PDA

Volledige versie bekijken : Diana



savesexer
25 februari 2011, 17:21
Naam : Diana

Nationaliteit / taal : Duits / duits

Leeftijd : 19 jaar volgens de website - maar zij zegt 18

Haarkleur/lengte : halflang blond

Lengte : 1.66m

Postuur / Cupmaat : romig / C-cup

Tatoeage / Piercing : in de lies / tepel en tong

Service : PZC, Tongzoenen, Vingeren, Beffen

Extra : 50 euro - 30 min.

Een supersnelle ijsbeer was me net te snel af maar ik had tijd. Toen ze terug was met haar kennisgemaakt aan de bar en gelijk de kino ingedoken. Wat heerlijk jong wel gevormde borsten. Ze zijn ECHT, fluffy en stevig tegelijkertijd en haar rechtse is versierd met staafje. Ze vertelde met dat ze 18 is en 6 maanden in dit beroep. Toen ze de clubs opsomde waar ze reeds actief was schrok ik toch even. Ze is duidelijk aan het clubhoppen en op zoek naar haar thuis. De sessie was OK, laat ons zeggen 7/10. Ze pijp erg wild en gebruikt haar hand al even wild. Toen ik haar vroeg zonder handen te werken volgde ze precies mijn instructies op. Ze is dus wel flexibel en wil duidelijk het haar klant naar de zin maken wat ik erg kon appreciëren. Toen ik haar befte heb ik alle trics uit mijn boekje gehaald maar lukte er niet in haar te laten komen of zelfs 'echt' nat te krijgen van wat anders dan mijn kwijl. Ook een G massage gaf weinig resultaat. Omdat de tijd teneinde liep heb ik haar me laten klaarpijpen waar ze spontaan me uit haar mond verwijderde toen ik begon te spuiten alhoewel ze me vertelde dat ze aufnahme doet en dit haar dus 25 euro extra zou opbrengen. Ze trok me dus af maar ook in dit departement kan ze zich nog verbeteren. In tegenstelling tot al deze minpuntjes heb ik toch ernorm genoten van dit fris groen blaadje en vooral die overheerlijke borsten.