PDA

Volledige versie bekijken : Janina (Roemeense)

NikXXX
13 februari 2011, 12:20
Paspoort

Haarkleur/-lengte: stijl zwart haar tot op schouderlengte, los gedragen

Lengte dame: 1,78m

Postuur/cupmaat: slank, cup B

Nationaliteit/taal: Roemeens / spreekt goed Engels

Leeftijd: 24

Tatoeages/piercings: naturel

Service: TZ, PZC, PMC, beffen, vingeren, geen AV

Voordelen: leuke dame in de omgang

Nadelen: none

Tijdsduur: 30 minuten

Prijs: € 50

Recensie

In de bar viel mij een Roemeense op die ik nog niet eerder gezien had in GT - een newbie dus. Dat ze Roemeens was straalde ze ook uit met haar gitzwarte haar en haar donkere kijkers. Ik was niet direct tot haar aangetrokken mede doordat ze een corset droeg en ik niet kon afschatten hoe nu werkelijk haar vormen waren. Slank en lang dat was ze in ieder geval wel. Desalniettemin is de vorm van de tietjes ook belangrijk voor mij. Als een echte tettetman van dienst. In no time kwam deze next-door-girl even relaxen bij mij op het bankje. Het is met haar net converseren. Ze spreekt goed Engels, iets wat ik kan apprecieren. Na 20 minuutjes vroeg ze naar een kamergang, maar ik was niet zeker wat ik nog zou gaan doen die dag. Dus ik vroeg even wat bedenktijd. Ik moest nog even haar looks bekijken en had gevraagd om een paar maal langs te paraderen en zo geschiedde. De sleutelvraag door mij kwam vrij snel daarna. Na een barre tocht kwamen we aan in de Tiroolse hut. Nadat ze zich ontdaan had van haar lingerie kon ik haar lichaam in vol ornaat bewonderen. Dat zag er helemaal niet slecht uit. Snap niet dat ze een corset droeg. Ze had nota bene pronte tietjes - B cupjes. Vanaf toen ging het helemaal los. Ze heeft enorm mooie lippen om af te likken, zeg maar purdy lips. De geilheidsfactor was definately aanwezig. Waarbij haar tongetje geil over haar lippen ging. Pijpen was uitermate goed. Daar ik mij graag 20 minuten laat pijpen terwijl ik haar poes bewerkte met mijn vingers. Ze ging ook zo liggen dat ik overal bij kon met mijn grijpgrage handjes. Neucken was ook zeer ordentlich. Meerdere standjes werden doorgenomen. Afgemaakt in doggystyle zoals het hoort. Had geen zin in FT, weet ook niet als ze het doet. Ze is niet uitgesproken GFE en ook geen PSE. Iets er tussenin dan maar. Ben benieuwd hoe een tweede sessie met haar uitpakt.

The Verdict: 8-out-of-10.

Blijft naar eigen zeggen nog tot eind maart in GT.

timd
13 februari 2011, 21:42
Haar nichtje heeft rood haar en biedt een soortgelijke service...

gatenvuller
13 februari 2011, 22:00
Lekkere meid ben er ook meegeweest een PZC en een standje was voor mij al heel snel gekomen.

NikXXX
27 februari 2011, 22:21
Janina had mij voor een tweede keer gestrikt om met haar op de kamer te gaan. Awel, om mij een paar euro's uit de zak te tillen heet dat dus. Ze verleende weer een goede service waarbij ik het afgemaakt heb in doggy position. Beter gaat Jansen ook een keer met haar voor een sessie!

jacky pakutra
6 mei 2011, 00:36
ook hier louter positieve ervaringen met deze meid....
heeft wat langer paasvakantie gehad dan de andere dames van het roemeense clubje en gaat vanaf vandaag (vrijdag) weer aan de slag in GT..

ijsbeer2121
10 mei 2011, 21:54
Afgelopen zondag had ik het genoegen Janina een kamer en bijbehorend bed te delen, en moet zeggen dat het mij niet tegenviel - ik kan dus bovenstaande positieve berichten alleen maar beamen :smiley:

bosbeer
10 mei 2011, 22:44
Janine is op 17 april vertrokken naar Roemenie en zou niet meer terugkomen. Ze heeft het ca 2 weken uitgehouden en is nu dus al weer terug. Anita is haar nichtje. Kun je ook wel zien.Anita is alleen wat brutaler. Janine is best een leuke en knappe meid, maar de after-sales is shit.

jacky pakutra
10 mei 2011, 23:16
Janine is op 17 april vertrokken naar Roemenie en zou niet meer terugkomen. Ze heeft het ca 2 weken uitgehouden en is nu dus al weer terug. Anita is haar nichtje. Kun je ook wel zien.Anita is alleen wat brutaler. Janine is best een leuke en knappe meid, maar de after-sales is shit.

Bosbeer, tja, in Roemenie kijken ze niet op een leugentje meer of minder...deze zou er inderdaad zogenaamd mee stoppen maar wist denk ik rond 20 april (dus een paar dagen later) alweer te melden dat ze terug zou komen omdat ze toch wel heel erg geld nodig had.
haar nieuwe "planning" is nu dat ze er nu dan ECHT zeker eind juni mee gaat stoppen...:roll3:
waarom ze zulke dingen bij elkaar liegen? geen idee...je kan het beste niet naar al die onzin luisteren en er een leuke tijd mee hebben.
maar kan me voorstellen dat het storend is, wat dat betreft zijn duitse poolse russische enz dames door de bank genomen toch wat betrouwbaarder in hun info.

hoewel ik zeer tevreden was en ben over deze dame, moet ik wel toegeven dat vaker in dit geval niet beter impliceert, en dat het eerder minder dan beter wordt na een aantal kameruren in een korte periode. niet zozeer qua bedprestaties maar veelal de onzin eromheen....

Dit terwijl mijn persoonlijke ervaring juist is dat er bij een groter aantal kamergangen (zowel qua aantal als wat betreft een langere gemiddelde kamertijd) in de regel met dames een leuker contact ontstaat en er plat gezegd steeds meer te halen is...is het bij veel Roemeense dames juist zo dat ze eerst veel moeite doen om je (goede cq vaste) klant te maken waarna je de ene leugen na de andere (over stoppen, geld, enz) om je oren krijgt...al zal dit waarschijnlijk wel meevallen als je geen lange (1+ uur) sessies maakt

sorry als ik generaliserend overkom maar dit is mijn persoonlijke ervaring met laten we zeggen 75% van de dames met wie ik heb gekamerd uit de Roemeense Kolonie van het GT-rijk.... er zijn dus ook nog voldoende leuke uitzonderingen tussen die niet aan al deze flauwekul meedoen.
maar het blijft toch een beetje een roemeens trekje vrees ik :biggrin:

jacky pakutra
17 mei 2011, 00:25
ondanks mijn kritiek vermeld ik nog maar even dat haar prestaties op de kamer zeer goed zijn te noemen...
vooral het pijpwerk vind ik van uitstekende kwaliteit. Ik zou haar geen Roemeense Lisa willen noemen maar ik was zeker onder de indruk van zowel kwaliteit als inzet. heb haar bij mijn laatste gt bezoekje een keer overgeslagen, mede gezien het bovenstaande en ook het feit dat het wellicht beter uitwerkt en het leuker blijft op lange termijn ipv dat het een standaardgebeuren wordt...
ze staat in ieder geval nog steeds in mijn lijst van favoriete GT dames...

NikXXX
22 mei 2011, 20:22
Update: nu met donkerblond haar en zongebruind huidje waardoor haar benen eindeloos lijken.

ijsbeer2121
22 mei 2011, 21:05
Net terug van GT waar ik o.a. een uurtje met Janine hebt verbracht - het was weer prima, met een langdurige blowjob en plenty of babyolie voor de massage :biggrin:

Maar - haar aftersales zijn inderdaad vrij slecht, en uiteindelijk lijkt ook zij het stereotyp van roemeense damens te bevestigen - op de kamer liet ze subtiel vallen dat haar vaste klanten toch echt 3 uur à €100 p/u doen :rolleyes:

Nou, dat moeten die klanten maar vooral doen, ik houd ze niet tegen...