PDA

Volledige versie bekijken : Polsbandjes nu ook bij PHG

Icebear Two
25 februari 2011, 20:57
Net als bij VV wordt de bezoeker na betaling bij binnenkomst ook voorzien van een polsbandje.
Het zijn dezelfde soort bandjes die ook in ziekenhuizen worden gebruikt om de patient te kunnen identificeren.
Na een paar keer douchen merk je niet meer dat je dat ding om hebt.

Het verschil tussen PHG en VV is dat de bandjes bij PHG niet verwijderd worden bij het verlaten van het clubhuis.

Ik ben benieuwd wanneer het eerste slachtoffer zich meldt die thuis heeft moeten uitleggen waar ziekenhuis PHG staat.........:biggrin:

Beron
25 februari 2011, 21:53
Ich bin gegen diese Bändchen! :wand:
Bitte sofort wieder abschaffen.
Es gibt auch grundsätzlich KEINE einleuchtende und für mich akzeptable Begründung für Kontrollbändchen irgendwelcher Art. Und wenn die beim rausgehen nicht entfernt werden, geht das mal doppelt nicht.
ABSCHAFFEN. SOFORT.

Jansen
25 februari 2011, 22:17
Net als bij VV wordt de bezoeker na betaling bij binnenkomst ook voorzien van een polsbandje.

Ik ben benieuwd wanneer het eerste slachtoffer zich meldt die thuis heeft moeten uitleggen waar ziekenhuis PHG staat.........:biggrin:

haha ja weer een getrouwde man.

Je kan toch vertellen dat je bent biljarten en dat je deelname band is

Of je bent naar een consert geweest of naar een gewone sauna.

En anders heb je pech met een beetje geluk daarna, misschien dat je elke dag kan gaan omdat het huis dan leeg is :biggrin:

Met mijn enkelbandje van Justitie kom ik wel vol te hangen.

Icebear Two
25 februari 2011, 22:37
Jansen,

Je zult er versteld van staan wat je te zien krijgt wanneer je PHG/Planet Happy Garden googled. :hammer:

Ga er maar vanuit dat vrouwen inmiddels ook weten hoe dat werkt. :smiley:

Jansen
25 februari 2011, 22:43
Jansen,

Je zult er versteld van staan wat je te zien krijgt wanneer je PHG/Planet Happy Garden googled. :hammer:

Ga er maar vanuit dat vrouwen inmiddels ook weten hoe dat werkt. :smiley:

Klopt mijn vrouw Googled ook maar als ze mij zou vragen wat PHg is ?

Ja dat weet ik niet zegt me niets.:biggrin:

Icebear Two
25 februari 2011, 22:45
Beron,

Es gibt einen rein geschaeftlichen Grund fuer diese Baendchen.

Der Schluessel zum Kleiderschrank war bisher der einzige Kontrolle fuer Bezahlung der Besucher.
Gelegentlich gibt es Besucher die ihre Schluessel beim verlassen von PHG nicht im Kaestchen werfen. Mit diese Schluessel ist es moeglich der Eintrittspreis zu behalten.

Die Baendchen zeigen dass der Besucher bezahlt hat und dass die 50 euro auch bei PHG ankommen.

Jack42
25 februari 2011, 23:17
Beron,

Es gibt einen rein geschaeftlichen Grund fuer diese Baendchen.

Der Schluessel zum Kleiderschrank war bisher der einzige Kontrolle fuer Bezahlung der Besucher.
Gelegentlich gibt es Besucher die ihre Schluessel beim verlassen von PHG nicht im Kaestchen werfen. Mit diese Schluessel ist es moeglich der Eintrittspreis zu behalten.Die Baendchen zeigen dass der Besucher bezahlt hat und dass die 50 euro auch bei PHG ankommen.

Ik snap dit niet.
Hoe wil jij PHG binnen komen (een volgende keer met dat sleuteltje) zonder de 50 Euro te betalen?

Big30
25 februari 2011, 23:28
Heeft volgens mij met Steuer/Finanzamt van doen. In alle Clubs in Hessen is het al lang zo dat je zo'n bandje krijgt. Zo weet de belasting precies hoeveel gasten en dames aanwezig zijn.

n.b. off-topic bericht verwijderd ;) per IM uitleg gegeven!

Costana
26 februari 2011, 01:38
...

Hopelijk slaat zijn vrouw hem dan dood, want dan is hij wel zéér debiel, geen recht van bestaan :biggrin:

PHG in google levert niets kwalijks op.

Bijkomend: ik moet het zelf niet omzeilen maar weinig belgische/nederlandse vrouwen weten van het bestaan af van saunaclubs in duitsland laat staan hoe ze weten hoe het werkt.

dus verwijder topic maar, nix speciaals :cool:

Willi69
26 februari 2011, 01:59
:a_t_nu06:: Für Mädels und Gäste gibt es beim Eintritt jetzt Armbänder ("Hundemarken") in unterschiedlichen Farben, die der Kontrolle der Abrechnung dienen.
:rtfm: :oha:

Icebear Two
26 februari 2011, 13:53
Hopelijk slaat zijn vrouw hem dan dood, want dan is hij wel zéér debiel, geen recht van bestaan :biggrin:

PHG in google levert niets kwalijks op.

Bijkomend: ik moet het zelf niet omzeilen maar weinig belgische/nederlandse vrouwen weten van het bestaan af van saunaclubs in duitsland laat staan hoe ze weten hoe het werkt.

dus verwijder topic maar, nix speciaals :cool:

Google heeft per zoekterm veel meer hits dan de eerste bladzijde kan bevatten.

Wat denk je hier van:

Oedt - PHG
Hi,medewandelaars, Gisteren een bezoekje gebracht aan PHG Oedt,volop mooie meiden te bewonderen. Ik dacht,dat wordt moeilijk keuzes te maken,tot. ...

- PHG, Butzenstrasse 41, Leyla 1 (Litouwse, blond) (uitstekend)
In de bar Leyla aangesproken. Aangezien mijn Duits te wensen overlaat was ik blij dat zij ook redelijk Engels sprak. Met deze blonde, slanke Litouwse een ...

Naam: PHG (Planet Happy Garden) Adres: Butzenstrasse 41, Oedt (47917 ..... Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Kiara (Roemeense, zwart haar) (uitstekend) ...
cacheSeksLeven Forum - 18+ Erotiek Forum SLF :: Planet Happy Garden ...
Planet Happy Garden (PHG) te Oedt ,Butzenstrasse 41 ,47918 Toenisvorst Inhoudsopgave 1. Adres / Internet / Email / Route 2. Parkeren / Ingang ...

Dit is slechts een kleine greep uit de vermeldingen.
Vrouwen kunnen waarschijnlijk beter zoeken op google dan Costana ;)

Costana
27 februari 2011, 12:21

Wat denk je hier van:

Oedt - PHG
Hi,medewandelaars, Gisteren een bezoekje gebracht aan PHG Oedt,volop mooie meiden te bewonderen. Ik dacht,dat wordt moeilijk keuzes te maken,tot. ...

In de bar Leyla aangesproken. Aangezien mijn Duits te wensen overlaat was ik blij dat zij ook redelijk Engels sprak. Met deze blonde, slanke Litouwse een ...

Naam: PHG (Planet Happy Garden) Adres: Butzenstrasse 41, Oedt (47917 ..... Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Kiara (Roemeense, zwart haar) (uitstekend) ...
Planet Happy Garden (PHG) te Oedt ,Butzenstrasse 41 ,47918 Toenisvorst Inhoudsopgave 1. Adres / Internet / Email / Route 2. Parkeren / Ingang ...

Ik had het niet gezien en uit uw post dacht ik dat er PHG op stond.

Gistern ook zoiets gekregen en er staat op Happy Garden of was het nu Planet Happy ?

Planet happy kom je er inderdaad terecht, Happy Garden kom je bij veel chinese resto's terecht.

Bandje mag je trouwens na het aandoen onmiddellijk terug afdoen :)

Picasso 1
27 februari 2011, 12:37

Wat denk je hier van:

Oedt - PHG

Onzin, je moet een groot aantal pagina's doorbladeren waarin PHG talloze betekenissen heeft om ergens in die grote hooiberg aan mogelijke betekenissen na een x aantal pagina's pas Oedt te zien.

Als ik een vrouw was zou ik 'PHG Duitsland' op google intikken :smile2: : http://www.google.nl/#hl=nl&biw=1440&bih=703&q=PHG+Duitsland&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=2791b1e1546d326d

Skipper62
28 februari 2011, 10:28
Gestern habe ich auch zum ersten mal dieses Armband bekommen. Auf meine frage ob sich denn irgendetwas geändert hat seit der neue Betreiber da ist, wurde mir gesagt nein. Aus der Sicht weiß ich nicht wozu diese Arnbänder gut sein sollen. Sollte man wieder abschaffen. :wand::hammer::wand::hammer::wand::hammer:

Icebear Two
28 februari 2011, 13:29
Onzin, je moet een groot aantal pagina's doorbladeren waarin PHG talloze betekenissen heeft om ergens in die grote hooiberg aan mogelijke betekenissen na een x aantal pagina's pas Oedt te zien.

Het is je kennelijk ontgaan dat de eerste bladzijde van Google regelmatig verandert.
Toen ik PHG googelde kwam op de eerste bladzijde meteen een vermelding te voorschijn met PHG Oedt.

Willi69
28 februari 2011, 16:47
Tipp des Tages: Band von innen nach außen drehen, Klettverschluss lösen und Band in die Bademanteltasche stecken. :cool: Mach ich auch so. :tongue:

Red Devil
28 februari 2011, 17:12
Je kunt ook bij het verlaten van het pand de Theke vragen het polsbandje te verwijderen.
Of is dit te simpel? ;)

Groeten,
Red Devil :teuflisch:

Big30
28 februari 2011, 18:04
Je kunt ook bij het verlaten van het pand de Theke vragen het polsbandje te verwijderen.
Of is dit te simpel? ;)

ja das veeeel te simpel, net als de tip van W69 :tongue:. er moet wel wat te zeuren blijven he, al was het maar om zo iets triviaals als een simpel polsbandje :biggrin:.

MichelJ
28 februari 2011, 18:11
Nog makkelijker is gewoon bij vrouwlief thuis op de bank te blijven

Flurkman
28 februari 2011, 19:06
Groot nadeel van zo'n bandje: kan, net zoals een uurwerk, lelijke krassen bij je bedpartner veroorzaken... Gebruik dus de tip van Willy69 hierboven.

Bosco
28 februari 2011, 19:21
Ik was mijn bandje binnen 2 minuten kwijt. :confused:.........:biggrin:

Big30
28 februari 2011, 19:24
Ik was mijn bandje binnen 2 minuten kwijt. :confused:.........:biggrin:
Logisch want je had een zomerbandje, terwijl je ook weet dat bij winterse omstandigheden winterbandjes verplicht zijn :biggrin:!

Eric2
28 februari 2011, 20:06

Of je vrouwlief gewoon meenemen naar de saunaclub. Dan kan ze er nog iets van leren ook.

MichelJ
28 februari 2011, 20:14
Of je vrouwlief gewoon meenemen naar de saunaclub. Dan kan ze er nog iets van leren ook.

En dan de vrijgezellen ijsberen opschepen met overjarige modellen? :eek:

edward
28 februari 2011, 20:47
En dan de vrijgezellen ijsberen opschepen met overjarige modellen? :eek:

Of ze gaan naar de zoepkoel in Venlo,zijn nog polsbandjes gratis.

1319

NikXXX
28 februari 2011, 21:15
Wat een ophef over bandjes. Misschien is het een makkelijker systeem om zo krediet te verkrijgen bij de belastingdienst, want alles is toch goed geregeld. Bij GT doe ik mijn bandje trouwens af als ik op kamer ben; dan zit dat niet in de weg bij het fisten.

Icebear Two
28 februari 2011, 22:42

Lafaard!

Icebear Two
1 maart 2011, 14:12
Misschien is het een makkelijker systeem om zo krediet te verkrijgen bij de belastingdienst, want alles is toch goed geregeld.

Dat is een nieuwe voor mij, krediet bij de belasting dienst.
Leg eens uit hoe ik bij het Finanzamt een elning kan afsluiten.......:smiley:

facial
1 maart 2011, 20:48
wat is het nut of idee van deze bandje ik zie het niet:eek:

Big30
1 maart 2011, 20:49
wat is het nut of idee van deze bandje ik zie het niet:eek:
Het antwoord kun je lezen in dit topic ;)!

dauerlutscher
1 maart 2011, 21:03
Nach meiner Einschätzung kann dahinter eigentlich nur Misstrauen zwischen Besitzer/Betreiber (oder so ähnlich) stecken; kennt man ja von Herrn S.
Das mit den steuerlichen Gründen ist nicht plausibel.
Ich bin Gast.
Mir verschafft es keinen Vorteil.
Ich will es nicht, mich stört es.
Basta.

Bubbelbader
1 maart 2011, 21:39
Allejezus wat een gezeik.

In YY krijg je al jaren zo'n ding. Ooit kwam ik thuis met de halsband nog om.

Zegt mevouw jansen "waar heb je nou weer geneukt", "Gaat je geen flikker aan", "ik was in de stad en er was een actiegroep tegen het doodknuppelen van Ijsberen. Na een financiele donatie kreeg ik een bandje als bewijs". "Oh goed van je, je hebt een goed doel gesteund, doe je anders nooit", "Ja maar ze had van die mooie ogen". "Vuile smeerlap" mep mep "ik ga naar bed, bekijk het maar". "kuthoer!, ik slaap wel op de bank" (ehh, in gedachte een saunanclub):freu:

Icebear Two
1 maart 2011, 21:59
Nach meiner Einschätzung kann dahinter eigentlich nur Misstrauen zwischen Besitzer/Betreiber (oder so ähnlich) stecken; kennt man ja von Herrn S.
Das mit den steuerlichen Gründen ist nicht plausibel.
Ich bin Gast.
Mir verschafft es keinen Vorteil.
Ich will es nicht, mich stört es.
Basta.

Bitte nicht alles ernst nehmen ;)

Icebear Two
1 maart 2011, 22:01
@ Bubbelbader,

TOP!!

Flurkman
2 maart 2011, 11:20
Is volgens mij omwille van controle/wantrouwen tussen eigenaar en de persoon die de entreegelden incasseert... De baas weet 's avonds dat er bvb 70 bandjes zijn afgeleverd, dus moet er 3500 € in kas zijn...

Willi69
2 maart 2011, 11:40
De baas weet 's avonds dat er bvb 70 bandjes zijn afgeleverd, dus moet er 3500 € in kas zijn...
Abzüglich der Freikarten... ;)

Silvester
2 maart 2011, 11:44
Zal inderdaad ook wel omwille van de interne controle gebeuren, is denk ik ook vrij normaal met zulke cashstromen en "(wo)men in need" in de buurt...
Tja, en da's meteen handig voor de belastingen, ben daarom benieuwd of de bandjes opvolgend genummerd zijn.
Bij ons misten eens 'n keer 2 genummerde kasbonnetjes, zijn de HH Inspecteurs uuuuren over aan het doorzagen geweest...
Ligt bij PHG wel makkelijker, ieder nummertje is immers 50 oiroos ;) .

:smoke:

facial
2 maart 2011, 16:08
Triest als ze hun eigen personeel niet vertrouwen maar het is een manier om te controleren

Badslippers
2 maart 2011, 23:11
Wat een ophef over bandjes. Misschien is het een makkelijker systeem om zo krediet te verkrijgen bij de belastingdienst, want alles is toch goed geregeld. Bij GT doe ik mijn bandje trouwens af als ik op kamer ben; dan zit dat niet in de weg bij het fisten.

Ha ha, goed gesproken Nikky, "My Man". Wel opletten dat je hem in het goeie gat steekt want anders wordt de uitdrukking "Een bruine arm halen" wel heel erg realiteit!

facial
3 maart 2011, 17:06
Heb je een bruine arm en ban je ook je rolex meteen kwijt die Romeense jatten alles:biggrin:

dupke
7 maart 2011, 19:15
Na de 3e keer in Phg sinds ze met de bandjes begonnen zijn moet me toch even van het hart dat ze absoluut geen moeite doen om de bandjes te verwijderen bij het buiten gaan.

de 1e keer heb ik het bandje zelf afgedaan op de parking. Ik dacht nog een vergetelheid van het personeel gezien het nieuwe.

