PDA

Volledige versie bekijken : Maak eens een complimentje!

Big30
1 maart 2011, 18:34
http://www.nationalecomplimentendag.nl/

1 Maart Nationale Complimentendag :biggrin:!

Tiga
1 maart 2011, 18:36
Keigoed bezig big! ;)

Big30
1 maart 2011, 18:39
Keigoed bezig big! ;)
Dit is toch geen compliment he :tongue::biggrin:.

Jansen
1 maart 2011, 20:04
Na de kut dag in Gt door het smerige eten afgelopen woensdag was Jansen kilo,s af gevallen en Big 30 had twee dagen hoofdpijn.

Nu is die hoofdpijn bij Big30 heel normaal omdat hij in zijn periode zit.
Dat Jansen Kilo,s afviel in de nacht na GT is ook niet fout omdat hij toch Kilo,s te zwaar is.

Dus een compliment aan GT voor hun nieuwe vorm van een dieet mee geven.:freu:

egon, Dr. Rammler
1 maart 2011, 20:11
Na de kut dag in Gt door het smerige eten afgelopen woensdag was Jansen kilo,s af gevallen en Big 30 had twee dagen hoofdpijn.

Nu is die hoofdpijn bij Big30 heel normaal omdat hij in zijn periode zit.
Dat Jansen Kilo,s afviel in de nacht na GT is ook niet fout omdat hij toch Kilo,s te zwaar is.

Dus een compliment aan GT voor hun nieuwe vorm van een dieet mee geven.:freu:

hoofdpijn ?? zuviel Biersuppe :biggrin::biggrin:

MichelJ
1 maart 2011, 20:23
Big super bedankt voor de bankpassen die je voor me gecopieerd heb, ze zien er helemaal echt uit en werken super!

Bosco
1 maart 2011, 20:29
BROER !!! Ik vind je lief. :blume::blume::blume:

MichelJ
1 maart 2011, 20:34
BROER !!! Ik vind je lief. :blume::blume::blume:

Ik jou ook broer en ons zus ook! :freu:

Big30
1 maart 2011, 20:40
Big super bedankt voor de bankpassen die je voor me gecopieerd heb, ze zien er helemaal echt uit en werken super!
Bedankt voor het compliment. Dat waardeer ik zeer. Ik lever graag goede kwaliteit af, ook niet zo moeilijk ben 3j lang in opleiding geweest. Had zeer goede leermeesters. Garantie heb je tot aan de deur en de bestelling is de deur al uit na je betaling. Nogmaals veel Suc6 met de doorverkoop. Gaarne zie ik een vervolgbestelling tegemoet.

Heb je de 100.000 vervalste stembiljetten en paspoorten al ontvangen? Deze waren in een separaat pakketje verstuurd.

egon, Dr. Rammler
1 maart 2011, 20:44
Bedankt voor het compliment. Dat waardeer ik zeer. Ik lever graag goede kwaliteit af, ook niet zo moeilijk ben 3j lang in opleiding geweest. Had zeer goede leermeesters. Garantie heb je tot aan de deur en de bestelling is de deur al uit na je betaling. Nogmaals veel Suc6 met de doorverkoop. Gaarne zie ik een vervolgbestelling tegemoet.

Heb je de 100.000 vervalste stembiljetten en paspoorten al ontvangen? Deze waren in een separaat pakketje verstuurd.

:rofl::rofl::joke:

der lickmeister
1 maart 2011, 20:45
Complimentje aan big30i
Omdat hij zo zorgzaam is en zich zorgen maakt dat ik te weinig sex heb en banana op clubbezoek gaat voor de schnitzels

Big30
1 maart 2011, 20:53
:rofl::rofl::joke:

Complimentje aan big30i

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het compliment en zie mijn dank als een compliment terug aan jullie :biggrin::biggrin::biggrin:!
Ik zeg een compliment het kost o zo weinig moeite en geeft o zo veel plezier.

Verder wil ik nog een compliment geven aan alle Ijsberen, de Duitse Politie agent die een week geleden zo aardig tegen me was, Fred Rutten de trainer van PSV, alle Roemeense Dames die me nog nooit bedonderd hebben (N=0), mijn piano leraar die ik helaas nooit heb ontmoet en natuurlijk het kassameisje van de C1000 die zo lief kan afrekenen (in haar voordeel trouwens :tongue:)

facial
2 maart 2011, 09:16
Op de kamer werkt het ook goed regelmatig een compliment maken dat het een mooie dame is dan krijg je vaak meer service dan waneer je haar als een stuk vlees beschouwt:biggrin:

Flurkman
2 maart 2011, 10:32
Nu reeds mijn complimenten aan de Admins die mijn naam binnen de kortste keren nog eens uit de vrijkaartenbox zullen toveren...

Admin
2 maart 2011, 13:15
Graag een compliment voor Scoobert. Het is zo'n brave, betrouwbare hond :biggrin: ;)
Schrijft hij een keigoed (dat is een heel goed) bericht afgelopen maand heeft hij de pech dat zijn beste vriend lustman jury van de maand is. Dat je dan geen vrijkaartje wint en je daarover gaat opwinden en zeuren dat is ook weer Scoobert.
Heerlijk !!! Een compliment voor Scoobert !!! :freu: :biggrin: ;)

:wink2:

Dalton
2 maart 2011, 14:13
IK houd van alle nonnen in NRW die het neuken hebben uitgevonden en dat verheven hebben tot een hemels-gebed:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:

Goedemorgenallemaal
2 maart 2011, 14:18
Ik zou vooral ook eens een compliment aan zelf willen geven..
dat ik, ondanks de vaak niet zo gemeende complimenten van de dames "Du warst Super!!!" toch steeds weer blij terugkeer....

facial
2 maart 2011, 14:49
krijg jij ook al te horen dat je super kunt neuken :biggrin: