PDA

Volledige versie bekijken : Alexandra (roemeense)



Ricardo Banana
28 februari 2011, 12:56
Naam : Alexia

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits

Leeftijd : ca. 30 jaar

Haarkleur/-lengte : lang zwart met blonde tint

Lengte dame : 1,60

Postuur/Cupmaat : Volslank/C Cup

Tatoeages/Piercings : Ja dolfijntje op een borst

Service: PZC, NMC, FT, Zoenen

Voordelen:

Nadelen:

Tijdsduur : Maakt niet uit

Prijs : Is al betaald

Extra’s bij het bezoek: Voorheen werkzaam in Dorsten. Ze zei dat ze ook een dag in de nieuwe PT in Emmerich had gewerkt

der lickmeister
7 maart 2011, 23:34
Staat bij mij even niet op de lijst,ze meent dat ze al heel wat te zeggen heeft,maar ze vergeet 1 ding goed om te gaan met bezoekers,zal nog even afwachten of dit nog veranderd,zal dus de 16e ook uit principe niet aanwezig zijn op haar verjaardag,weet zeker dat ik toch nog net even iets meer te zeggen
Heb

jq58
8 maart 2011, 16:51
beste lickmeister
je weet ik schrijf niet veel en ook niet dikwijls alleen als ik iemand onheus bejegend zie worden vind ik dat ik iets moet schrijven
alexandra is heel anders dan jij schrijft ga er anders eens een op een mee naar beneden
misschien verander je dan van opvatting de keren dat ik er mee ben onder geweest en dat was gisteren nog was ze een heel aardige meid waarmee je best lol kan hebben
voor als je nu niet weet wie ik ben we hebben gisteren nog met elkaar zitten praten aan de bar
groeten
jan of zoals barbera mij altijd noemt janeck

Ricardo Banana
8 maart 2011, 17:40
Ja Lickmeister, daar moet ik jq58 (janeck) gelijk geven dat je nu wat te ver gaat. Het kan dan jouw type niet zijn maar er is "unten" niks mis mee. Ze is zelfs een stuk beter als ze toen in Dorsten werkte.

Haar naam is inderdaad Alexandra en niet Alexia

franky31081
11 maart 2011, 23:47
ik ben het helemaal eens met de heren lickmeister wat ik wel moet zeggen op de party viel ze wat tegen maar dinsdag was ze super ook al ging ze toen wat eerder weg