De 2e keer er zelf op gelet of de dame bij het buiten gaan enig initiatief nam, nee dus

De 3e keer oplettend een tijdje het vertrekkende publiek in de gaten gehouden, en bij geen enkele klant werd ook meer enig initiatief genomen om de bandjes te recupereren.

Voor de vrijgezellen onder ons die er thuis pas achter komen dat ze noch een souveniertje rond de arm hebben , niet echt een probleem, al wil ik er nu ook niet mee op het werk verschijnen, maar bij de beertjes in een relatie kan dit tot nare resultaten lijden. Blijkbaar is dit ook al voorgevallen, zelfs al melding van gemaakt aan phg maar blijkbaar doet men er niets aan.

Bosco
7 maart 2011, 19:26
Als je thuis komt met het polsbandje nog om, ben je een ongelooflijk stom varken. Je verdiend dan ook 'n paar flinke stompen voor je kop, en een echtscheiding die jou leegtrekt. :teuflisch:

Big30
7 maart 2011, 19:27
Tipp des Tages: Band von innen nach außen drehen, Klettverschluss lösen und Band in die Bademanteltasche stecken. :cool: Mach ich auch so. :tongue:

Wat een ophef over bandjes.

Allejezus wat een gezeik.

In YY krijg je al jaren zo'n ding. Ooit kwam ik thuis met de halsband nog om.

Na de 3e keer in Phg sinds ze met de bandjes begonnen zijn moet me toch even van het hart dat ze absoluut geen moeite doen om de bandjes te verwijderen bij het buiten gaan.

Inderdaad wat een ophef en gezeur over een bandje wat je eenvoudig zelf kunt verwijderen ;)!
Als ik me douche droog ik mezelf ook altijd zelf af :biggrin:. Hoewel soms zou wat hulp daar ook wel welkom zijn :tongue:.

MichelJ
7 maart 2011, 19:31
Als je thuis komt met het polsbandje nog om, ben je een ongelooflijk stom varken. Je verdiend dan ook 'n paar flinke stompen voor je kop, en een echtscheiding die jou leegtrekt. :teuflisch:

Ha...mijn broer is me voor.

Als een beertje die in relatie is naar de hoeren kan gaan en dat kan verzwijgen voor zijn liefje, dan is ie toch ook wel zo slim om dat armbandje af te doen voordat hij thuis komt? Dat 'armbandje-probleem' is nog het makkelijkste op te lossen. Stel je voor dat je met een soa thuis komt :eek:

Ik snap de ophef allemaal niet... :rolleyes:

edit: en big is me ook al voor...

dupke
7 maart 2011, 19:31
Inderdaad wat een ophef en gezeur over een bandje wat je eenvoudig zelf kunt verwijderen ;)!
Als ik me douche droog ik mezelf ook altijd zelf af :biggrin:. Hoewel soms zou wat hulp daar ook wel welkom zijn :tongue:.

Daar gaat het niet om, zij doen je dat bandje aan , dus zij dragen de verantwoordelijkheid. bij yin yang doen ze dat ook, maar daar hebben ze wel de zorg voor de klant om die bandjes af te doen.

Wat een ophef en gezeur over een bandje mag je in persoon uit gaan leggen op de 1e echtscheiding die het gevolg is dan dat bandje.

Rex
7 maart 2011, 19:35

Nou idd, je bent toch niet debiel of zo......je ziet en voelt toch het bandje die ze omdoen als je binnenkomt........

Vind ik dus ook Bosco.....

Big30
7 maart 2011, 19:39
Wat een ophef en gezeur over een bandje mag je in persoon uit gaan leggen op de 1e echtscheiding die het gevolg is dan dat bandje.
Dat beloof ik hier plechtig :biggrin:. Mocht het zo zijn dat er een echtscheiding wordt uitgesproken dan is het bandje schuldig. Niet de beer die de club bezoekt en zijn vrouw ontrouw is, die treft geen blaam :tongue:.

