PDA

Volledige versie bekijken : Miranda (Mirela (RO))

Big30
13 februari 2011, 08:36
Naam : Mirela / Miranda (?)

Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur / lengte : Zwart, Schouderlang

Lengte : 158cm

Postuur /Cupmaat : KF36 / 85C

Tatoeage / piercing : nee / Unter Lippe

Mijn maatje doorlopen was 2 weken geleden zeer tevreden over deze dame. Maar dat zegt dus helemaal niets :tongue:, die komt in iedere club waar ik met uhm geweest ben (Oase, GT, VV, LR, PHG) na 12m34s met een Big Smile van de kamer.

Zoals bekend mag worden verondersteld heb ik dus helemaal niets op met Roemeense dames. Pfff 2 weken geleden was ze trouwens nog Bulgaars ;).
Soit! Tis een brutaaltje ;), maar wel een lief brutaaltje.

Boven gemiddelde kamer service en dat van een Roemeense, redelijk herhalingsgevaar ;)! :blume: Pfff!

Big30

MichelJ
13 februari 2011, 10:17
Pfff 2 weken geleden was ze trouwens nog Bulgaars ;).

Én ze was toen een klein half uurtje ook Spaans :biggrin:

Big30
13 februari 2011, 11:12
Én ze was toen een klein half uurtje ook Spaans :biggrin:

Daar zou ze volgens eigen zeggen gewerkt hebben.

Bosco
6 juni 2011, 07:00
Haar naam is Miranda, 100% zeker te weten Big. ;)

Bosco
19 juni 2011, 13:50
Uurtje gespendeerd met Miranda met der lekkere grote :tietjes:

:smkiss: zuinig en lafjes, kan ook zijn omdat ik uit mijn muil stonk naar bier, koffie en shag.
:blow2: zeer goed zonder handjes.
:fuck: lekker actief.
Geen FT, geen vinger,wel een mooie grote vleermuis.
Herhalings gevaar: kweet niet, vind haar eigenlijk leuker buiten de kamer. :gruebel:

MichelJ
25 september 2011, 02:55
In de bar had ze me al aardig zitten op te geilen. Het is eigenlijk geen MJ-meisje, het lange zwarte haar ontbreekt, ze is overal net iets romiger dan ik gewend ben. De aandacht die ze me in de bar gaf kon ik niet negeren, dus maar de sleutel laten halen. Verder dan TZ en PZC niet gekomen, voordat we er allebei erg in hadden was het werk gedaan. Met een dik kwartier was ik weer terug in de bar. Laten we er het maar op houden dat ze haar werk erg goed gedaan heeft :biggrin:.

Leuke meid, maar ondanks haar capaciteiten niet direct herhalingsgevaar aangezien er optisch voor mij genoeg rond huppelt

Bosco
4 december 2011, 09:59
Ook weer eens met de sympathieke Miranda op herhaling geweest. Ze is altijd in voor een praatje en een geintje. Het is gewoon een heerlijk wijf met een nog heerlijker lijf, die ook nog eens een super service geeft. :tongue:

2035

egon, Dr. Rammler
4 december 2011, 22:22
Ook weer eens met de sympathieke Miranda op herhaling geweest. Ze is altijd in voor een praatje en een geintje. Het is gewoon een heerlijk wijf met een nog heerlijker lijf, die ook nog eens een super service geeft. :tongue:

2035

hatte sie auch schon im Auge Bosco :gruebel: was sagst du ? kein FT ? schade, mein Glas hatte ich schon auf ihrem "Vorbau" abgestellt, aber im letzten Moment sah ich Viktoria :freu: