PDA

Volledige versie bekijken : Guderun

der lickmeister
17 februari 2011, 23:42
Güdrun

Nationaliteit,100% duits
Lengte,1,80m
Uiterlijk,slank+
Haren,halflang zwart haar
Cupmaat,a
Leeftijd,+-43
Tatoe,kleine op bovenbeen
Service, pzc nat en diep,tongzoenen niet te weinig,beffen,
vingeren,nmc
Bijzonderheden,nymphomane

noelcitroen
18 maart 2011, 10:55
Met deze dame had ik de afsluiter toen ik er tijdens carnavalsparty was. Nympho in het kwadraat, goede combinatie van een goed gesprek en onstuimige seks. Op de wiese lange tijd in 69 met elkaar bezig, tot ze een straal kutsap tegen m'n huig gorgelde. Daarna direct intensieve tongzoenen, rubbertje geplaatst en liet ze haar fantasie op me los. Heerlijk. Uiteindelijk in doggy, waarbij m'n hartslag zowat het stoottempo niet meer kon bijbenen door haar leeg geknepen. Buitenkansje deze dame!:hammer:

ps: lengte in profieltje is inclusief 10 cm stiletto's....

forgetskinnyletsgetfatty
18 maart 2011, 19:06
Met deze dame had ik de afsluiter toen ik er tijdens carnavalsparty was. Nympho in het kwadraat, goede combinatie van een goed gesprek en onstuimige seks. Op de wiese lange tijd in 69 met elkaar bezig, tot ze een straal kutsap tegen m'n huig gorgelde. Daarna direct intensieve tongzoenen, rubbertje geplaatst en liet ze haar fantasie op me los. Heerlijk. Uiteindelijk in doggy, waarbij m'n hartslag zowat het stoottempo niet meer kon bijbenen door haar leeg geknepen. Buitenkansje deze dame!:hammer:

ps: lengte in profieltje is inclusief 10 cm stiletto's....

Hoi noelcitroen,

Meen mij vaag te herinneren, dat je een aanbeveling van een andere beer kreeg, om een sessie met deze dame te starten.;):biggrin:

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

Tiga
20 maart 2011, 17:39
Haha my friend,
De aanbeveling was het dubbel en dwars waard!. Ik kan me nog herinneren dat een hoop van de NL clientèle nieuwsgierig was wie nou die nympho toch was, dus het duurde even voor de juiste gepinpoint was.:biggrin:

guusje
23 maart 2011, 20:29
iemand op de hoogte of de nymphomane Güdrun nog werkzaam is in Xanten...
Ik zie ze de laatste tijd namelijk niet meer in de agenda vermeld staan. Laatste keer dat ik haar ontmoet heb, was met carnaval.

Groetjes
Guus

lucky luke 2
23 maart 2011, 23:30
Mij heeft ze over veertien dagen verteld dat ze alleen op donderdag werkt.

guusje
26 maart 2011, 11:41
ben er afgelopen donderdag geweest, helaas geen Güdrun. HELP! Waar is die geile nymphomane gebleven...

der lickmeister
27 maart 2011, 01:06
Zal deze week,het een en ander navragen. En hierover nader bericht geven

guusje
27 maart 2011, 14:08
Ik vemoed dat ze vertrokken is, ik zie haar namelijk ook niet op de agenda staan tijdens de party van 1 april. Normaal gesproken zijn dan bijna alle dames, mits in die Heimat aanwezig.

der lickmeister
27 maart 2011, 21:25
Bij een party zijn inderdaad veel dames aanwezig, maar ook een aantal afwezig. Wacht dus even af ,zal het een en ander wel weer regelen

der lickmeister
29 maart 2011, 00:25
Wat ik heb begrepen is dat ze een tijdje uit de running is