Mijn beste Dupke. Denk a.u.b. eens goed na.

dupke
7 maart 2011, 19:46
Dat beloof ik hier plechtig :biggrin:. Mocht het zo zijn dat er een echtscheiding wordt uitgesproken dan is het bandje schuldig. Niet de beer die de club bezoekt en zijn vrouw ontrouw is, die treft geen blaam :tongue:.

Mijn beste Dupke. Denk a.u.b. eens goed na.

Ik denk net goed na in naam van al die beertjes in een relatie.

Hoor ik je nu zeggen dat die beertjes in een relatie niet naar de clubs meer mogen gaan ;)

Dat gaan de clubs niet graag horen van een mod van een forum waar ze sponsoren !

Big30
7 maart 2011, 19:50
Hoor ik je nu zeggen dat die beertjes in een relatie niet naar de clubs meer mogen gaan ;)

Dat gaan de clubs niet graag horen van een mod van een forum waar ze sponsoren !
Natuurlijk is dat hun eigen verantwoordelijkheid. Maar als ze gaan moeten ze ook zelf die verantwoording nemen en niet gaan zeuren over zo iets onbenulligs als een polsbandje. Dat was en is mijn punt.
Overigens je onderschat de intelligentie van de getrouwde bere die in een club komen. Die zijn zelf heel goed in staat na te denken en uit ervaring weet ik dat veel van die beren goed in staat zijn dat bandje af te doen ;).

Het zou hetzelfde zijn dat een beer het een dame in een club kwalijk neemt dat ze een geurtje op heeft en dat hij daar naar ruikt als ie thuis komt en dat zijn vrouw uit moet gaan leggen.

sunny
7 maart 2011, 22:16
Lt. Sascha -Betreiber PHG- sind die Empfangsdamen angewiesen, die Bänder abzunehmen und dafür auch mit ner Schere ausgestattet ;)

Viele Grüße

Jansen
7 maart 2011, 22:26

Effe een vraagje ?

Ik kwam thuis en was mijn bandje vergeten af te doen Dus mijn vrouw vraagt wat voor bandje is dat om je arm ? :eek:

Ik zeg welke arm ? dus zei pakt het bandje en leest wat er opstaat. ze loopt weg en komt meteen terug met een fles en slaat me half totaloss :angryfire:

Nadat ik bij de EHBO ben geweest en me heb laten verbinden is mijn vraag

Kan ik nu naar een letsel Advokaat toe om PHG aan te klagen ?
Of moet ik nu naar progamma Kassa of de ombudsman ?

Zelf dacht ik aan de rijdende rechter mee te nemen naar Oedt.:biggrin:

MichelJ
7 maart 2011, 22:29
Nee, maar je kunt wel naar de advocaat voor de echtscheiding :biggrin:

Jansen
7 maart 2011, 22:31
Nee, maar je kunt wel naar de advocaat voor de echtscheiding :biggrin:

Daar zit zei al.

Big30
7 maart 2011, 22:39
Effe een vraagje ?

Jansen wat een verhaal zeg! Verschrikkelijk wat je is overkomen, ik leef met je mee en wens je beterschap toe.

Formeel is het polsbandje schuldig. Je hebt denk ik een goede zaak maar de rechtspersoon die je moet aanklagen is de fabrikant van het polsbandje :tongue:.

Je hebt een hele sterke zaak denk ik. Ik heb inmiddels de rijdende rechter al gesproken en hij zal de zaak in behandeling nemen.

Hij zal contact met je opnemen en de zaak met je voorbespreken bij voorkeur in PHG. Ik mag hopen dat je het polsbandje nog wel hebt, zonder bewijs sta je namelijk niet zo sterk.

Jansen
7 maart 2011, 22:43
Jansen wat een verhaal zeg! Verschrikkelijk wat je is overkomen, ik leef met je mee en wens je beterschap toe.

Formeel is het polsbandje schuldig. Je hebt denk ik een goede zaak maar de rechtspersoon die je moet aanklagen is de fabrikant van het polsbandje :tongue:.

Je hebt een hele sterke zaak denk ik. Ik heb inmiddels de rijdende rechter al gesproken en hij zal de zaak in behandeling nemen.

Hij zal contact met je opnemen en de zaak met je voorbespreken bij voorkeur in PHG. Ik mag hopen dat je het polsbandje nog wel hebt, zonder bewijs sta je namelijk niet zo sterk.

Mijn vrouw draagt nu zelf het polsbandje dus moet ik even afknippen bij haar als ze slaapt.:sleep::sleep:

facial
8 maart 2011, 09:04
heb je een Romeense vrouw, dan heeft ze haar bandje misschien zelf wel gekocht in Oedt, maar als ze weg gaat bij je heb je wel veel tijd om nog vaker te gaan wandelen:biggrin:

Boy69
8 maart 2011, 09:09
Oplossing is eenvoudig: het polsbandje direct na ontvangst weer afdoen en in de zakken van de badjas doen.
Je moet het bandje immer bij je hebben, hoeft niet per se om de pols (bij de heren) of om de voet (bij veel dames) te hebben.

Mocht het in de jaszak blijven zitten, geen probleem, wordt het direct gewassen.

Dalton
8 maart 2011, 09:27
Effe een vraagje ?

Ik kwam thuis en was mijn bandje vergeten af te doen Dus mijn vrouw vraagt wat voor bandje is dat om je arm ? :eek:

Ik zeg welke arm ? dus zei pakt het bandje en leest wat er opstaat. ze loopt weg en komt meteen terug met een fles en slaat me half totaloss :angryfire:

Nadat ik bij de EHBO ben geweest en me heb laten verbinden is mijn vraag

Dat bedoel ik nu met het fluiten van JANSEN,wat een fluiter is die man:freu::freu::freu:maar wel grappig altijd,dat komt natuurlijk door zijn ouderdom.
LOUANA nr1 van JANSEN moet ook geweldig zijn maar als je leest bij dat duitse forum brengt ze het er slecht vanaf en zeggen ze allemaal gewoon kut dat sletje ze kan zich nog niet eens goed verstaanbaar maken.
JANSEN je moet haar geen NEDERLANDS leren maar duits want ze werkt in DUITSLAND en als ze naar de ALDY gaat komt ze SCOOBERT tegen dan is blaffen voldoende:teuflisch:

Jansen
5 april 2011, 21:59
Dat bedoel ik nu met het fluiten van JANSEN,wat een fluiter is die man:freu::freu::freu:maar wel grappig altijd,dat komt natuurlijk door zijn ouderdom.
LOUANA nr1 van JANSEN moet ook geweldig zijn maar als je leest bij dat duitse forum brengt ze het er slecht vanaf en zeggen ze allemaal gewoon kut dat sletje ze kan zich nog niet eens goed verstaanbaar maken.
JANSEN je moet haar geen NEDERLANDS leren maar duits want ze werkt in DUITSLAND en als ze naar de ALDY gaat komt ze SCOOBERT tegen dan is blaffen voldoende:teuflisch:

Even een reactie naar deze vriend terug :biggrin:

Ouderdom Dalton ? :eek:

Als je naast me staat denkt iedereen dat je mijn vader kan zijn alleen heb je je gezicht niet mee en ziet iedereen dat je de vader van Sir Wankelot bent.:smile2:

Duitsers en Louana is net als zout op de slagroom :gruebel:

Onmogelijk dat een Duitser het met een Louana nr.1 zou kunnen.

Oftewel Louana nr1 het met een Duitser zal doen :gruebel:

A. Voorstellen dat Louana een Duitser aan zijn aars likt gatverdamme Louana1
zal meteen kotsen na dit ongemak.:nee:
B. Een Duitser wil Louana1 vertellen wat hij allemaal thuis heeft staan :angst:
Ze zal haar schouders ophalen en willen zeggen dat ze het niet begrijpt,maar
die Duitser denkt dan dat ze bedoelt dat het niets voorsteld.:tongue:

Dan gaat de Duitser terug omdat hij nog vol van het bier en de pizza zit en laat Louana1 onbevredigd achter :frown:

Scoobert Blaft niet maar Brult als hij jou ziet :freu::freu:

( dit bericht is niet persoonlijk tegen Sir wankelot en de Duitsers Egon,Willy en andere maar een antwoord aan Vriend Dalton ):smile2: