PDA

Volledige versie bekijken : Lucy (Roemeense) ex GD

Big30
19 februari 2011, 18:18
Naam : Lucia

Nationaliteit/Taal : Roemeense, Engels

Leeftijd : 27

Haarkleur/-lengte : donker bruin, zwart

Lengte dame : 1,72

Postuur/Cupmaat : slank, b cupje

Tatoeages/Piercings : tatoeage aanwezig

Ook Lucia heeft ervaring opgedaan in het zonnige spanje. En deze dame komt nu net als haar vriendin Angelina naar GD om met haar warmte Ijsberen te laten ontdooien!

protester
22 februari 2011, 10:50
Wat moet ik vertellen over "Luci lick my pussy" :tongue: (kwam ze zelf mee als ezelsbruggetje om haar naam te onthouden.

Dit dametje met haar echte "school teacher" looks heeft mijn hart veroverd. Aan de bar eerst een tijdje rustig met haar zitten praten, espresso erbij en ontspannen een gesprek. Hierbij weet ze je echter met hoor mooie lach en ogen wel warm te krijgen. Vervolgens naar de kamer waar we een geweldige tijd beleefden. Deze dame genoot van het spel en gaf zeg voor 100%
Ik ga niet uitweiden over ons kamerspel, maar ik kan jullie meedelen dat dit voor nog vele herhalingen vatbaar is.

Kortom wederom een aanrader in Goldendreams!

ovboy
23 februari 2011, 10:54
De website is niet erg actueel qua dames. Ik zie allerlei namen voorbij komen hier op het forum maar er staan geen foto's van deze dames op de wegsite.

Golden Dreams
23 februari 2011, 10:56
De website is niet erg actueel qua dames. Ik zie allerlei namen voorbij komen hier op het forum maar er staan geen foto's van deze dames op de wegsite.

Als je goed op de website leest, staat er dat de fotos deze week volgen....

Golden Dreams
23 februari 2011, 17:56
Voor alle ongeduldige ijsberen... Hier een voorproefje ;)
Klik op de foto voor meer foto's!

http://www.golden-dreams.nl/userdata/thumbs/thumbs-damespagina/lucia_thumb.jpg (http://www.golden-dreams.nl/paginas/dames.htm)

zie ook : http://www.golden-dreams.nl/paginas/lucia.htm

MiniME
3 maart 2011, 20:39
Na de sessie met Melissa, trok Lucia me het meeste aan, zeer lekkere dame om te zien en ze nam in de eerste kennismaking ook gelijk al wat initiatief. Met haar dus ook de kamer op.

Helaas...TZ zit (ook) bij haar niet in het pakket...ook vingeren was niet de bedoeling, etc, etc........tjsa, niets is zo frusterend als je met een mooie vrouw in bed ligt en er volgt geen spontane sex, maar een plichtmatig verloop, waarbij weinig mag en je ook totaal niets in te brengen hebt als het gaat om welk standje je wilt (om nog meer afstand te creeeren besloot Lucia alleen in reverse cowgirl NMC te doen...:hammer:).

Zeer matig dus en na paar minuten de sessie teleurgesteld afgebroken. Helaas daarna ook geen lust meer om een andere dame nog te proberen.

Koekkoek
7 maart 2011, 21:35
Ik ben 2 keer met deze dame naar de kamer geweest 2e keer was uitstekend. Als ik jou was zou ik de absolute toppers van deze clup isabela/ema eens mee nemen naar de kamer. Als het dan nog niet naar tevredenheid verloop hing ik mijn badjas aan de wilgen

