noglangnietuitgewandeld
24 februari 2011, 20:42
Naam : Helena.
Nationaliteit/Taal : Roemeense, Spaans, Engels.
Leeftijd : 27.
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang, sluik.
Lengte dame : 175.
Postuur/Cupmaat : normaal, B/C
Tatoeages/Piercings :
Service: goed, TZ, PZC, NMC.
Voordelen: Knappe, aardige meid.
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur.
Prijs : 80,-
Extra’s bij het bezoek: beffen.
noglangnietuitgewandeld
24 februari 2011, 22:02
Ik had al een paar rondjes gelopen, maar kon de keus nog niet echt maken. Ofwel teveel optick, of teveel berekende blik, te dik, te dun, te dit, te dat, of ik word zelf te kieskeurig dat kan ook nog. Maar toen viel mijn oog op een knap meisje met een vriendelijk open gezicht, zwart sluik haar, mooi figuur, echt mijn type. Helena sprak geen duits, maar wel redelijk engels. Is nu 2 maanden in Duitsland, daarvoor in Spanje gewerkt. Leuk kennismakingspraatje en de vraag 'zullen we eens een rustiger plekje opzoeken?' Ze moest lachen om het criterium dat ik hierbij hanteer, nl. no kissing, no deal, en verzekerde me dat dat bij haar wel goed zat. Haal dan maar op die sleutel. Ze gooide de beha los en een paar mooie stevige borsten met flinke knoppen erop keken me aan, ik twijfel tussen maat B en C. We stonden een poosje voor het bed te zoenen, haar lippen en tong voelden heerlijk zacht aan. Ik vermaakte me goed met die steeds harder wordende tepels en ging langzaam lager tot ik tussen haar dijen terecht kwam. Ik lette goed op haar reakties om daar op te kunnen anticiperen. Zachte trage likken over de hele vulva en proberen wat vibraties over te brengen. We hielden oogcontact, ze begon langzaam aan steeds waziger te kijken, totdat haar onderlichaam een paar heftige golfbewegingen maakte en ze me met een diepe kreun wegduwde. Het had niet eens zo lang geduurd, prima, dan krijg je ook geen kramp in je kaken :tongue:.
Nu begon ze heerlijk zacht te pijpen, dat mooie zwarte haar hing als een gordijntje voor haar gezicht langs, dat zachte tongetje deelde de geilste likjes uit. De jas ging aan, ze zette zich wijdbeens over me heen en liet 'hem' erin glijden. Mijn handen konden maar niet van die lekkere tieten en billen van haar afblijven. Ze boog haar bovenlichaam over me heen en ik stootte in wisselend tempo in en uit haar. Ik paste de omdraaitruc toe en al zoenend neukten we door, totdat ik voelde dat er iets op kwam borrelen. Maarr, uitgerekend op dat moment werd onze romance wreed verstoord. Telefoon :mad:. En deze keer was het de mijne. Ik voelde mijn orgasme wegebben en geergerd keek ik toch maar even wie me dat flikte. Het was Herr M, een van mijn duitse klanten. Verd.. altijd onder het neuken, kan die lul nou niet even wachten tot ik die griet volgespoten heb? Die moffen hebben gewoon geen fatsoen, dat is het :mad:. Plichtsgetrouw nam ik toch maar op. Hij wilde nog even een zaakje afsluiten. Terwijl ik naar zijn uiteenzetting luisterde zag ik Helena het condoom afstropen, haar hoofd ging naar beneden en ineens nam ze mijn apparaat in haar mond. Een lichte schok ging door me heen, even stokte mijn adem. Nu is het niet de eerste keer dat ik zo een telefoontje afgehandeld heb, ik heb eenmaal zelfs op deze manier met mevrouw Uitgewandeld gebeld. Dat was wel het toppunt van vreemdgaan :biggrin:. Alleen, het punt is dat de andere kant van de lijn niets mag merken. Ik bedoel, een luidruchtig orgasme krijg je moeilijk uitgelegd. Helena liet haar tong zachtjes spelen en keek me geil aan. Grijnzend dacht ik aan het saaie kantoor van Herr M en die zure secretaresse die tegenover hem zit. Dan had ik het deze keer toch beter voor elkaar :biggrin:. Ik probeerde me op het gesprek te concentreren en vroeg een wat hoger bedrag voor mijn diensten dan anders, het half uur was inmiddels om en Herr M had een heel mooi moment verstoord. Dan mag ie mooi meebetalen aan dat Acapulco uitstapje. Met tegenzin ging hij accoord, die weiteren Einzelheiten bekommen Sie morgen, Tschüss. Opgelucht legde ik de foon weg en lette erop dat het gesprek weggedrukt was, ik verwachtte enig rumoer op de kamer en het zal je maar gebeuren, dat onbevoegde oren ervan meegenieten.
Helena, de deugniet, was al die tijd gewoon door blijven pijpen. Nu kon ik me eindelijk laten gaan. Toen ik weer dicht tegen het klaarkompunt aanzat ging er voor de tweede keer een condoom omheen, ze kwam weer in cowgirl op me zitten, boog voorover, we klemden ons aan elkaar vast en nu volgde een wilde rit tot ik mezelf diep in haar strakke doos leegschoot. Het was niet vanzelf gegaan maar het was beslist de moeite waard.
Ze kwam nog gezellig tegen me aanliggen, we kletsten over van alles en nog wat en ze had de grootste lol om wat we zojuist geflikt hadden, vooral toen ik de secretaresse van Herr M beschreef, echt een sexloos wezen.
Ik zie dat het verhaal toch nog langer is geworden dan ik eerst van plan was, ik had natuurlijk ook kunnen schrijven dat ik in Acapulco een leuke Roemeense meid heb gepakt, maar zo geeft het toch net iets meer sjeu aan het forum.
Enne, er zal binnenkort wel meer volgen, ik zit de komende dagen nog in Duitsland, en uitgewandeld ben ik noglangniet :lostit:.