PDA

Volledige versie bekijken : Maria (Colombia)

Ace2
19 februari 2011, 20:22
Naam : Maria

Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : goed maar niet slank, C/D

Nationaliteit/Taal : Colombia, spaans/engels

Leeftijd : 30+

Tatoeages/Piercings : Neen

Service : Zeer Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT, geil

Voordelen : Sympathieke,lieve meid en lekkere borsten

Nadelen : Geen

......................Ondertussen zat ook Maria te lonken. Ik besefte dat een ijsbeer doortastend moest zijn en ik draaide mij naar Maria en vroeg om een sleutel. Een tegenvaller was dat er een wachttijd van een kwartier was. Maar na dat kwartiertje gingen wij naar kamer 7 om daar een sessie met hoofdletters te beleven. Een sessie met een hoge WOW-factor:

Volgens mij was ik Maria’s eerste klant in GT. Ze wist niet waar kamer 7 was, vergat de lakens en wist niet waar ze die moest halen. Dat werd snel verholpen door Jessy die mij aan keek en zei: “Be good to her……” Maria legde het laken op het bed en ik hielp haar. Ik wilde mijn badjas ophangen en zocht naar een haakje. Ik zou het nooit vinden, want ik werd van achteren gepakt en Maria zoende mij vol op de bek. Dat deed ze teder en passioneel. Terwijl wij daar zo staand zoenden trok ze langzaam de badjas van mijn lijf en gooide die op de grond. Het boeide mij allemaal niets, want ik werd meegesleurd door haar heftige zoenen. Nu wij naakt waren rolden wij op het bed en gingen door met zoenen, waarbij ze mij overal streelde. Wij rolden passioneel over het bed. Mijn handen gingen tussen haar benen, maar haar poesje was nog niet vochtig. Ineens pakte ik haar ruw beet en legde haar op haar buik. Ik ging op haar onderrug zitten en begon met een massage. Maria gaf mij haar flesje massage-olie en ik wreef haar in waarbij ik haar billen en bilnaad extra aandacht gaf. Tijdens de massage zoende ik haar veelvuldig en dan bedoel ik echt zoenen en een zoentje geven. Ze zoog bijna mijn tong eruit. Na 10 minuten kwamen handen weer bij haar poesje en dat was nu kletsnat geworden. Glimlachend keek ze mij aan en zuchtte: “You are good” waarna ze mij teder zoende en ik zweefde weer weg naar hogere sferen. Uiteindelijk ging ik op haar buik zitten met mijn billen naar haar toe en begon haar te beffen. Ondertussen trok en zoog Maria aan alles wat ze te pakken kreeg. Haar vingers zaten overal en ook op plaatsen waar normaal niet zo vaak vingers zitten. Ondanks dat ik dat allemaal erg lekker vond ging ik voor haar liggen en begon haar te beffen. Tijdens dat beffen vingerde ik haar en liet ook een vinger tegen haar aarsje aan komen. Dat liet ze niet toe, nog niet. “Not my ash” fluisterde ze en ze trok mijn hand weg. Ik befte en befte haar en het kutvocht droop uit haar poesje. Een paar keer werd ik weggetrokken en trok ze mij naar haar toe om te zoenen. Daar zat geen enkele remming meer in. Tijdens dat zoenen neukte ik haar “droog” wat haar en mij nog meer opwond. Uiteindelijk ging ik weer voor haar zitten en befte ik haar. Ik stak mijn vinger in haar poesje die ze spontaan wild begon te neuken en ik stak ook een vinger tegen haar natte aarsje. Nu haalde ze mijn vinger niet weg en deed zelfs moeite om mijn vinger in haar kontje te krijgen. Ondertussen befte ik door en door en Maria zuchtte en steunde waarbij ze mij 3 keer weg trok om mij weer boven haar te trekken. Uiteindelijk trok ik mij van haar af en befte haar naar een orgasme. Ze duwde mij weg en begon te lachen waarbij ze 2 vingers opstak. “Second time?” vroeg ik, waarop ze glimlachend “ja” knikte.

Wij ging naast elkaar liggen om even uit te rusten. Ondertussen streelde Maria mijn harde penis. Even later kroop ze naar mijn onderlichaam en likte nat en gulzig over de schacht van mijn penis. Ze likte mijn ballen en ging zelfs lager en lager. Daarna likte ze zich weer omhoog en pijpte uitzonderlijk lekker. Nat, gulzig en zonder handjes. Zonder twijfel de beste blow-job in maanden. Ik voelde een orgasme opkomen en ik kreunde wat. “Not in my mouth” riep ze en teleurgesteld keek ik haar met bambi-ogen aan. Het mocht niet baten. Nu ik echter uit mijn heerlijke droom was gewekt keek ik naar de tijd en die tijd gaf aan dat ik weg moest. Ik had zin in een FT of anders niets. Ik maakte dat Maria duidelijk en wilde opstaan. Ruw duwde ze mij terug op mijn rug en pakte het flesje massage-olie waarmee ze over mijn penis en mijn aars wreef. Ze begon mij af te trekken en streelde met 1 vinger over mijn aars en ik keek een beetje verveeld naar het hele schouwspel. Ik kom nu eenmaal niet klaar van aftrekken en dat zei ik ook, maar Maria ging door en ineens voelde ik een orgasme opzetten dat met grote kwakken over mij heen spoot. Lachend keek Maria mij aan. “Never say never” zei ze. Wij ruimde de rommel op en verschoonden de spiegel......................

BSesamstraat
22 maart 2011, 00:59
Segoja... Dit is ze dus.
Maar Uhh grote neef... Doet ze nou wel of geen FT ?

seqoya
22 maart 2011, 12:01
potver kan ook geen latina uitzoeken die nog nie door me neef aan de paal geregen is he !!

