,heerlijk drinken tot je lekker aangeschoten bent en dan heerlijk de dames bepotelen en dat kost niks.
Een goedkoper avondje kan je nergens anders krijgen dan in een sauna-club:freu::freu::freu:
Jansen
10 februari 2011, 22:06
Nu scoor je wel meteen minpunten :angryfire::angryfire:
Kut ik stond al op -30 :eek:
CLUBSPORT
10 februari 2011, 22:09
Bij Bernds raakte ik eens in gesprek met een duitse beer die volmondig toegaf niet te kameren maar alleen voor het eten en de lol te komen .
ik vond het wel een vreemde vogel en de dames waren natuurlijk ook niet echt van hem gecharmeerd .
maar ja je bent inderdaad niet verplicht met een dame de kamer op te gaan .
Jansen
10 februari 2011, 22:17
Ieder zijn eigen keuze om te gaan kameren of niet. Je betaald entree om van alle faciliteiten gebruik te maken. Kamerbezoek is geen verplichting. Je zou dit kunnen ondervangen door 100 euro entree te vragen en het eerste halfuur "gratis" te verstrekken.
Ja super idee misschien dat er dan enkele naar de frientent gaan omdat E.100
entree voor deze homo,s teveel wordt.
Als je dan een waardebon krijgt van de receptie die je bij een dame kan inleveren is een mooie oplossing.
Er blijft dan nog maar een probleem over :gruebel::gruebel:
Big30 zal dan snel deze bonnen namaken en als vervalsing inleveren of doorverkopen aan MichelJ.
Josef
10 februari 2011, 22:36
Heren ijsberen doe wat je wilt,en wil wat je doe!
En wees een ander niet tot last.
De één gaat via de kast,de ander via het plafon weer één ander gaat via de plinten.
Met of zonder plinten ladder naar de grond.
Weer een ander neukt ze liever in de kont.
En dan krijg je stront aan de knikker!!! En aan de stok.
Ga je na afloop naar huis ,mis je weer 1 sok?
Waar zou die zijn?
Weer één ander drinkt liever 1 borrel van Florein ,wat is het leven toch fijn.
Ander drinkt liever Bier.
Josef maakt weer liever plezier.
Zo ook afgelopen zondag in Parksauna Residenz.
Josef had wéér een volle zak [met kado'tje] en 1 dobbelsteen 2 dozen met chocolade van Merci.
Oh wat vonden de dames het fijn!!
Sommige hadden zelfs marsepein in hun chocolade of melk,puur.
Al is het buiten guur!!! Binnen zie je puur natuur.
En toe mochten de dames dobbelen,Ja wel een 6 gooien.
Lijkt makelijk!! Maar voor sommege is het geluk niet voor ze weg gelecht.
Zo had Josef voor de niet gelukkige toch nog een troosprijs.
Ja een aansteker met mooie dames er op.
Zegt één dame tegen Josef: Heb je ze niet met mooie mannen er op?
Nee!! Zij Josef ik ben géén Homo.
Al was ik daar wel met mijn vriend!! Maar die is getrouwt met 1 vrouw en heeft ook nog eens 1 vriendin uit Rusland.
En hij komt nog te kort.
Nou Josef is niets tekort gekomen in PSR.
Ik kan alleen al genieten van die blijde gezichtjes. Van die dames,als ze een prijsje hadden gewonnen.
En zelfs ben ik nog 3 keer op de kamer geweest,en ging tekeer als een beest!!! Wat is het leven toch een feest.
Heren ijsberen niet getreurd iedereen krijgt/of komt aan de beurd.
.357 magnum
10 februari 2011, 23:16
Ik ga iedere week op wandel tour.
Maar niet iedere week resulteerd dat in een kamerbezoek.
Ik voel me niet verplicht om iets met een dame te doen.
Persoonlijk heb ik moeite om met een dame in contact te komen.
Zeker als het druk is.
Dan komt het inderdaad voor dat ik niet ga kameren.
Ik denk dat er meer beren zijn die moeite hebben om een dame uit te zoeken en daarmee in contact te komen.
Ik weet waarvoor de dames zijn, maar helaas ontbreekt het mij aan lef.
Voordeel is wel dat je geld over houd voor de week daarop.:biggrin:
.357 magnum
royke86
11 februari 2011, 04:41
Normaliter bezoek ik 3x een kamer bij een bezoekje aan een club. Dit komt dan ook mede doordat ik moeilijk een keuze kan maken en een top 3 opstel, zodat mijn keuze makkelijker wordt :)
Bief2
11 februari 2011, 07:42
Ik ben nogal kieskeurig. Als ik ergens in een club ben en ik vind er echt niks naar m'n gading, ga ik niet op de kamer.
Liever een keertje helemaal niks, dan een 'tweederangs' keuze maken.
Dat was niet altijd zo, maar door schade en schande wordt men wijs... Al te veel tegenslagen gehad. Dus, zoals het liedje zegt :' It's got to béééééééééé.... perfect! " :cool:
Twinangel
11 februari 2011, 10:33
Ik ben nogal kieskeurig. Als ik ergens in een club ben en ik vind er echt niks naar m'n gading, ga ik niet op de kamer.
Dat was niet altijd zo, maar door schade en schande wordt men wijs... Al te veel tegenslagen gehad. Dus, zoals het liedje zegt :' It's got to béééééééééé.... perfect! " :cool:
Dit is mij ook als eens gebeurd bij een club. Als er totaal geen gegadigde is voor een kamerbezoek houdt het op. De discussie gaat er met name om als er in principe meerdere gegadigden voor je zijn, maar je bewust ervoor kiest om alleen van de randzaken gebruik te maken.
ijsbeer11
11 februari 2011, 10:41
Dit is mij ook als eens gebeurd bij een club. Als er totaal geen gegadigde is voor een kamerbezoek houdt het op. De discussie gaat er met name om als er in principe meerdere gegadigden voor je zijn, maar je bewust ervoor kiest om alleen van de randzaken gebruik te maken.
Als je bewust alleen van de randzaken gebruik maakt, spiegel je jezelf (naar mijn mening) voor dat er geen gegadigden voor je zijn.
Wanneer je voor jezelf concludeert dat er gegadigden zijn, die dan ook nog eens op je schoot komen zitten, onder je badjas gaan voelen of dat soort dingen, dan is een logische en natuurlijke reactie dat je alsnog gaat kameren
Er zijn natuurlijk ook beren die 50 euro meenemen voor de entree en dus geen keus hebben om wel of niet te gaan kameren!
:bye:
Hoofdstuk2
11 februari 2011, 13:42
Ik ga naar de club en doe wat ik wil.....eten, drinken, spelen aan de automaat desgewenst, in de entree hal staan :biggrin:, en zelfs ook neuken.
Dat er veel mannen zijn die niets doen en alleen voor de 'gezelligheid'gaan, dat kan ik bevestigen, i ken er zelf een aantal. Zolang ze zich gedragen geen probleem, maar helaas zijn er daar velen van die hun ego dan laten gaan en alleen maar gaan lallen en dames lastig vallen :angryfire:.