madiwodovr
25 maart 2011, 00:03
MiniME, ik lees je verhaal met enige verbazing. Vorige keer lagen we volledig op één lijn m.b.t. inschatting van een dame, maar dit keer herken ik jouw omschrijving niet. Ik heb namelijk met deze dame heel andere ervaringen. Neemt niet weg dat ze bij jou wel heel anders kan hebben geacteerd dan bij mij. :confused:
Een paar weken terug zat ik in de zithoek voor de tv in GD en er zaten twee dames in het centrale deel. Dit waren Isabella en Lucia. Ik zat rustig Duits voetbal te kijken en Lucia zat de hele tijd achterstevoren, om contact te kunnen maken. Met haar brilletje op, vond ik haar er wel zeer aanlokkelijk uitzien. Ik wenkte haar zodoende om bij me op de bank te komen zitten. Dit deed ze kordaat. Even leuk gepraat, spontaan is ze wel, vervolgens op een gegeven moment maar naar de kamer gegaan. Hier hield ze naar mijn beleving voldoende initiatief en ik heb niet gemerkt dat ze diensten weigerde. Ze gaf zelfs continue aan om posities te wisselen en dat beviel me uitstekend. :rolleyes:
Nou snap ik best dat de dames wat moeite doen voor mij met m'n goddelijke lichaam om er een knallende sessie van te maken, ahum... Alle gekheid op een stokje, ik heb me prima met haar vermaakt op de kamer en herken haar niet in het verhaal dat je over haar hebt geschreven. Behalve dan uiteraard dat ze er heerlijk uit ziet, want dat doet ze zeker. Mooi figuur, leuk koppie en een gezellige prater.

Vuursteen, kiezel of bauxiet, de ene steen is de andere niet! :amen[1]:

Rheinschwimmer
25 maart 2011, 08:49
sieht lekker aus die lucia. vielleicht sollte ich doch mal wieder ins gd fahren....... von mir zum gd ist es ja nicht so weit.....

Stiffmaster
27 maart 2011, 10:08
Voor Stiffie zeker een van de mooiste dames die er rond huppelt in GD, sexy, lief en charmant. Ik ben het in dit geval dus volledig oneens met MiniMe, zonder in details te treden, alles was mogelijk en dat is best veel, nee voor Stiffie is zij de revelatie van de laatste tijd en een meer dan goede vriendin van de Isabella waar Stiffie 3 weken geleden het genoegen had te mogen kameren.:biggrin:

Deze dame samen met Isabella maakt een bezoek aan GD meer dan de moeite waard, maar in de line-up komen er steeds meer leuke, aardige, mooie en sexy dames bij in mijn favoriete clubje in Schüttorf.:lostit:

Stiffmaster
25 april 2011, 14:53
Paaszaterdag dus maar weer van deze mooie en elegante dame mogen genieten met een grote G. :lostit: het lijkt erop nu ik al diverse malen er mee op pad ben geweest dat het alleen maar leuker word met deze godin om te kameren, zo lief en sexy, vervolg zal zeker niet uitblijven. :biggrin:

Blades2002
23 februari 2012, 12:51
Iemand enig idee waar deze dame nu is?

Stiffmaster
23 februari 2012, 17:18
Iemand enig idee waar deze dame nu is?

Van horen zeggen was ze terug naar Spanje, maar weet het niet zeker, wat wel zeker is dat het jammer is dat ze weg is :mad: :mad:

Golden Dreams
23 februari 2012, 17:28
Idd, ergens in Spanje. Er was sprake van dat ze afgelopen maand ook terug zou komen, maarja... DVP's en afspraken he ;)

mammoet
23 februari 2012, 20:13
Ik heb wat na vraag gedaan en kan je vertellen dat ze echt in spanje is en ze werkt daar in een normale bar-resterant in de bedienning en het gaat haar heel goed.
Zeker jammer voor ons allen maar het geluk us haar wel gegunt.

MichelJ
23 februari 2012, 20:39
Uitspraken van Roemeensen moet je wel eerst vertalen op www.google-romanian-lie-translator.com :smile2:

Bosco
23 februari 2012, 20:42
Ik heb wat na vraag gedaan en kan je vertellen dat ze echt in spanje is en ze werkt daar in een normale bar-resterant in de bedienning en het gaat haar heel goed.
Zeker jammer voor ons allen maar het geluk us haar wel gegunt.

Als ze jou dat persoonlijk heeft verteld......dan moet het wel waar zijn. :roll3:

mammoet
10 april 2012, 14:06
Naar een eerder bericht dat ik hier heb geplaatst wil ik even door geven dat ik door haar ben gebeld en ze deelde me mee dat ze aan het einde van de maand weer terug wil komen
naar Golden Dreams en zo gauw als ik de datum precies weet zal ik het hier ook vermelden.

Blades2002
18 april 2012, 10:29
Hopen op positief nieuws mammoet! Alvast bedankt, mocht je iets weten hoor ik het graag!

mammoet
6 september 2012, 10:54
Zoals eerder BELOOFT ze is vanaf vandaag weer hier :biggrin::freu::biggrin::freu:

Blades2002
21 september 2012, 13:24
Dat is mooi nieuws, dank!

Tim777
15 oktober 2012, 14:50
Is ze nog steeds aanwezig?

Golden Dreams
15 oktober 2012, 15:08
ja nog steeds aanwezig.

willemdewandelaar
2 november 2012, 23:45
Vandaag mee gekamerd , goede PZC en uitstekend NMC heb dit wel geheel aan haar overgelaten , werd het super fijne kikkerstandje ,
Verder mooie dame waar je netjes mee om dient tegaan , dus geen gekke of afwijkende dingen ,oja kan jullie doorgeven dat er nog tot 1/2 december zal zijn

Jimbo1
28 juli 2013, 10:46
@ Mod: Lucia gaat tegenwoordig onder de naam Lucy door het leven. Svp aanpassen.

Waarom er over deze meid niet meer wordt geschreven is me een raadsel. GFE van topkwaliteit, wat een heerlijke vrouw is dit.

Uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=325500#post325500

Met een colaatje loop ik naar buiten en zet ik me neer op één van de comfortabele ligstoelen op het terras. Veel te warm voor de blauwe berenmantel dus die gaat af. Genieten van de zon, ogen dicht en even wegdromen. als ik m'n ogen weer opendoe staat ze voor me.
Ze ziet er oogverblindend uit in haar gele bikini op haar prachtig gebruinde lijf. Omdat ze haar haar vandaag los heeft in plaats van de normale ponytail herken ik haar eerst bijna niet maar dan zie ik het. Het is Lucy en ze ziet er zo verdomd aantrekkelijk uit dat mijn keuze binnen een seconde gemaakt is. Ze kust me. Lang en warm. "Hi honey, how are you today?" vraagt ze. "It just went from good to great" , stamel ik. Damn, wat ziet ze er goed uit. Ze komt bij me zitten. Streelt me. Kust me. Ik wil het. Meer, meer. "You are mine today", fluistert ze in m'n oor. Don't I know it. Ze komt bij me zitten. We praten, drinken wat. Lachen, stoeien, zwemmen wat en genieten. Pannenkoeken in optima forma, just the way I like it. Na een uurtje wordt het tijd om wat meer privacy op te zoeken. Op de kamer gaat ze een versnelling hoger. Kussen. Pfff, wat kan die meid kussen. Ze maakt me gek. Na al die goede ervaringen die ik hier al heb mogen meemaken is dit één van de beste sessies die ik ooit heb gehad. Kussen, likken, vrijen, meer kussen. Geen plekje van m'n lijf slaat ze over. Ik ben in de zevende hemel. Ze gaat van rustig naar wild, van lief naar stout. Ik wil haar, nog meer van haar. De tijd vliegt voorbij. Hoe kan het dat ze zo goed weet wat ik wil? Wat ik lekker vind?

4739
Lucy

Na een uur of twee wordt het tijd om te gaan eten. Een heerlijke barbecue, buiten op het terras. Lucy laat me niet alleen. Samen met Elena en Ana hebben we lol en dollen wat. We sms' en met Vera die thuis in Roemenië is. Ze mist me. Zegt ze. Sure. Zo wordt het spel gespeeld, ik hou er wel van. Na het eten even wat ontspannen. Ik speel de fruitautomaat en win 200 Euro. It's my lucky day. Ik wist het.

Dan weer naar boven en de sessie van die middag wordt herhaalt. Wordt nog beter. Ze maakt me gek. Ze laat me klaarkomen als nooit tevoren. Ze lijkt oprecht blij dat ze me zo laat genieten. We roken. We knuffelen. We kussen. Het mag niet ophouden. Maar dat doet het toch.

Jimbo1
15 augustus 2013, 10:00
Speciaal voor mij offerde ze haar vrije dag op. Dat heb ik geweten. Samen met de heerlijke Lucy en de even heerlijke Liana een topdag gehad>
Lees het hele verhaal hier:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=328437#post328437

Jimbo1
26 september 2013, 13:17
Do it to me one more time!

Hier de link naar het algemene GD verslag wat grotendeels over Lucy gaat. Prachtmeid, die me iets nieuws heeft doen beleven. En dan voor een 50+ beer, ik wist niet dat het mogelijk was...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=334469#post334469

Jimbo1
10 oktober 2013, 09:57
Lucy is een schat waarmee ik het erg goed kan vinden. Knap, grappig en erg goed 'upstairs'. Toch moet ze het afleggen tegen de concurrentie.
Lees hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=336239#post336239).

Stiffmaster
25 oktober 2013, 18:37
Deze beauty behoeft geen verdere aankondiging of kennismaking, simpel gezegd doen !!!!! :biggrin:

protester
28 oktober 2013, 15:45
Deze beauty behoeft geen verdere aankondiging of kennismaking, simpel gezegd doen !!!!! :biggrin:

Inderdaad, heerlijke vrouw, mooie ogen en een heel strak.... tja wat niet eigenlijk ;)
Doen is zoals mijn collega al aangeeft het codewoord!

Stiffmaster
15 november 2013, 12:44
Lucy ik heb weer mogen genieten van jouw schoonheid en meer, wens je een fijne en meer dan verdiende vakantie toe.

Golden Dreams
26 februari 2014, 15:17
Zeer elegante en mooie dame: Lucy

6678

Jimbo1
26 februari 2014, 15:26
Is ze weer terug?

Golden Dreams
26 februari 2014, 15:30
Is ze weer terug?

Helaas Jimbo 1 nog even geduld, je weet wat in het vat zit verzuurd niet ;)

Jimbo1
26 februari 2014, 15:35
Dat hangt helemaal van de kwaliteit van het vat af.
Jammer, je had me lekker gemaakt, ik ga weer verder met m'n winterslaap :)

Sjeufke
26 februari 2014, 15:50
En de service? Het gaat er ook om wat in de verpakking zit 😁

Verzonden met Tapatalk

Golden Dreams
26 februari 2014, 18:54
En de service? Het gaat er ook om wat in de verpakking zit ��

De service?/ Ja knaktuut dat mag jij gaan ontdekken. ;)

Verzonden met Tapatalk

Stiffmaster
15 juni 2014, 08:41
Binnen 1 week 3 x met deze beauty mogen vertoeven op de kamer, waarvan 2 keer op de dag dat Nederland eventjes Spanje de oortjes waste. Eigenlijk zat het niet in de pen en stond mijn vizier op iemand anders, maar helaas omdat deze niet zo goed uit de test kwam ;) maar zeker ook een geweldige verschijning is en misschien nog wat moet wennen viel de keus dus op Lucy, en daar heb ik dus zeker geen spijt van gehad. Beauty en brains en een geweldige service maken haar dus echt een van de hotties van Golden Dreams. Vervolg gaat zeker gebeuren. :biggrin:

7726

Stiffmaster
25 juni 2014, 09:43
Moet ik hier nog wat aan toevoegen, denk het niet, lekker man.....

Stiffmaster
6 juli 2014, 19:38
Was wederom een heerlijk samenzijn met deze mooie dame, ze houd echt van je gedurende de tijd dat je bij haar ben :baeh: