PDA

Volledige versie bekijken : Cassia (Poolse)

MiniME
22 februari 2011, 10:51
Deze ultieme GFE is nu 2 weken in PSR. Dit zijn nu typisch de pareltjes die je zo af en toe in PSR aantreft en waar deze club oa zijn charme aan te danken heeft.

Onschuldig, blond, lieve oogjes, puur, naturele cup C, totaal onervaren en dan op 18-jarige leeftijd "voor de leeuwen geworpen" in Lohmar. Als je als ijsbeer dit soort meisjes met respect behandelt, krijg je er veel voor terug.

Paar zeer goede sessies mee gehad, zeer goede pre- en after-sales en heel jammer dat het vandaag haar laatste dag is in PSR. Of ze terug komt is maar zeer de vraag. We zullen zien...Zadbać Cassia!

============
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank, B-Cup, naturel, lichte huid
Nationaliteit/Taal : alleen Pools (heel klein beetje UK)
Leeftijd : 18 jr
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: ZK, PZC, FT
Voordelen: Zeer lief, intiem, zoent als de beste!
Nadelen: spreekt alleen Pools
Extra’s bij het bezoek: Zeer goede pre- en aftersales

Willi69
22 februari 2011, 13:22
Warum schreibst Du das erst, wenn sie schon wieder weg ist? :confused:

Nami
22 februari 2011, 13:57

Damit er alles schon wieder vor sich selbst behalten kann...:ranting2:

MiniME
22 februari 2011, 13:57

Damit er alles schon wieder vor sich selbst behalten kann...:ranting2:

Ich bin nicht jedem Tag/Woche am Forum, ich bin lieber im Club zum geniessen, als am Forum zum kwatsen...uh........schreiben :cool:

Und heute war für mich die erste Tag dass ich ein wenig Zeit hätte dafür. Wann die Mädels nur 10 Tagen im Club sind, tsja.........dass ist dan Schade.... nächste mail vielleicht via Twitter das "rumschreien"? :rolleyes:

maxi72
9 maart 2011, 07:10
En ze is weer terug sinds gister.
En ja het is pure gfe.

MiniME
12 maart 2011, 15:56
En ze is weer terug sinds gister.
En ja het is pure gfe.

Weet je dat zeker? Bij de theke wisten ze van niets, maar er is wel een andere, kleine, 19-jarige blonde Poolse aanwezig: Camilla. Ook super GFE, knuffelig en ook nog eens full-service (incl MMT).

Toch jammer voor PP dat ie wel naast deze echte Pistol-dame aan de eettafel zat, maar helemaal "gevangen" zat door zijn andere "teeny" waar hij uren celibatair op moest gaan zitten wachten :biggrin:

maxi72
12 maart 2011, 16:08
Dan heeft ze zich in haar naam vergist.
Zou best kunnen deed ze ook bij haar leeftijd.
Was wel een hele goede sessie.