PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch, Xandra

Smouse
22 februari 2011, 21:18
Twee weken geleden zo rond 01:00 uur vij van Goch aangekomen.
Ik verwachtte(ervaringen uit het verleden) dat er ongeveer 8 dames en 2 medewandelaar zouden zijn.

Inderdaad waren er 8 dames (Nora, Emma, Xandra, Aylin, Melik, Gaby, Pepi,? en JESSIE) Maar ook wel zeker 10 medewandelaars, zo druk had ik het nog nooit gezien.:huch:
Met een biertje op en bank neergeploft en wat rondgekeken.
Opeens zag ik een prachtige blonde dame voorbijkomen, bijna kompleet naakt, mooi figuur en een sexy loopje, het was Jessie ik had ze bijna niet herkent met die hairexstensions. Ik dacht die is voor mij zometeen maar helaas dat dachten die andere 10 wandelaars ook :mad: (ik vroeg aan haar of Isabel er ook was maar ze zei dat die hier niet meer werkte).
Ze zei voor de grap?: "ik denk dat ik zometeen maar een gangbang doe"

Even later bij Xandra op de bank aangekomen en weer heerlijk zitten tongen en opgeilen
een sigaretje gerookten een biertje en een cocktail gedronken.
Daarna naar een kamertje en daar eigenlijk alleen maar oraal bezig geweest tongen beffen en pijpen. het was heerlijk.

Een nadeel is dat Xandra contant wat moet: dan weer iets te drinken, dan weer douchen, dan weer een sigartetje, dan weer naar toilet. en achteraf wordt alle tijd wel doorberekend.

Na de sessie nog even naar Jessie uitgekeken maar het leek mij en ook haar het beter om ons samenzijn naar een volgende keer te verschuiven:liebe2:

bad pritt
25 september 2011, 15:18
Xandra is al maanden weg hier.