Volledige versie bekijken : Verliefd op een dame: Joop vat het nog even samen.
sandorz
18 februari 2011, 09:14
Beste Stroman
Heb inmiddels de stukjes de stukjes gelezen van Joop Slim. Ik hoop niet dat hij ook verliefd gaat worden op Sonya. anders gaat ze echt rijk worden.... haha..
Pistol Pete
18 februari 2011, 09:42
Aan mijn vriend Joop Slim zal voorlopig geen DVP een stuiver verdienen. Aan een andere vriend ook niet meer, na een langdurige stoplichtrelatie met een van de bekendste dvp's uit NRW besloot hij uit t leven te stappen. Huwelijk op de klippen, goed lopend bedrijf naar de filistijnen en zo een 1,5 a 2 ton gedumpt bij de DVP.
Als ik Sandorz lees bekom ik enige weemoed. Op zijn 2e bezoekje 650 neer tellen voor een topsessie. En om niet meer te hoeven zien dat Sonja met een ander kamert. Wordt wakker, ook PP heeft met haar liggen rollebollen en met hem nog vele honderden kerels per jaar.
Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)
egon, Dr. Rammler
18 februari 2011, 11:49
Gisteren maar weer eens naar de villa geweest speciaal voor Sonja 275 km afgelegd vanuit het zeeuwse land. eigenlijk wilde ik vandaag gaan maar helaas dinsdag is de vrije dag van Sonja.
Ik moet zeggen 5 uur in de auto zitten is lang voor een meisje,maar voor Sonya zeker de moeite waard. Met een valentijnscadeautje in de kofferbak arriveerde ik om 15:00 uur in de villa, Sonya pas om 16:00 uur.
Ze was verrast dat ik zo snel weer terug was gekomen na mijn eerste bezoek aan de villa een week geleden. Na een lief welkomskusje maar eens een flesje champagne besteld om vervolgens naar de kamer te gaan.
Na een supergoede sessie kon ik het niet aanzien dat ze met een andere ijsbeer zou gaan. Dit heeft me dan ook €500 gekost inclusief het cadeautje van €150 om ze tot 20:00 uur voor mezelf te houden.
Het begint nu erg intiem te worden tussen ons. Wie weet wat de toekomst ons gaat brengen.
haha kann ich dir sagen: dich umflattert der Pleitegeier :biggrin:
Flipper
18 februari 2011, 17:51
Als ik Sandorz lees bekom ik enige weemoed. Op zijn 2e bezoekje 650 neer tellen voor een topsessie. En om niet meer te hoeven zien dat Sonja met een ander kamert. Wordt wakker, ook PP heeft met haar liggen rollebollen en met hem nog vele honderden kerels per jaar.
Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)
PP, niet huichelen nu, jij kunt er ook wat van.. Jonge beertjes betalen leergeld en dat is normaal. Het enige wat je kunt doen is hopen dat ze snel de goude middenweg vinden. Als Sandorz de verhalen heeft gelezen is hij al veel wijzer, als dat ik was toen ik begon.
Als je een goede tip wil hebben, neem niet meer mee als dat je uit wil geven.
en zorg dat je van dat bedrag altijd weer iets mee terug neemt.
:biggrin:
sandorz
21 februari 2011, 16:11
Heel simpel zal ik het uitleggen: Het gemiddelde maandloon in Roemenie is +/- €175 Ik schat zo ongeveer in dat Sonya gemiddeld €600 per dag besomt x 6 dagen = €3600 per week x +/- 45 weken is €162000 per jaar - 10% belasting = €145800.
Dus een partner met een maandloontje van €3500 of €4000 is niet interessant...
Sonya weet wat ik te bieden heb en heeft me verteld niet tot haar 30e door te willen gaan. Ook logisch dat dit soort meisjes zich een keer willen binden ze hebben tenslotte ook gevoelens en liefde nodig. Volgende week ga ik weer,dus ben benieuwd of we een stapje kunnen maken.
Flipper
21 februari 2011, 18:48
Sandorz, kerel... zo heb ik het nooit gezien.. volgens mij heb je gelijk.. Al die jaren dat ik het niet begrepen heb. Ik dacht altijd dat vrouwen emotionele wezens waren wiens rationale vermogens ontbraken als het te maken had met liefde.. Dat hele land met knappe roemeense mannen, maakt geen kans met jou in de buurt..
PS. Maar Sonya mag best iets extra's hebben..Dat ben ik met je eens..
PPS. Je bent geen rekenwonder..
Patrick2010
21 februari 2011, 19:20
Errug lachen met Sandorz. Een nieuwe komiek is opgestaan.
Vooral dat de dame van plezier weet wat hij te bieden heeft en dat een vriendje met een maandloontje van 3.500 tot 4.000 Euro niet interessant is, werkt nogal op m'n lachspieren. Pfff... Wat een grapjas!
Big30
21 februari 2011, 19:30
Vooral dat de dame van plezier weet wat hij te bieden heeft en dat een vriendje met een maandloontje van 3.500 tot 4.000 Euro niet interessant is, werkt nogal op m'n lachspieren. Pfff... Wat een grapjas!
Pffff kom nou zeg ;)! 4.000E/maand netto zeg nu zelf daar kan zo'n meisje net 2 Louis Vuitton tasjes voor kopen (overjarig model ook nog), dat is een eerste levensbehoefte, wees eerlijk en dan blijft geen geld meer over om van te leven of de huur te betalen en de familie in RO van te onderhouden.
Nee ik begrijp het wel hoor :biggrin:. Verplaats je eens in de wereld van zo'n Roemeens meisje zou ik zeggen.
(eind van de avond schoon ik dit topic wat op, do not worry :tongue:)
Bisschop Gijsen
21 februari 2011, 20:26
@ sandorz
Ze zijn zo lief meneer..........
:wand::wand::wand:
Ps. super reclame voor sonja....:hah: vegen maar big.........:biggrin:
Sonja heeft mij nooit zo kunnen bekoren michelle wel :blume:
Big30
21 februari 2011, 20:28
Ps. super reclame voor sonja....:hah: vegen maar big.........:biggrin:
Doe ik zo Bisschop! Tis maandag he en dan is het motto spass ist erlaubt!
yep3
21 februari 2011, 20:35
mafketel! zoals jij denkt dat het werkt sandorz de grappenmaker, zo werkt het niet!
joop slim
21 februari 2011, 21:08
Beste Stroman
Heb inmiddels de stukjes de stukjes gelezen van Joop Slim. Ik hoop niet dat hij ook verliefd gaat worden op Sonya. anders gaat ze echt rijk worden.... haha..
Beter lezen Sandorz...........
een dvp wordt niet rijk.....des te meer geld ze hebben des te meer ze uitgeven.
een dvp is niet stabiel....iets wat in een relatie toch wel belangrijk is volgens mij
een dvp leeft niet voor jou...ze leeft voor zichzelf
zoals zakkenleger wel eens zei...... de dvp's hebben geen belang bij een verliefde dweil.
Een dvp heeft ook gevoelens en behoefte aan genegenheid.....maar de kracht van de de euro is 10 sterker..
citaat van N.
"Joop ik kan niet met geld omgaan in mijn thuisland had ik HELEMAAL NIKS"...ze had even een helder moment en dan hield ze echt een beetje van me...maar al snel was dat voorbij als de drang naar geld, cocaine en party machen weer om het hoekje kwam zetten.
Ja ze hebben ook behoefte aan genegenheid, warmte en liefde maar 99% van alle dames zitten daar om geld te verdienen, in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk.....hoe zou jij in die situatie te werk gaan ????
Zoals extince, sonny en vele anderen altijd zeiden.....zo gauw een dame geen geld van je wil is het echte liefde.......anders forget it !!!!!!!!!!!!
Een relatie aangaan met een dvp moet je beschikken over:
- engellen geduld,
- een scheldwoordenboek,
- en jezelf totaal niet belangrijk vinden want zij vinden zich zelf wel belangrijker dan jou :thefinger:
Groet, een zeer wakkere Joop "herboren" Slim
een dvp is een onzeker stukje mens, die na verloop van tijd geen vertrouwen meer heeft in mannen en die gevormd is door verkeerde invloeden en mensen maar ook soms onwetend in het ons bekende fkk club wereldje terecht komt.
Big30
21 februari 2011, 21:21
Bovenstaande berichten uit dame topic verplaatst. Wou eerst alles weghalen maar met de stichtelijke woorden van JS erbij misschien toch verstandig te laten staan als apart topic.
(na paar dagen zal dit topic bij dit topic worden gevoegd:
Verliefd op een Dame Van Plezier ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10602) )
Nami
21 februari 2011, 21:41
een dvp is een onzeker stukje mens, die na verloop van tijd geen vertrouwen meer heeft in mannen en die gevormd is door verkeerde invloeden en mensen maar ook soms onwetend in het ons bekende fkk club wereldje terecht komt.
Heb wel eens van DVP's vernomen die een tijdje gewerkt hadden dat ze nog met moeite naar de disco konden gaan, want bij iedereen die even een praatje wilde maken dacht ze gelijk aan de volgende vraag: schlussel holen?
Ik zou ook verknipt raken van zoveel verschillende mensen over je heen laten gaan.. Als je eens wat langer met een DVP praat komen er ook vaak verhalen/ervaringen uit waarvan ik denk, hou ze aub voor je..
facial
22 februari 2011, 08:00
Ook leuk dat ze in de disco sleutel halen blijven vragen alleen dan zonder 50 euro te betalen:biggrin:
sandorz
22 februari 2011, 09:14
Heel simpel Een maandloon in Roemenie ligt rond de €175 Ik schat zo ongeveer in dat Sonya €600 per dag besomt x 6 dagen = €3600 per week x +/- 45 weken per jaar is € 162000 per jaar - 10% belasting = €145800
Conclusie: Sonya gaat zich niet binden aan een ijsbeer met een maandloontje van €5000 of minder.
Een mooie auto kost geld en een topvrouw ook. Als ik Sonya financieel kan onderhouden waarom zou het eventueel niet lukken om haar te binden ?
Laten we eerlijk zijn. Het is tog een droom voor iedere man om wakker te worden naast Sonya. Als ik hier aan denk wil ik heel ver gaan.
4 redenen waarom ik denk kans te maken:
- Sonya zal dit werk niet doen tot na haar 35e
- Sonya wil misschien ooit kinderen + gezin
- Sonya heeft ook gevoelens en liefde nodig
- Sonya weet wat ik te bieden heb
Volgende week ga ik weer naar de villa proberen een stapje te maken.
Nami
22 februari 2011, 09:46
Ik denk dat veel DVP's uiteindelijk uit het (betaalde sex) leven willen stappen en op zoek zijn naar die ene man die hun kan weghalen uit de clubs en financieel kan onderhouden. Let wel ze zijn vaak veel geld gewend, hebben weinig tot geen scholing en/of andere werkervaring... Van sex gaat het nieuwe er ook af.
Persoonlijk zou ik dan liever investeren in een dame die ik buiten een club zou leren kennen, die 'fris' is en minder emotionele bagage heeft dan een doorgewinterde DVP. Dan liever en fris hertje van buiten die geen duizenden mannen heeft bevredigd, maar dat moet jij lekker zelf weten :hah:
Trouwens als je echt iets meer zou willen met haar dan zou ik acuut stoppen met jouw posts onder dit kopje en vragen of ze jou buiten de club wil treffen... :rolleyes:
Goedemorgenallemaal
22 februari 2011, 10:01
Ik zou ook verknipt raken van zoveel verschillende mensen over je heen laten gaan..
Ik krijg ook het idee dat er heel wat Beren verknipt raken van het almaar naar Clubs gaan..... Soms zelfs excessief....
Wat ik me ook realiseer is dat, in ieder geval op dit forum, de verliefdheid op een DVP vooral bij doorgewinterde beren voor lijkt te komen. Alsof de recreatieve bezoeker er beter in slaagt afstand te bewaren.
Bosco
22 februari 2011, 10:21
Ik krijg ook het idee dat er heel wat ...
Wat ik me ook realiseer is dat, in ieder geval op dit forum, de verliefdheid op een DVP vooral bij doorgewinterde beren voor lijkt te komen. Alsof de recreatieve bezoeker er beter in slaagt afstand te bewaren.
Lijkt mij logisch.....hoe hoger de clubbezoek frequentie....hoe sneller je die ene speciale dame voor je zal tegenkomen, die gevoelens bij je losmaken.
Zie het als een verzekering afsluiten voor je auto. De verzekeringsmaatschappij vraagt niet voor niets het aantal kilometers je aflegt per jaar. Hoe meer kilometers, hoe meer kans op schade. ;)
dudeumberto
22 februari 2011, 12:27
.... Als ik Sonya financieel kan onderhouden waarom zou het eventueel niet lukken om haar te binden ?
Hi Sandorz,
Als eerste wil ik jou zeggen dat je Sonya niet financieel hoeft bij te staan, tenzij je miljonair bent. Zo niet, laat ik jou dan verklappen dat zij meer geld heeft dan jij. Ik zal en wil hier niet alle details over haar typen.
Ja zij is een bijzondere vrouw, dat heb ik ook al in mijn berichtgeving beschreven. Bovendien steekt zij met kop en schouders boven de rest uit (geen drugs, pooier of wat dan ook). Een mooie zelfstandige dame, die zich graag laat verwennen (ook financieel) met een kado. En die duidelijk een plan heeft tot wanneer zij dit werk wil doen.
Huwelijksaanzoeken heeft zij reeds in overvloed gehad en ook aanbidders zijn er genoeg. Voor mij is zij ook een favoriet geweest en ook niet meer dan dat. Wij hebben gewoon een mooie tijd gehad met veel wederzijds respect.
Als er dus een dame uit dit wereldje is die in staat is om een normaal leven te gaan leiden, dan is zij dat wel. Maar hou in je achterhoofd wel de gedachte dat zij op en top zakenvrouw is, die gewend is aan luxe (betaalde) zakenuitjes in Parijs. Kijk voor jezelf hoever je financieel wilt gaan en neem van mij aan dat zij juist meer interesse heeft als je persoonlijk wat te bieden hebt.
Succes en hopelijk wordt het iets moois.
PS: zij wil tot maximaal haar 30ste dit werk doen
Picasso 1
22 februari 2011, 12:55
Lijkt mij logisch.....hoe hoger de clubbezoek frequentie....hoe sneller je die ene speciale dame voor je zal tegenkomen, die gevoelens bij je losmaken.
Zie het als een verzekering afsluiten voor je auto. De verzekeringsmaatschappij vraagt niet voor niets het aantal kilometers je aflegt per jaar. Hoe meer kilometers, hoe meer kans op schade. ;)
Ik heb al heel wat kilometers op zitten en nauwelijks een krasje :rofl:. Het gaat er niet om hoeveel kilometers je rijdt, het gaat om de rijstijl :gruebel: en of je hem wel of niet goed kan inparkeren :biggrin:
Bosco
22 februari 2011, 13:14
Ik heb al heel wat kilometers op zitten en nauwelijks een krasje :rofl:.
Sinds wanneer ben jij een Roemeense? ;)
Het gaat er niet om hoeveel kilometers je rijdt, het gaat om de rijstijl :gruebel:
Zoals bij iedereen gaan de eerste kilometers moeizaam en niet zonder gevaar.
en of je hem wel of niet goed kan inparkeren :biggrin:
Goed, makkelijk en zonder schade inparkeren vereist een hoop ervaring. :rolleyes:
Ik bedoel maar :gruebel:
Dalton
22 februari 2011, 15:10
Goed, makkelijk en zonder schade inparkeren vereist een hoop ervaring. :rolleyes:
Ik bedoel maar :gruebel:
Ligt eraan hoe groot je wagen is,kijk naar PP die heeft een bestelbus en dan gaat het moeilijker,maar hij heeft weinig problemen want het schijnt dat de wanden van de garage heel flexibel zijn:biggrin:
rmjhexe
22 februari 2011, 16:54
Heel simpel zal ik het uitleggen: Het gemiddelde maandloon in Roemenie is +/- €175 Ik schat zo ongeveer in dat Sonya gemiddeld €600 per dag besomt x 6 dagen = €3600 per week x +/- 45 weken is €162000 per jaar - 10% belasting = €145800.
Dus een partner met een maandloontje van €3500 of €4000 is niet interessant...
Sonya weet wat ik te bieden heb en heeft me verteld niet tot haar 30e door te willen gaan. Ook logisch dat dit soort meisjes zich een keer willen binden ze hebben tenslotte ook gevoelens en liefde nodig. Volgende week ga ik weer,dus ben benieuwd of we een stapje kunnen maken.
dit hoort in een ander topic thuis en wel humor!:asshole:
joepie
22 februari 2011, 17:51
Gewoon verliefd worden en rest zie je wel. Ga trouwen net as ik voor de 4 e keer .
Dalton
22 februari 2011, 18:19
Gewoon verliefd worden en rest zie je wel. Ga trouwen net as ik voor de 4 e keer .
Eindelijk JOEPIE hij is weer terug en gaat voor de 5de keer trouwen:freu::freu::freu:
joepie
22 februari 2011, 18:26
Ja Dalton onkruid vergaat niet .
Picasso 1
22 februari 2011, 18:29
Eindelijk JOEPIE hij is weer terug en gaat voor de 5de keer trouwen:freu::freu::freu:
Het JA-woord komt kennelijk iets makkelijker uit na een x aantal heinekens :rofl:
joepie
22 februari 2011, 18:35
ha picassa ik drink nu minder een 20 flesjes op een avond ik wil weten wat ik zeg en doen snappie.
xavier
22 februari 2011, 20:51
Heel simpel Een maandloon in Roemenie ligt rond de €175 Ik schat zo ongeveer in dat Sonya €600 per dag besomt x 6 dagen = €3600 per week x +/- 45 weken per jaar is € 162000 per jaar - 10% belasting = €145800
Conclusie: Sonya gaat zich niet binden aan een ijsbeer met een maandloontje van €5000 of minder.
Een mooie auto kost geld en een topvrouw ook. Als ik Sonya financieel kan onderhouden waarom zou het eventueel niet lukken om haar te binden ?
Laten we eerlijk zijn. Het is tog een droom voor iedere man om wakker te worden naast Sonya. Als ik hier aan denk wil ik heel ver gaan.
4 redenen waarom ik denk kans te maken:
- Sonya zal dit werk niet doen tot na haar 35e
- Sonya wil misschien ooit kinderen + gezin
- Sonya heeft ook gevoelens en liefde nodig
- Sonya weet wat ik te bieden heb
Volgende week ga ik weer naar de villa proberen een stapje te maken.
4 redenen waarom ik ook denk kans te maken:
-Sonya houdt van mijn groene,gele&rode eurobiljetten
-Sonya wil ook alles van Prada & Louis Vuitton
-Sonya heeft ook een sponsor en liefde nodig
-Sonya houdt van naieve en goedgelovige mannen
:e010[1]:
Picasso 1
22 februari 2011, 20:53
Kortgeleden in Spanje maakte ik mee dat een mooie en lieve Tsjechische dame, waar ik niet eens mee gekamerd had, me voorstelde om samen eens ergens heen te gaan, gewoon iets leuks doen buiten de club. Ik was verbaasd maar ging er niet op in. Ook vroeg ze of ik een schoonmaakster nodig had voor mijn woning :gruebel: en dat ze daar voor open stond; ik legde haar uit dat ik in een hotel verbleef.
Had ik deze dame buiten de club ontmoet dan zou ik er zeker mee hebben afgesproken.
Kortom, geen ervaring in dit soort afspraken en daarom geen schade ;).
Sphinx
22 februari 2011, 21:06
Ze zijn zo lief meneer..........
Was even zoeken, maar hier issie: Meisjes! (http://www.youtube.com/watch?v=wfOs56bFXcA)