En wat betreft de klagende dames....daar geef ik MJ gelijk, elke meid klaagt altijd dat het slecht is, dus welke geloofwaardigheid dat heeft :gruebel:
Beste Scoobert,
Valt me mee, wist niet dat ik mijn hond mee mocht nemen en voor een tientje (aan de Theke-frau te betalen neem ik aan...) in de hal achter kan laten. Ben jij een reu of een teefje? :biggrin:
Ik heb een reu nl. Newfoundlander, je moet wel wat kunnen hebben dus...
FF zereneus dan maar,serieus bedoel ik of zoiets, gezelligheid is één ding, echter we komen toch in de eerste plaats voor de meiden?
Omhoog die entree! Verplichte kamerbezoek incluus dus dan maar. Betekent dat de kwaliteit van de dames (als ik dat zo algemeen schrijven mag...) ook verbeterd. Bezoeken en inkomsten gegarandeerd. Verder kan de echte entree naar beneden (hoeft van mij echt niet!!!) omdat een neukende ijsbeer niet zit te vreten en te zuipen...
Top hè, wist ik ook niet...
Ik had mijn hond vastgebonden op de parkeerplaats.
Stond heerlijk tegen een Duitse BMW te zeiken toen ik weg liep...:biggrin:
Ik zou het overigens geen probleem vinden ff als een hond behandeld te worden door de Theke-frau aanwezig met de IJsberennieuwjaarsparty...
Entree betalen, drinken, zonnen,sauna, hapje eten dat is toch een prachtige gelegenheid om met een zakelijke relatie een middag nuttig door te brengen en daardoor een leuk contract mee te kunnen afsluiten. ;)
Er hoeft toch niet speciaal de kamer gezocht worden. Lekker werken met de beursberichten cq handelen in aandelen met een biertje in de tuin zalig toch ?
Wat ik minder vind is dat er beren bij zijn die zich in de GT Kino half laten verwennen en dan opstaan om niet voor deze service te hoeven betalen.
Dat er Duitsers bij zijn die de hele dag eten en veel drinken daarbij geen dames vervelen moet kunnen.
Maar ik prefereer lekker langs de plinten met een of twee dames samen.:biggrin:
Gelukkig, ik begon me een beetje bezorgd te maken, maar aan het einde van je bericht weet je dat dan weer heerlijk te verkrachten, excuses, ontkrachten...:biggrin:
Scoobert slaat de spijker op zijn kop: beren die primair aanwezig zijn om te zuipen en te hangen vormen misschien een kleiner gedeelte van de ijsberen populatie maar zorgen wel voor het grootste gedeelte van de overlast. Uitzonderingen daargelaten.
Ik denk dat het verder ook geen pas geeft als je met je zatte kop een beetje aan de dames begint te plukken alsof het een graaibak is terwijl je niet de intentie hebt om de kamer op te gaan. Ik denk ook niet dat je bij een luxe autodealer de hele dag in het topmodel dat in de showroom staat mag gaan zitten.....
Mag ik me hier dan even bij aansluiten...!:smoke:
Ik ben dan ook voorstander van het hier al geopperde combineren van een ticket met een bon, ergo entree effectief 100,- en een kamerbezoek gratis daarin...
Vraag me af of dat voor de Duitse- / NRW-wetten dan wel weer mogelijk zou zijn. Dat weet ik niet, natuurlijk...
En dronken in welke club dan ook...:mad: niet verstandig.
Met al die mooie dames om je heen, niet echt slim.. Vul die allemaal zelf maar in...:thefinger:
picasso, dat is de discussie niet. Niemand zou vaker naar de kamer moeten gaan dan dat hij zelf wil (ik laat de vrouwelijke variant even buiten beschouwing, dat is weer een andere discussie). Maar........ik weet uit eigen ervaring dat er in GT en VV grotere en kleinere clubjes ijsberen zijn die het barhangen en bier drinken preferen boven andere geneugten. En als regel draagt dat zeer zeker niet bij tot de verhoging van de sfeer....
Ik ga me door jou niet laten verleiden (hahahahaha) om me te laten vastpinnen of ze helemaal niet of soms toch wel kameren. We weten beide dat dingen niet helemaal zwart wit zijn. Maar we weten schijnbaar ook beide dat de barhangers het drinken en hangen als primair doel hebben en de rest als secundair doel. Tot zover is er voor mij helemaal niets aan de hand. Maar als zo vaak in het leven: is de wijn in de man, is de wijsheid in de kan.
En met de wijsheid ook de goede manieren.......
En zal ik daar uiteindelijk weg blijven...
Mijn mening...
Als de ijsberen die voor de dames komen met de bedoeling om daadwerkelijk te kameren, wegblijven, blijven uiteindelijk de dames (Toppers, mooie, GFE, PSE en ga maar door) ook weg...
Als die weg blijven, blijven de zuipers weg...
Vallen de inkomsten voor de club weg...
Is het (voorlopig) over...
Tot de cirkel weer rond is door de een of andere impuls...
Ik ga iedere week op wandel tour.
Maar niet iedere week resulteerd dat in een kamerbezoek.
Ik voel me niet verplicht om iets met een dame te doen.
Persoonlijk heb ik moeite om met een dame in contact te komen.
Zeker als het druk is.
Dan komt het inderdaad voor dat ik niet ga kameren.
Ik denk dat er meer beren zijn die moeite hebben om een dame uit te zoeken en daarmee in contact te komen.
Ik weet waarvoor de dames zijn, maar helaas ontbreekt het mij aan lef.
Voordeel is wel dat je geld over houd voor de week daarop.:biggrin:
.357 magnum
Dat is heel goed magnum, geen verplichting. Volledig mee eens...:smile:
Maar je doel is wel kameren. Dus daarom mijn reactie, want met deze instelling is niets mis. Als ik dichterbij zou wonen zou ik ook meer de Saunaclubs etc. bezoeken en zou mijn kamerfrequentie per bezoek waarschijnlijk lager liggen, zowel in aantal als in tijd...
Ik ben wel een persoon die het dan toch niet zou kunnen laten, kameren bedoel ik. Als ik 1 of 2 maal ergens max geweest ben en de dames zijn niet helemaal mijn ding daar, dan ga ik daar ook echt niet meer heen, in principe...:cool:
Je bent Kieskeurig en het moet Perfect zijn, oké, maar wat is 2de rangs...
De perfecte babe hoeft echt niet de perfecte dame op de kamer te zijn.
Daarom, LangLeveHetIjsberenForem en zijn peers natuurlijk...
Zonder af en toe op mijn bek gaan was ik nooit die verschrikkelijk leuke kerel geworden voor al die mooie en lieve dametjes....:biggrin::exactly[1]::iloveyou:
p.s.
Ja mannen, kom maar op...:biggrin::asshole2::biggrin:
Twinangel, dat kan ik begrijpen.
Is mij echter nog nooit overkomen.
Kan mij herinneren dat ik echt met de gedachte aan 2 Thaise spetters naar PHG reed...die er natuurlijk niet waren die avond...:heul:
Dan is het een kwestie van openstaan voor andere ideeën, ik rij echt niet zo'n takke-eind om me te vergapen aan een paar mooie DvP en mijzelf een beetje op te geilen zonder van bil te gaan. Werd vervolgens een tropisch avondje met en (voor mij) ouderwets Roemeense tintje...
Als er echt geen dame voor je bij loopt, neem ik aan dat die club dan ook nooit meer door je bezocht is...
Als je bewust alleen van de randzaken gebruik maakt, spiegel je jezelf (naar mijn mening) voor dat er geen gegadigden voor je zijn.
Wanneer je voor jezelf concludeert dat er gegadigden zijn, die dan ook nog eens op je schoot komen zitten, onder je badjas gaan voelen of dat soort dingen, dan is een logische en natuurlijke reactie dat je alsnog gaat kameren
Er zijn natuurlijk ook beren die 50 euro meenemen voor de entree en dus geen keus hebben om wel of niet te gaan kameren!
:bye:
Sorry mannen, IJsbeer11,
maar dit kan ik me niet indenken en vindt ik echt diep triest.:angryfire:
Ik ben overigens wel bang dat je gelijk hebt, dit even extra vermeld om je niet op he verkeerde been te brengen voor wat betreft mijn ideeën.
Alleen, ik ga altijd kameren en zal dus nooit in de gelegenheid komen (GodZijDank...) een langdurige observatie van de mede-ijsberen te voltooien (lees, langer dan enkele nanoseconden om niet tegen zo'n beer aan te lopen...). Dit i.t.t. een geanimeerd en informatief gesprek waar ik altijd voor open sta :biggrin:
Groet allen, lieve kijkbuisberen, en wel kameren hè...
Beter een mooie recensie hier op dit forum schrijven over hoe kut het wel niet was met die ter..gh..r,:2up: vocabulair goed omschreven natuurlijk, dan met een volle zak :bibber_2: thuiskomen en zitten te sjorren achter de p.c. op de verhalen van je medeberen...:uzi:
Chucky99....
p.s.
en anders stellen we scoobert in als snuffelhond in de Theke, met volle zak kom je er niet uit...:biggrin:
CLUBSPORT
11 februari 2011, 14:22
verder toch een vrij zinloze discusse lijkt me .
een voorzichtige schatting : stel dat van de 150 beren die op een drukke dag in bv In GT binnen komen er 30 niet kameren ( dat lijkt me geen ondenkbaar percentage , dat is dus 30 X 50 euro = 1500
dan gloof ik never nooit dat de leiding die beren weg wil jagen dmv een verplichtte kamergang en 100euro entree , da zou die club dus 1500 per dag mislopen .
lijkt me eerder dat iemand met goed verstand van zaken zijn club zo laagdrempelig mogenlijk wil houden .
Picasso 1
11 februari 2011, 14:39
Net zoals alle discussies op het forum. Is niet meer dan een soort borrelpraat in de kroeg of een veredelde chat :rofl:
CLUBSPORT
11 februari 2011, 14:46
Net zoals alle discussies op het forum. Is niet meer dan een soort borrelpraat in de kroeg of een veredelde chat :rofl:
tja als je niet in de club bent moet je toch ook maar zien hoe je je tijd door moet komen he :biggrin:
MiniME
11 februari 2011, 17:47
Het is nogal een verschil of je naar een club gaat MET DE INTENTIE om niet/nauwelijks te kameren, of dat het je OVERKOMT omdat er gewoon te weinig kwaliteit rondloopt en je de vrije keuze hebt en bij onvoldoende aanbod niet "uit armoede" dan maar met een mindere godin naar de kamer gaat.
Mijn intentie ia altijd om meerdere (3-5) keren te kameren als ik op stap ga. Het is mij in de afgelopen 5 jaar slechts enkele keren overkomen dat ik (door gebrek aan aanwezige kwaliteit) zonder te kameren de tent (teleurgesteld) weer verliet. En laat dat nu net 3 keer zijn geweest in de club waar Xavier deze thread mee begint (VV, daar kom ik dan ook niet meer), 1 keer in VM en 1 keer in GT (dat was tijdens een kerst party, achteraf stom natuurlijk, dan weet je dat je dit risico loopt). Zonder kamer sessie is voor mij de (lange) trip zinloos geworden, gezellig eten en drinken en leuke mensen ontmoeten kan ik overal en een stuk dichter in de buurt.
Wat dat betreft zitten P1 en ik dus hetzelfde in elkaar (alleen lukt het hem om onverklaarbare reden wel om in VV een goede kamer sessie te hebben :biggrin:) maar niet alle ijsberen zitten hetzelfde in elkaar en, echt P1, er zijn steeds meer ijsberen die alleen voor de drank, eten en gezelligheid komen, met name in de clubs in de grensstreek. Als "actieve" ijsbeer heb je dan ook niets meer te zoeken in die clubs. De goede dames worden het snel zat en verdwijnen naar andere clubs (om geld te verdienen) en de matige dames blijven vaak wel, maar zitten de hele tijd te mopperen en te klagen, en proberen elke ijsbeer over te halen om met haar dan wel de kamer op te gaan (daar heeft P1 zeker een punt).
Deze hele wereld draait om geld en sex, al het andere er omheen is leuke franje en aankleding (en bedoelt om je te verleiden tot sex, ofwel geld uitgeven). Als een te grote groep alleen de aankleding gebruikt en niet verder geld uitgeeft (aan sex) is het op langere termijn snel gedaan met een club (zoals bekend is de entree opbrengst alleen meestal niet voldoende om alle kosten te dekken, maar goed, dan wordt dit weer een thread over business modellen van de lcubs vs schoenenverkopers, etc, dus laten we die discussie maar even parkeren :rolleyes:).
Scoobert
11 februari 2011, 18:05
Beste Scoobert,
Valt me mee, wist niet dat ik mijn hond mee mocht nemen en voor een tientje (aan de Theke-frau te betalen neem ik aan...) in de hal achter kan laten. Ben jij een reu of een teefje? :biggrin:
Ik heb een reu nl. Newfoundlander, je moet wel wat kunnen hebben dus...
p.s.
en anders stellen we scoobert in als snuffelhond in de Theke, met volle zak kom je er niet uit...:biggrin:
Schijnbaar is het nu gebruik mij als 'snuffelhond in de hal' af te schilderen, be my guest zou ik zeggen.
Daar sta ik dan ook het liefst omdat ik slecht tegen die vreselijke sigarettenrook kan....scheelt jullie weer plaats in het versieren van meiden in de bar om vervolgens met hun de kamer op te duiken :wink:
Ik ben zelden, op een periode in PHG na, uit een club vertrokken met een volle zak en een volle portemonnee.
Verder over nicknames gaan nadenken doe ik maar niet, beste Chucky, of wil je spelen (vrije vertaling...wanna playyy:P) ?
...Zo ja, dan wel met meiden neem ik aan :thefinger:
Toedelzzzz
egon, Dr. Rammler
11 februari 2011, 19:44
:gruebel: :hah: jetzt wo du es sagst, fällt mir das auch ein :wink:
Rudi_NL
11 februari 2011, 19:52
Ieder zijn eigen keuze om te gaan kameren of niet. Je betaald entree om van alle faciliteiten gebruik te maken. Kamerbezoek is geen verplichting. Je zou dit kunnen ondervangen door 100 euro entree te vragen en het eerste halfuur "gratis" te verstrekken.
Wat een top idee van jou Twinangel. :freu:
Blijven die homo's tenminste ook weg die tegenwoordig mannen komen kijken. In GT komen namelijk ook mannen vanwege het feit dat deze zich aangetrokken voelen tot het mannelijke geslacht. Minstens één want hij kwam er openlijk voor uit en knipoogde vervolgens ook nog eens naar mij. :ranting2:
Verder: "niet lullen, maar gaatjes vullen". :Xrated:
Hoofdstuk2
11 februari 2011, 20:46
Schijnbaar is het nu gebruik mij als 'snuffelhond in de hal' af te schilderen, be my guest zou ik zeggen.
Daar sta ik dan ook het liefst omdat ik slecht tegen die vreselijke sigarettenrook kan....scheelt jullie weer plaats in het versieren van meiden in de bar om vervolgens met hun de kamer op te duiken :wink:
Ik ben zelden, op een periode in PHG na, uit een club vertrokken met een volle zak en een volle portemonnee.
Verder over nicknames gaan nadenken doe ik maar niet, beste Chucky, of wil je spelen (vrije vertaling...wanna playyy:P) ?
Toedelzzzz
:biggrin::biggrin::biggrin:Yes!!! But Girls only...Still looking for my bride, Chucky's Bride...Guess she's not sown together yet...:biggrin::biggrin::biggrin:
Hoofdstuk2
11 februari 2011, 20:51
Toedelzzzz
En ff bloedserieus op je opmerking over de rook...
Ervaar ik zelf als een giga afknapper...
Ben zelf niet roker en moet medicijnen innemen om überhaupt in een rookhol als de bar van G.T. of YY te kunnen overleven...:mad:
In PHG kun je "ontsnappen" daarom kwam ik op een gegeven moment alleen nog maar daar. Als de tuinen weer open gaan heb ik het in ieder geval een stuk meer naar mijn zin omdat alles dan open staat etc.
Hé ennuh Scoobert, no offence Hè...:wink:
Groet, Chucky99 en ik leg je ooit nog wel uit waar mijn nick op gebaseerd is.
Kan niet via het forum...
Twinangel
11 februari 2011, 22:32
Wat een top idee van jou Twinangel. :freu:
Blijven die homo's tenminste ook weg die tegenwoordig mannen komen kijken. In GT komen namelijk ook mannen vanwege het feit dat deze zich aangetrokken voelen tot het mannelijke geslacht. Minstens één want hij kwam er openlijk voor uit en knipoogde vervolgens ook nog eens naar mij. :ranting2:
Verder: "niet lullen, maar gaatjes vullen". :Xrated:
Volgens mij staat er ook nog eentje achter het buffet bij GT:smile2:
Dalton
11 februari 2011, 23:06
een voorzichtige schatting : stel dat van de 150 beren die op een drukke dag in bv In GT binnen komen er 30 niet kameren ( dat lijkt me geen ondenkbaar percentage , dat is dus 30 X 50 euro = 1500
dan gloof ik never nooit dat de leiding die beren weg wil jagen dmv een verplichtte kamergang en 100euro entree , da zou die club dus 1500 per dag mislopen .
lijkt me eerder dat iemand met goed verstand van zaken zijn club zo laagdrempelig mogenlijk wil houden .
CLUBSPORT jij bent een ijsbeer met verstand en die zijn zeer zeldzaam net zoals een witte olifant:biggrin:
MiniME
12 februari 2011, 08:42
CLUBSPORT jij bent een ijsbeer met verstand en die zijn zeer zeldzaam net zoals een witte olifant:biggrin:
Deze hele wereld draait om geld en sex, al het andere er omheen is leuke franje en aankleding (en bedoelt om je te verleiden tot sex, ofwel geld uitgeven). Als een te grote groep alleen de aankleding gebruikt en niet verder geld uitgeeft (aan sex) is het op langere termijn snel gedaan met een club (zoals bekend is de entree opbrengst alleen meestal niet voldoende om alle kosten te dekken, maar goed, dan wordt dit weer een thread over business modellen van de clubs vs schoenenverkopers, etc, dus laten we die discussie maar even parkeren :rolleyes:).
Kortom: een club als GT verdient zeker niet alleen aan de entree. En ook als je de entree van de dames mee telt (ook als er niet gekamerd wordt, zijn dat inkomsten voor de club) is het maar een hele dunne marge wat er nog over blijft als er verder geen "andere business modellen" omheen zweven. Dat de entre bewust laagdrempelig wordt gehouden is correct. En als je dan eenmaal binnen bent is het (zakelijk gezien) dus WEL de bedoeling dat je nog meer geld uitgeeft en niet alleen maar "kosten" maakt. Uiteraard wordt er rekening mee gehouden dat x% van de bezoekers alleen maar komt om te drinken/eten/etc. Dat % is helaas in GT volledig uit de hand gelopen.
Big30
12 februari 2011, 10:25
Niet kamerende beren worden voor een club pas een echt probleem als ze de dames niet kunnen vasthouden omdat ze te weinig verdienen. Dat zal voor GT niet gelden denk ik. Het is nog steeds een druk bezochte club waar de dames (relatief) goed kunnen verdienen. Elke gast ook niet kamerend is denk ik commercieel nog steeds aantrekkelijk.
Er zijn in de Ruhrpott een paar RTC clubs (beperkte faciliteiten en standaard nummer 20m) die een andere formule hanteren d.i. entree vrij en 1 kamergang 40/2 60/3 75 Euro of prijzen vergelijkbaar hiermee.
Overigens een club genereert primair inkomsten door entree gelden van de beren en de dames. Zelfs op een zuipbeer zal nog wat worden verdiend denk ik, ja niet als deze stomdronken de tent verlaat. Dat heb ik eigenlijk maar zelden gezien.
piranha
12 februari 2011, 11:05
Kortom: een club als GT verdient zeker niet alleen aan de entree. En ook als je de entree van de dames mee telt (ook als er niet gekamerd wordt, zijn dat inkomsten voor de club) is het maar een hele dunne marge wat er nog over blijft als er verder geen "andere business modellen" omheen zweven.
Hier sla je de bal wel helemaal mis, tenminste als je enkel over GT spreekt. Die marge is goed vet voor GT, geloof me maar, en ja enkel van de inkom.
Willi69
12 februari 2011, 11:19
Schijnbaar is het nu gebruik mij als 'snuffelhond in de hal' af te schilderen.
Einmal snuffelhond, immer snuffelhond! :teuflisch:
http://data.motor-talk.de/data/galleries/31927/3353247/spuerhund-7467.jpg
Jansen
12 februari 2011, 15:56
Toedelzzzz
Snuffelhond ik zou het niet durven wel sniffelhond :thefinger:
Maar in de gang staan de bakjes voor de poezen water en brokken en ik dacht dat jij die ook leeg eet.
Als je in de gang staat ben wel de andere beren voor omdat ze uit de kleedruimte eerst langs jou komen i.pv. naar de bar ;)
Sigaretten rook kan je ook mijden in nachrcafe of in de lounche daar :gruebel:
En als je met een halve lege zak en een lege portomonnee komt kan je ook niet met volle zak en volle portomonnee vertrekken :tongue:
Nu kom ik zeker bij jou op -50 te staan .:eek:
sorry ik zeg al niets meer :bibber_2:
sofaking
12 februari 2011, 16:03
Als ze op de kamer nu eens speldjes of badges legden, en na elke sessie met een dame mag je dan zo'n badge op je badjas spelden.
Dat zou beren kunnen aanzetten om omter meeste "decoraties" van de dag te verzamelen. Jaja. :smile2:
Scoobert
12 februari 2011, 16:14
Maar in de gang staan de bakjes voor de poezen water en brokken en ik dacht dat jij die ook leeg eet.
Als je in de gang staat ben wel de andere beren voor omdat ze uit de kleedruimte eerst langs jou komen i.pv. naar de bar ;)
Sigaretten rook kan je ook mijden in nachrcafe of in de lounche daar :gruebel:
En als je met een halve lege zak en een lege portomonnee komt kan je ook niet met volle zak en volle portomonnee vertrekken :tongue:
Voorlopig geen nominaties meer hehehe :thefinger:....je kent me toch wel goed genoeg daarvoor denk ik :)
ijsbeer11
12 februari 2011, 16:24
Kortom: een club als GT verdient zeker niet alleen aan de entree..
Waar verdienen ze dan nog meer aan? :gruebel:
ijsbeer11
12 februari 2011, 16:28
En jij hebt al 3.172x gereageerd in al die zinloze discussies :thefinger:
CLUBSPORT
12 februari 2011, 20:35
goede vraag :gruebel: , ik zou niet weten wat
CLUBSPORT
12 februari 2011, 20:47
Uiteraard wordt er rekening mee gehouden dat x% van de bezoekers alleen maar komt om te drinken/eten/etc. Dat % is helaas in GT volledig uit de hand gelopen.
Ok hoeveel meer kamergangen zouden er dan meer moeten worden gedaan ?
30 ? 40 ? 50? .
krijgen ze denk ik een flink probleem met wachttijden die er nu ook al zijn maar nog te overzien .
en het management zal toch wel (al is het maar een beetje ) nagedacht hebben over het aantal kamers en het maximaal aantal beren (lockers ) dat tergelijkertijd binnen kan zijn .
Gondolas9
12 februari 2011, 20:52
Aan schoenenverkopers die een stekkie voor hun emplooi huren?
rmjhexe
12 februari 2011, 20:55
een krat bier kost in duitsland 10 euro,:smoke: er zijn er maar weinig die dat opkunnen,een pizza groot is 5 euro:smile2: als je er 2 op kan is dat 20 euro samen, is 30 euro plus:freu::freu:
Big30
13 februari 2011, 08:09
Kortom: een club als GT verdient zeker niet alleen aan de entree. En ook als je de entree van de dames mee telt (ook als er niet gekamerd wordt, zijn dat inkomsten voor de club) is het maar een hele dunne marge wat er nog over blijft als er verder geen "andere business modellen" omheen zweven.
Naar welke business modellen refereer je? Een club als Gt verdient net als elke andere club alleen aan de inkomsten van de IJSBEREN en de Dames. Hanteert Gt een ander business model dan PSR, Freude of Oase?
Big30
Hoofdstuk2
13 februari 2011, 08:57
50...uhhh...50!
Ik begrijp hieruit dat Jansen een half uurtje met een dame naar keuze voor Scodiedoobiedoooooo gaat betalen.....:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Sorry, is of topic, sorry...
Chucky99
Scoobert
13 februari 2011, 09:44
50...uhhh...50!
Ik begrijp hieruit dat Jansen een half uurtje met een dame naar keuze voor Scodiedoobiedoooooo gaat betalen.....:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Sorry, is of topic, sorry...
Chucky99
Hahahahaha, deze conclusie is eigelijk een nominatie waard :biggrin: Zeg maar Jansen, wanneer ?
MiniME
13 februari 2011, 10:03
Hier sla je de bal wel helemaal mis, tenminste als je enkel over GT spreekt. Die marge is goed vet voor GT, geloof me maar, en ja enkel van de inkom.
goede vraag :gruebel: , ik zou niet weten wat
Aan schoenenverkopers die een stekkie voor hun emplooi huren?
Naar welke business modellen refereer je? Een club als Gt verdient net als elke andere club alleen aan de inkomsten van de IJSBEREN en de Dames. Hanteert Gt een ander business model dan PSR, Freude of Oase?
Big30
Gondolas9 is blijkbaar de enige ijsbeer die geen roze bril op heeft hier. Bij veel (niet alle!) clubs vloeit een deel van de inkomsten van veel (niet alle!) dames indirect weer terug naar de club inderdaad.
Vaak (niet altijd!) zijn de netwerken van de clubleiding en die van de schoenen verkopers zeer nauw gekoppeld en is er sprake van een win-win situatie. Let maar eens goed op hoe strak de registratie van kamer bezoeken in sommige clubs is. En veel (niet alle!) dames zijn niet voor niets blij als ze af en toe een "ongeregistreerde" sessie in de kino of elders kunnen hebben of wat "extra's services" kunnen doorbelasten.
Als je als ijsbeer ook eens een keer tijd neemt voor goed gesprek hebt met de dames, kom je dit trouwens ook snel te weten, dus zet ajb de roze bril af en toe af heren beren.
Zeker van jou B30, die al jaren in dit wereldje mee loopt, had ik verwacht dat je beter zou weten. Hoe weet jij zo zeker dat ALLE clubs alleen van de entree leven? Heb je dit openlijk zo met de clubleiding besproken? En als dit niet zo is, mogen ze dan niet meer op het forum adverteren? Of is dit iets wat niet openlijk op dit forum genoemd mag worden ivm bescherming van de "sponsors" :rolleyes:
En dit speelt zeker niet alleen in GT, maar in vele andere clubs (en ja, ook in PSR, Freude, Oase, etc).
Tot slot: alleen van entree prijzen kan GT zeker wel rondkomen (ze maken er geen verlies op) maar een hele dikke marge is het niet. En ook niet erg, want veel van de investeringen zijn gedaan met....................juist geld dat nog niet wit was. :cool:
En ja, ook dit speelt zeker niet alleen in GT, maar in veel (niet alle!) clubs. Hou je ogen gewoon goed open en maak eens een praatje hier en daar. Maar nee, dat doen de romantische beren liever niet, want dan wordt de keiharde werkelijkheid zichtbaar en die is niet altijd even fraai........
(de afgelopen jaren zijn er trouwens voldoende threads over dit onderwerp verschenen, wilde het niet opnieuw aanhalen, maar als het zo openlijk wordt genegeerd, dan is enige helderheid als tegenwicht wel even belangrijk).
Big30
13 februari 2011, 10:44
Zeker van jou B30, die al jaren in dit wereldje mee loopt, had ik verwacht dat je beter zou weten. Hoe weet jij zo zeker dat ALLE clubs alleen van de entree leven? Heb je dit openlijk zo met de clubleiding besproken? En als dit niet zo is, mogen ze dan niet meer op het forum adverteren? Of is dit iets wat niet openlijk op dit forum genoemd mag worden ivm bescherming van de "sponsors" :rolleyes:
En dit speelt zeker niet alleen in GT, maar in vele andere clubs (en ja, ook in PSR, Freude, Oase, etc).
Beste MiniMe,
Ja net als jij loop al ik lang in dit wereldje mee. Maar geloof me als ik zeg dat ik volstrekt geen reden heb aan te nemen dat welke club dan ook zou leven van een andere club bron van inkomsten dan de bron van inkomsten dan de ons allen bekende entree inkomsten bron (OK in de clubs verdient men ook wat met champagne en sterke drank schenken maar dat bedoel je denk ik niet)
Ik zou waarachtig niet weten welke bron je bedoelt en het staat je vrij deze bron hier openlijk te vermelden. Ook mocht het zo zijn dat je hiermee een club onterecht beschuldigt!
Ik daag je uit je beschuldigingen te concretiseren. Waarbij het volstrekt niet van belang is of een club ons eventueel sponsert.
Maak de keiharde werkelijkheid zichtbaar door ons deelgenoot te maken van een vermeende werkelijkheid.
Groet,
Big30
rmjhexe
13 februari 2011, 11:22
in veel clubs staan speelautomaten,:bibber_2:dit is niet alleen een spaarpot voor de dames maar ook van de uitbater:thefinger:
Badslippers
13 februari 2011, 16:40
dan is enige helderheid als tegenwicht wel even belangrijk).
Net als de helderheid die andere ijsberen hier prediken, is ook jou vermeende helderheid net zo troebel en stinkend als een te lang niet schoongemaakte vissenkom. Wij zullen nooit volledige helderheid krijgen over alles wat met deze bedrijfstak te maken heeft. Om toch duidelijkheid te krijgen adviseer je, dat je:
als ijsbeer ook eens een keer tijd neemt voor goed gesprek hebt met de dames
Vreemd, want dat zijn toch dezelfde dames die hier aan de lopende band van leugenachtigheid worden beticht waardoor die helderheid weer op drijfzand gebouwd is.
In een andere discussie (over "Alles Ohne") had Pierrre een zinnige opmerking die toepasbaar is op veel onderwerpen:
Ik wil dan ook iedereen die uit eigen ervaring hiermee geconfronteerd wordt (en het dus niet heeft van horen zeggen [...] uitnodigen om er hier melding van te maken.
Dit is zonder meer een prijzenswaardig streven dat ik alleen maar kan onderschrijven; meld wat je feitelijk meemaakt! Ik teken hierbij aan dat ik zelf de laatste ben die dit in de praktijk brengt!
Het vergemakkelijkt het leven om louter eigen ervaringen op te schrijven. Maar soms zijn die zo saai dat het prettig is om dat wat in te kleuren.
Bovendien wil ik ook niet alle ruis die ik hoor of me verteld wordt eerst op waarheid moeten onderzoeken en toetsen, want dan heb ik geen tijd meer om de geliefde hobby uit te oefenen, de clubs te bezoeken en te neuken. Dat zou toch jammer zijn.
Dit forum zou zijn bestaansrecht moeten ontlenen aan de beschreven eigen ervaringen van de ijsberen. De realiteit is dat we vooral de ervaringen en aannames beschrijven die we denken waar te nemen al dan niet voorzien van een stelling en deze als waarheid poneren.
Gondolas9 is blijkbaar de enige ijsbeer die geen roze bril op heeft hier.
Indien dit in overdrachtelijke zin bedoeld wordt kan ik me daar in vinden. Als G9 de enige ijsbeer is die realiteitszin bezit, is het triest gesteld met het perceptievermogen van de ijsbeer.
Bij veel (niet alle!) clubs vloeit een deel van de inkomsten van veel (niet alle!) dames indirect weer terug naar de club inderdaad.
Interessant. Ik heb zeer weinig tot geen kennis van economische zaken. Hoe gaat dit fenomeen in zijn werk? Vooral het "indirecte" karakter boeit me. Een dame neukt, vangt 50 euro en daarvan vloeit een deel "indirect" in de kas van de club.
Vaak (niet altijd!) zijn de netwerken van de clubleiding en die van de schoenen verkopers zeer nauw gekoppeld en is er sprake van een win-win situatie.
Let maar eens goed op hoe strak de registratie van kamer bezoeken in sommige clubs is. En veel (niet alle!) dames zijn niet voor niets blij als ze af en toe een "ongeregistreerde" sessie in de kino of elders kunnen hebben of wat "extra's services" kunnen doorbelasten.
Ik heb inmiddels begrepen dat met de term "Schoenenverkopers", pooiers bedoeld worden. En deze pooiers onderhouden dus contacten met de clubleiding. Een bewijs daarvoor is de wijze van kamerregistratie, zeg je. In mijn ogen een beetje kromme aanname. Zou het ook te maken kunnen hebben met de belastingen? Of misschien om onenigheid tussen klant en dame te verminderen?
Nogmaals, te frustrerend om dat allemaal uit te zoeken. Het is fijner om je te laten verwennen door een dame dan om dit allemaal uit te vlooien.
Als je als ijsbeer ook eens een keer tijd neemt voor goed gesprek hebt met de dames, kom je dit trouwens ook snel te weten, dus zet ajb de roze bril af en toe af heren beren.
Tja, ik heb het al gememoreerd. De informatie van de dames wordt gebruikt zoals het ons uitkomt. De ene keer worden de dames neergezet als valse leugenachtige adders die met dubbele tong spreken. De andere keer zijn het de meest betrouwbare informatiebronnen. Net zoals het ons uit komt.
Zeker van jou B30, die al jaren in dit wereldje mee loopt, had ik verwacht dat je beter zou weten. Hoe weet jij zo zeker dat ALLE clubs alleen van de entree leven?
Hij weet dat zeker omdat hij je suggestie heeft opgevolgd en wat vaker met de hier boven opgevoerde dames een gesprek voert. Dat is zijn informatiebron!!! Gelukkig heeft G9 nog één persoon op dit forum die realiteitszin bezit en waarmee hij op gelijk nivo kan communiceren.
Heb je dit openlijk zo met de clubleiding besproken? En als dit niet zo is, mogen ze dan niet meer op het forum adverteren? Of is dit iets wat niet openlijk op dit forum genoemd mag worden ivm bescherming van de "sponsors" :rolleyes:
Ik begrijp bovenstaande niet helemaal. Wat bedoel je met het woord dit? Welk onderwerp heeft B30 nou openlijk met de clubleiding besproken? Wanneer mogen "Ze" niet meer op het forum adverteren? Wat mogen wij niet openlijk benoemen? Wie zijn de "Sponsers"? Ik geef het toe, veel vragen maar wat zijn de antwoorden?
Tot slot: alleen van entree prijzen kan GT zeker wel rondkomen (ze maken er geen verlies op) maar een hele dikke marge is het niet. En ook niet erg, want veel van de investeringen zijn gedaan met....................juist geld dat nog niet wit was. :cool:
Ik vul het zelf maar even in maar ik neem aan dat bij de puntjes de woorden "Zwart geld" kunnen staan. Hoe weet jij dat investeringen met zwart geld zijn gedaan? hebben de dames je dat ingefluisterd tijdens een van die gesprekken?
En ja, ook dit speelt zeker niet alleen in GT, maar in veel (niet alle!) clubs. Hou je ogen gewoon goed open en maak eens een praatje hier en daar. Maar nee, dat doen de romantische beren liever niet, want dan wordt de keiharde werkelijkheid zichtbaar en die is niet altijd even fraai........
Oké, ik zal eens vaker mijn ogen goed de kost geven en een praatje aanknopen met "Theke Frau", bardame, parkeerwachter, dvp, schoonmaker en uitsmijter. Niet om te "Socializen" of mijn netwerkvaardigheden aan te scherpen maar om eindelijk de realiteit te zien van het saunaclub en fkk bezoek.
Jansen
13 februari 2011, 17:07
En wat dacht je om 100% zwart geld in GT te steken daar btw over terug betalen en dan rond de 80% wit over te houden.
Dit is een normale manier van zwart geld wit wassen het hele jaar door. :rolleyes:
rmjhexe
13 februari 2011, 19:26
vroeger deden we dat in nederland icm videotheken,geld legaliseren kan op verschillende manieren en daar hoef je geen aa acountant voor te zijn:wink:
Gondolas9
13 februari 2011, 19:54
Toch nog even reageren - ook al is mijn mening nauwelijks relevant; ik heb immers te weinig kennis van zaken om zinnig mee te praten. Maar het is interessant om vast te stellen dat dit een onderwerp is waarover de ijsberengemeenschap nauwelijks een mening heeft.
En ja, je kunt dan de discussie betonneren door te stellen dat enkel harde feiten waarde hebben, maar dat is een uitgangspunt dat in andere discussies zelden gehanteerd wordt.
Ik vind het net interessant om meningen te horen, veronderstellingen, deducties (en dat is nog iets anders dan wilde, gratuite beweringen).
B30 heeft bv. een mening, en die vind ik waardevol. Vanuit zijn ervaring geeft hij een inschatting, en die kun je meenemen in je eigen oordeel. Maar verder blijft er radiostilte.
BS - hoe hoog ik hem ook inschat - generaliseert. Waarom zou bv. tegenspraak m.b.t. de geloofwaardigheid van dames ook op Minime van toepassing moeten zijn?
Nou ja, ik denk dat de meeste beren geen roze bril dragen. Wellicht wel een zonnebril met heel donkere glazen?
edward
13 februari 2011, 20:18
En wat dacht je om 100% zwart geld in GT te steken daar btw over terug betalen en dan rond de 80% wit over te houden.
Dit is een normale manier van zwart geld wit wassen het hele jaar door. :rolleyes:
1290 Geen probleem met veel zwart geld.:freu: :freu:
CLUBSPORT
13 februari 2011, 21:36
Dat er een band bestaat tussen schoenverkoper en clubleiding ja hoe ver die band gaat , ik kan er geen zinnig woord over zeggen , en als ik er meer over wil weten? bij wie kan ik dan een betrouwbaar antwoord verwachten?
niet bij de clubleiding natuurlijk en bij de dames dan ? wie gaat er nu zoiets aan een dame vragen ? dan weet je volgens mij zeker dat je geen betrouwbaar antwoord zal krijgen .
gatenvuller
13 februari 2011, 21:54
Kameren doe ik altijd, ik ben toch niet gek :rolleyes:
1uur rijden en dan ongepopt naar huis gaan nee dat nooit.
facial
15 februari 2011, 08:38
Wel slim voor 50 euro je kop volvreten en je van de wereld zuipen
MiniME
19 februari 2011, 07:23
Beste MiniMe,
Ja net als jij loop al ik lang in dit wereldje mee. Maar geloof me als ik zeg dat ik volstrekt geen reden heb aan te nemen dat welke club dan ook zou leven van een andere club bron van inkomsten dan de bron van inkomsten dan de ons allen bekende entree inkomsten bron (OK in de clubs verdient men ook wat met champagne en sterke drank schenken maar dat bedoel je denk ik niet)
Ik zou waarachtig niet weten welke bron je bedoelt en het staat je vrij deze bron hier openlijk te vermelden. Ook mocht het zo zijn dat je hiermee een club onterecht beschuldigt!
Ik daag je uit je beschuldigingen te concretiseren. Waarbij het volstrekt niet van belang is of een club ons eventueel sponsert.
Maak de keiharde werkelijkheid zichtbaar door ons deelgenoot te maken van een vermeende werkelijkheid.
Groet,
Big30
Vreemd, want dat zijn toch dezelfde dames die hier aan de lopende band van leugenachtigheid worden beticht waardoor die helderheid weer op drijfzand gebouwd is.
Interessant. Ik heb zeer weinig tot geen kennis van economische zaken. Hoe gaat dit fenomeen in zijn werk? Vooral het "indirecte" karakter boeit me. Een dame neukt, vangt 50 euro en daarvan vloeit een deel "indirect" in de kas van de club.
Ik heb inmiddels begrepen dat met de term "Schoenenverkopers", pooiers bedoeld worden. En deze pooiers onderhouden dus contacten met de clubleiding. Een bewijs daarvoor is de wijze van kamerregistratie, zeg je. In mijn ogen een beetje kromme aanname. Zou het ook te maken kunnen hebben met de belastingen? Of misschien om onenigheid tussen klant en dame te verminderen?
Nogmaals, te frustrerend om dat allemaal uit te zoeken. Het is fijner om je te laten verwennen door een dame dan om dit allemaal uit te vlooien.
Ik vul het zelf maar even in maar ik neem aan dat bij de puntjes de woorden "Zwart geld" kunnen staan. Hoe weet jij dat investeringen met zwart geld zijn gedaan? hebben de dames je dat ingefluisterd tijdens een van die gesprekken?
Dat er een band bestaat tussen schoenverkoper en clubleiding ja hoe ver die band gaat , ik kan er geen zinnig woord over zeggen , en als ik er meer over wil weten? bij wie kan ik dan een betrouwbaar antwoord verwachten?
niet bij de clubleiding natuurlijk en bij de dames dan ? wie gaat er nu zoiets aan een dame vragen ? dan weet je volgens mij zeker dat je geen betrouwbaar antwoord zal krijgen .
Tsjonge, dacht dat het zo helder was als het maar kan, maar goed, dan toch nog maar een korte toelichting: de club op zichzelf heeft (zover ik weet) geen andere inkomstenbronnen dan entree en wat duurdere drankjes, dat beweer ik ook nergens, en er vloeit dus ook geen geld van de dames terug in de kas van de club (zou ik niet handig zin, want dan kan elke belasting inspecteur dit ook zien). Het indirecte karakter zit er in dat de eigenaren van de club vaak (niet altijd!) dezelfde mensen zijn die ook een centje meepikken van (een deel van) de dames. Formeel dus 2 gescheiden werelden (BV's/entiteiten/etc) maar het geld komt uiteindelijk wel bij dezelfde groep mensen terecht,
Dit zijn helemaal geen beschuldigingen, ze gaan hun gang maar, mij maakt het niets uit, heb er geen moreel oordeel over, blijkbaar is dit hoe het wereldje financieel draait. Er de ogen voor sluiten is echter wel heel naief.
Natuurlijk is er geen keihard bewijs voor handen (dan zouden de instanties er ook gelijk op springen) juist omdat het zo diffuus is werkt het. En natuurlijk zijn de dames geen (betrouwbare) bron van bewijs, maar vormen die slechts een stukje van de puzzel. Kijk gewoon verder dan je neus lang is, wie de eigenaren zijn en wie de schoenenverkopers zijn, en 1+1=2.
Ace2
19 februari 2011, 12:30
De discussie begint of het mag dan wel raar is dat je naar een club gaat zonder te kameren en belandt in een discussie over het verdienmodel van een club.
Ik denk dat het iedereen wel eens overkomt om ongepopt de zaak te verlaten. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, maar om op voorhand een club (structureel) te bezoeken ondanks dat je weet niet te gaan kameren vind ik zelf wel apart. Het mag natuurlijk wel, maar het blijft apart. Ik snap dat dames daarover klagen. Of die gasten houden ruimte vast van wel neukende klanten danwel vertroebelen ze het jachtbeeld van de dames. En natuurlijk gebruiken ze dat ook om wel neukende klanten te stimuleren naar de kamer te gaan. Die mannen wordt de indruk gewekt dat een goede kerel veel neukt en dat willen sommige mannen zijn: een goede kerel (lees: klant). Ik stoor mij daar niet aan. Van mij mogen de dames alles uit de kast halen om hun omzet op te krikken. Het is aan mij om weerstand te bieden. En ja, soms lukt mij dat een paar minuten :biggrin:
Kortom van mij mogen ijsberen alleen aan de bar hangen en zo blijft er meer keus voor mij over. Tevens mogen de meisjes alles uit de kast halen om mannen te "verleiden". Ik vind het spel leuk en als ik mij daar aan zou storen moet ik maar lid worden van een leesclub. Daar word ik dan niet lastig gevallen.
Gezien het milieu zal het niet onwaarschijnlijk zijn dat de investeringen van clubs op zijn minst voor een gedeelte uit zwart geld bestaan.
De basisinkomsten van een club zijn de entreegelden. Daar is het verdienmodel op gebaseerd. Daarmee zou een club als GT een leuk (lees: bovengemiddeld) renderende kroeg zijn, maar andere clubs (met aanzienlijk minder bezoekers, maar met een soortgelijke kostenstructuur (huisvesting, personeel, eten/drank) als GT) renderen dan toch echt ondergemiddeld.
Net als iedere andere onderneming zullen clubs diensten zoeken die parallel lopen aan het basisconcept om zo hun omzet te vergroten. Dat zullen vast ook duurdere drankjes zijn (alleen zie ik dat niet heel vaak gebeuren) en het organiseren van prive-feestjes. Een aanvulling op de inkomsten kan ook een bijdrage van pooiers zijn. Het klinkt bijna logisch. ;)
Clubs hebben regelmatig acties om bijvoorbeeld zondag een gratis entree te hebben. De vraag is waarom zij dat doen. Als alleen het entreegeld de inkosmtenbron is, weten de clubs op voorhand dat het voor hen een verliesgevende dag is. Ook kanabaliseren zij hun omzet omdat klanten die wel bereid zijn te betalen en op andere dagen zouden komen, nu naar de goedkopere/gratis dagen komen. Een normale onderneming zou bijvoorbeeld op zondag zijn deuren sluiten als de zondag verliesgevend is. Misschien wordt zo'n prijsactie wel gesonsord, want er zijn natuurlijk wel partijen die wel geld op zondag kunnen verdienen......................:cool:
Megaboob
19 februari 2011, 16:44
@Ace2,
"" Ik denk dat het iedereen wel eens overkomt om ongepopt de zaak te verlaten..."
Dat is Megaboob gelukkig nog nooit overkomen, er is altijd wel wat heerlijks te vinden in de clubs! Daarom kom ik er zo graag!
Alle gekheid op een stokje, als ik wil drinken ga ik naar de kroeg, als ik goede sex wil hebben ga ik naar en saunaclub. Zo eenvoudig is het toch?!
:freu: Megaboob
Picasso 1
19 februari 2011, 17:03
Alle gekheid op een stokje, als ik wil drinken ga ik naar de kroeg, als ik goede sex wil hebben ga ik naar en saunaclub. Zo eenvoudig is het toch?!
Zo eenvoudig blijkt het niet te zijn. Zie deze enquette https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22238
facial
19 februari 2011, 17:57
van de zomer weer erg slim bbq-en en lekker zuipen voor maar 50,00:biggrin:
BefBeer
19 februari 2011, 20:20
Ben maar 1x zonder poppen geweest.
Stond ik bijna stil voor een saunaclub in het Duitse toen ik telefoon kreeg van belangrijk werk.
Gelukkig nog niet binnen anders was ik wss niet zo snel weggegaan!
Alle andere keren ga ik om te poppen.
Slechts 1x maal 1 keer (wel ERGGGG lang!) en vaak veel vaker!!:wink:
BefBeer
duivenmelker
19 februari 2011, 21:31
Nog nooit zonder te kameren naar een club geweest , wel al op kamer geweest met de bedoeling van niet te poppen in het verleden , en zo mijn kwakje op te sparen voor een andere op die manier kon ik tot 8 keer op kamer gaan bij een saunabezoek .
Maar nu ga ik soms naar de club voor enkele uren om slechts 1 maal op kamer te gaan maar wel met een fantastische sexbeurt .
amigo76
27 februari 2011, 18:23
Ik ben veel keren niet alleen wanneer ik een clubbezoekje maak.
Je moet van alle faciliteiten kunnen genieten, dat is waar je ook voor komt, heb wel meegemaakt dat een van de vrienden eens niet kamerde maar dat houd je geen 2 keer vol en de keer erop is het meteen 3x want dan krijgen ze er geen genoeg van.
Ieder is verschillend en een ieder moet zelf weten wat hij doet, als ik met vrienden ben zijn ze ook niet altijd blij met mij, ik breng gemiddeld meer tijd door in de kamers dan de rest van de club hoewel ik de masseur, sauna en de bar toch ook wel aangename plaatsen vind.
Ik kan mij niet voorstellen naar de club te gaan en dan nooit te kameren? Er is toch geen hetero man die dat vol kan houden?? Ik zou gek worden!
Costana
27 februari 2011, 20:13
eigenlijk wil ik niet met hoeren kameren maar spijtig genoeg verlies ik alle verstand éénmaal binnen. Verstand wil namelijk nooit mee naar binnen en blijft mooi op mijn ros wachten. Dusjah is mij nog nooit gelukt
Picasso 1
27 februari 2011, 20:18
Het is me al meerdere keren overkomen dat ik niet heb kunnen kameren en aangewezen was op tenten of een kino
Bosco
27 februari 2011, 20:24
Is mij 1x overkomen, heb er toen maar 1 mee genomen naar huis. :cool:
Picasso 1
27 februari 2011, 20:29
Is mij 1x overkomen, heb er toen maar 1 mee genomen naar huis. :cool:
Ze gaan makkelijk met je mee omdat ze weten dat het bij jou goed slapen is. Was deze ook slapend rijk aan het worden? :rofl:
Bosco
27 februari 2011, 20:33
Ze gaan makkelijk met je mee omdat ze weten dat het bij jou goed slapen is. Was deze ook slapend rijk aan het worden? :rofl:
Voor hoe gek zie je me niet aan? :rofl:
Picasso 1
27 februari 2011, 20:35
Voor hoe gek zie je me niet aan? :rofl:
Ik zie jou als heel erg gek niet aan :biggrin: