PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Algerijnse)

Bart
12 februari 2011, 11:27
Naam: Lisa

Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1.65 m

Postuur/Cupmaat : Normaal/ D-D

Nationaliteit/Taal : Algerijns, Arabisch en Duits

Leeftijd : 27

Tatoeages/Piercings : nee

Service: Zoenen, PZC, NMC

Gisteren viel mijn oog op de ondeugende grote ogen van Lisa, een naam die niet bij haar past maar die naam was nog vrij. Vandaar.

Lisa zit in de hoek in de uitsparing voor de grote zaal, een beetje weg van de grote menigte maar wel dichter bij de frisse lucht (de voordeur die af te en toe opengaat).

Lisa woont al 6 jaar in Duitsland en heeft het afgelopen jaar in verschillende clubs gewerkt (waaronder GT) maar lijkt in Freude haar draai gevodnen te hebben.

In tegenstelling tot enkele dames die hun service tot een uitgelezen professioneel programma hebben teruggebracht is het bij Lisa een kwestie van met elkaar een voorstelling opbouwen. Lisa heeft heerlijk sensuele lippen en die weet ze goed te gebruiken, al wordt er misschien wat meer innitiatief van de beer zelf verwacht. Op de kamer was het niet anders, heerlijk vrijen waar ze zichtbaar van genoot.

In de plaats van toeschouwer van een schouwspel ben je met Lisa meer één van de acteurs je ondergaat het niet maar je doet vollop mee. Aan de bak dus en haar heelrijk verwend. Ik had wel voor een dubbele sessie met haar kunnen gaan maar er voor gekozen om Lisa ook wat werk te laten doen.

Haar orale kunsten zijn perfect, heerlijk zacht nam ze mijn jonge heer in haar mond en bracht hem gelijkdelijk op volle oorlogssterkte.

De positie bovenop is niet haar favoriete dus maar over gegaan in lepeltje lepeltje en zodoende heerlijk klaar gekomen

Nog rustig wat zitten na praten. Gewoon een leuke meid waar je het ook moet laten gebeuren. Misschien wel spannender dan sommige voorgeprogrameerde programma's.

Weer een reden om snel naar Freude terug te keren. :smile:

Bart

jaro
6 maart 2011, 21:29
Vandaag weer even in freudenberg langs gegaan. Was een rustige dag, niet veel dames wel veel hangende beren.
Van mij favorieten was er bijna niemand, dus weer op de probeer toer.
Kennis gemaakt met Lisa, zit inderdaad wat afgeschermd van de grote ruimte maar je kan haar niet missen.
Leuke griet, praat prima duits, great looks.
Wil je een rustig halfuur, met een zwoele dame die echt heel lief en zacht is dan zit je met haar goed!
Geen stress of haast werk, gewoon goed.

Groot herhalingsgevaar, zeg maar rustig Heel groot!

Grtz..........

satanic surfer
5 november 2013, 21:14
Oei, de grote stilte heerst alhier, dan kan een breiwoordenspelprobeersel hoegenaamd geen kwaad dunkt me, dubbele scrabblepunten gegarandeerd en voorts bonuspunten wegens ontoereikende interpunctie, dat zijn nog ns spelregels die me passen als een gekreukt overhemd met dromedarismotief. Lisa dus, een lust voor het oog ondanks stelselmatig enkele pondjes meer, doch verwacht geen dikkerdje of gewichtig dametje, welneen, simpelweg een goed in het hoerenvlees zittende Algerijnse die na 9 jaar Duitsland fast perfekt Deutsch redet en zo af en toe blij is als een wielewaal dat ze in het aanroestend Frans kan keuvelen. Zeemzoete dame die weet wat ze wil, en wat ze niet wil lijkt me stellig. Geen halfuurtjesdame, daarvoor is haar servicepalet afwisselingsrijk genoeg, en haar kameleongehalte toereikend. Geen profifickersmateriaal dus, die zitten in rotten van elvendutzend te wachten elders met een pruillip wegens sleutelwachttijden, doch simpelweg een erg mooie dame die inventieve servicefähigkeit bezit en niet te beschroomd is om daarmee uit te pakken desgewild. Kameren met haar kan men rustig inschatten als een belevenis, en wel eentje van de soort waarin men zelf een sturende en onderdanige rol vertolkt in funny symbiose desgewenst. Presalen naar aloude Freudetraditie met bijhorend TZ en anblasen is zo niet haar ding, dat vind ze niet zo koosjer, ok, te respecteren wegens compensatie in da room. Dat gaat zowat als volgt na binnenkomst (ik beveel u overigens een afgesloten kamer af en niet zo'n dommige fickbox ditaangaande): netjes handdoekje neervleien en dan maar ns Tongzoenen tot het generlei zeker is in welke tijdzone men zich bevindt. O ja, het minutieus plaatsen der gummi en flutschifles zoals elders al ns placht voor te vallen wordt geskippd. Variatierijk blaaswerk, functionele lichaamspositionering die uitnodigend kan werken voor fans en freestylers zorgt mits goede luim en connectie voor bokkesprongen qua lichaamsverstrengelingen en ondersteboven blaserei en ei zo na leckkramp enzo, erg fijn ende ontspannend mits correctie nekreflex ( warnung voor de bejaarden onder ons, niet forceren heren...). Pussysliden&droogneuken in zoverre dat daar wegens humide privatere zones sprake van kan zijn in allroundfähige variante en laten we zeggen finegetunede amplitude alvorens toch maar ns aan NMC te gaan peinzen, doch niet zonder wat Russisch geïnsprireerde minimedewerkerverwennerij te zorgen wat uiteraard verdomd Pflicht is met haar turbotieten van feste garnituur in D-cup formaat zonder daar enigerlei cc-additief voor te benodigen, god verhoede het... O ja, NMC dus, dient het nog vermeld, variatierijker dan deze woordenbrij alvast, geen dametje die na wat gedoe "moe" is en passief uitnodigend missio wenst te prefereren, da devil verhoede het. Zo om de zoveel tijd is deze dame simpelweg incontournable, ze zal niemals een certitude worden, daarvoor is de return van tijdsspannes tussen sessies met haar te heilzaam, overdaad schaadt en zeker bij een dame die ietwat inventiever tewerkgaat dan het gros der leenliefdeproviders. Genieten is het ordewoord voor degenen die dat wensen en kunnen, het is niet iedereen gegeven dunkt me stellig... Aanbevelenswaardig lijkt me een opportuun woord, en bovendien geen slecht scrabblewoord. Stade4-material for the hardheaded, voor stade1-gepeupel simpelweg niet interessant wegens, tja, ontoereikend verbeeldingsvermogen, excusez-le-mot... à recommander, avis aux amateurs... Peace out!