Ace2
22 maart 2011, 20:41
Segoja... Dit is ze dus.
Maar Uhh grote neef... Doet ze nou wel of geen FT ?

Nee, volgens mij niet.

timjava
21 augustus 2011, 12:03
Deze dame was mij 2 weken geleden al opgevallen, vanwege haar enorme borsten. Toen niet in de gelegenheid geweest om met haar naar de kamer te gaan. Gisteren zag ik haar weer, in een blauw jurkje, waar de borsten bijna uitvielen. Ik had op dat moment nog maar 1 doel en dat was deze dame tussen de lakens krijgen. Op de kamer geeft ze een prima service. Herhalingsgevaar: Ja

timjava
21 augustus 2011, 12:05
Tatoeages/Piercings : Neen

Ze heeft een tatoeage op haar enkel.

Ace2
28 augustus 2011, 07:51
................Ik had snel frisse lucht nodig en ik liep de tuin in om gelijk tegen Maria aan te lopen. Ik had haar al zeker een maand of 3 niet gezien. Zelf was ze op vakantie geweest en toen ze terug kwam ging ik op vakantie. “Do you remember me?” vroeg ik “of course Ace” reageerde ze liefjes. Ze keek mij aan en ik twijfelde eventjes. Waarom weet ik niet, maar ik begreep ook dat als ik weer verder zou lopen dat ik niet zo snel een ander zou grijpen die naar mijn gading zou zijn. “Come, let’s make some fun” zei ik, waarop Maria terughoudend zei: “sorry, I have to work” Ik maakte een sleutelbeweging en Maria keek mij niet begrijpend aan. “Zo kijk ik dus altijd, als iemand mij een vraag stelt” dacht ik. Ineens gingen de lichtjes in Maria’s ogen aan en ze streelde mijn arm: “I go get the key” . Ik ging mij nog snel douchen. Maria nam mij daarna mee naar een blokhutje waar wij gearmd naar toe gingen. Ze ontweek de blik van een ijsbeer, die volgens haar te ruw op de kamer was. “He hurts me” vertrouwde ze mij later toe. Ik had daar op de kamer geen last van. Maria was, zoals ik mij herinnerde, erg goed. Ook Maria wist nog goed hoe ze mij moest aanpakken. “I remember what you like” fluisterde ze, terwijl ze haar tongentje een klein beetje naar buiten liet hangen. Volop zoenen, lekkere sex, waarbij het leek alsof er geen remmingen waren. Toegegeven ze is niet meer de jongste in GT, maar haar service en haar naturel grote borsten maken dat meer dan goed. Als ik Badslippers en Seqoya een tip zou moeten geven dan zou die op haar vallen en dan meewegend wat hun sexuele voorkeuren zijn.....................

Ace2
4 september 2011, 08:12
.........................Samyra herinnerde mij er aan dat ik haar enkele weken geleden had beloofd te kameren. Het is dat Maria tussen beiden kwam, anders was ik overstag gegaan. Maria trok mij op een bank en zoende in mijn nek. Hijgend fluisterde ze: “Ace, I need a man right now. All week, only old men come to me. I need to come. Please take me.” Ik vond het wel geil klinken en ik koos haar. Blijkbaar was er een korte wachttijd, maar ineens werden wij door Samyra mee genomen. Even was ik bang dat ik ergens in had gestemd met een triootje en ik vroeg mij af wat ik zou doen als het daadwerkelijk zo zou blijken te zijn. Het bleek echter niet zo te zijn, want bij de tuinhuisjes kwam iemand met een sleutel. Maria zei iets, naar ik aanneem in het spaans, tegen Samyra en gaf haar een zoen. Daarna vertrokken wij in sneltreinvaart richting een tuinhuisje. Onderweg vertelde ze blij te zijn dat ik haar toch had gekozen. “I was afraid that you don’t wanna go to the room with me, now Chrystelle is back.” zei ze. Ik was nog niet in het tuinhuisje of Maria greep mij vast en zoende alsof haar leven ervan af hing. Wij belanden op het bed, terwijl de lakens nog niet eens waren gedekt. Ze trok wild mijn badjas uit en tegelijkertijd ontdeed ze zich van haar doorzichtige setje en slipje. Ze was ene beetje ruw en haar grote borsten deinden op en neer. Ze trok mij op haar en even vrijden wij wild waarbij haar poesje reeds kletsnat was en nog natter werd. Snel werd ik naar beneden geduwd waar ik haar begon te beffen. Ik was nog maar goed en wel bezig om haar te vingeren en te beffen toen ze ineens mijn hoofd vastgreep en een luide grom liet horen. Daarna ontspande ze. Ik draaide haar op haar buik en ging bovenop haar zitten en begon met een uitgebreide massage. Ik kneedde en zoende haar waarbij Maria in slaap leek te sukkelen. Na een klein kwartiertje vond ik het welletjes en begonnen wij van voren af aan. Uitgebreid verwendden wij elkaar afwisselend oraal waarbij Maria nog een keer klaar leek te komen. Uiteindelijk nam ze mijn penis in haar mond en zei: “you can come in my mouth” en dat deed ik dan ook. Wie ben ik om een dame iets te weigeren? Na een goed uur was het goed genoeg geweest en kwam ik weer in het land der ijsberen. Ik liep de kleedkamer in, maar Maria was ik kwijt. Die was in geen velden of wegen meer te zien. Ik wachtte en wachtte, maar er kwam geen Maria de kleedkamer in. Ongeduldig als ik kan zijn ging ik mij douchen en liep met natte haartjes de barruimte in................................

Ace2
9 maart 2012, 19:31
Gisteren vernomen dat ze niet meer terug komt. Maar niets is zo veranderlijk als de agenda en de planning van een dvp....................................