Volledige versie bekijken : Laura (Braziliaanse)
Bief2
2 maart 2011, 01:42
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : +-1,65
Postuur/Cupmaat : slank/A
Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Nederlands
Leeftijd : +-32 jr
Tatoeages/Piercings :geen/geen
Service: TZ PMC beffen NMC
Voordelen: heel lieve, vriendelijke en sympathiek meisje. Goede pre- en aftersales.
Nadelen: tja, PMC.... jammer
Tijdsduur : 30 min
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:geen
Vorige maandagnamiddag voor het eerst mee naar de kamer geweest. Ondanks het feit dat ze PMC, toch een verrassend hevig en goed half uurtje gehad. Ze heeft er zelf ook heerlijk van meegenoten en achteraf kon er ook altijd wel een lachje of kneepje in de billen vanaf.
Herhalingsgevaar wel aanwezig, maar toch niet meteen.
sofaking
24 mei 2011, 10:25
Haarkleur/-lengte : kastanjebruin/halflang(maar dikwijls opgestoken)
Lengte dame : ~160 cm
Postuur/Cupmaat : pluimgewicht/A
Nationaliteit/Taal : Spaans/Spaans, Nederlands...
Leeftijd : Rond de 30 ?
Tatoeages/Piercings : Juweeltje in navel
Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, trio met Karolien
Voordelen: Goede service
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur (trio)
Prijs : 75 (per persoon)
Extra’s bij het bezoek:
Laura komt gewoonlijk samen met haar vriendin Karolien (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16793-Karolien-%28Caroline-%29-Arabische.) naar Yin Yang, en ze zijn ook veel tesamen in de bar of het restaurant. Ze komen alleen op zondag en maandag. (Uitzonderlijk ook al eens dinsdags zeiden ze)
Klein van gestalte, slank en kleine tietjes. Ze was niet echt mijn type, maar ik maakte kennis met haar toen ik met Karolien ging praten. Mij zou ze nooit opgevallen zijn en het was pas na de kennismaking dat ik na een tijdje merkte dat ze er eigenlijk wel goed uitziet. Zelfs iemand als ik die veeleer van rondere vrouwen hou kon ze uiteindelijk bekoren. We zijn dan alle 3 tesamen op kamer geweest. Zij hadden me op voorhand gezegd dat er in hun trio's geen lesbische actie was, maar ik wou het toch eens proberen met die twee.
Laura gaf een meer-dan-gemiddelde service. Tongzoenen en pijpen waren heel goed. Ze liet zich gewillig beffen en vingeren, maar werkte ook goed mee en ze liet in elk geval overtuigend uitschijnen dat ze er ook wou van genieten. Een toekomstige sessie met haar alleen behoort zeker tot de mogelijkheden.
sofaking
24 mei 2011, 21:27
Oops, zie nu pas de fout in het paspoortje : PZC,PMC.... moet zijn : PZC,NMC...
Excuses. Kan de adplus dit nog rechtzetten ?
Excuses. Kan de adplus dit nog rechtzetten ?
Done,
Ad+.
Hollandmale
4 juni 2011, 09:13
Eergisteren in YY genoten van het mooie weer en met Laura meegeweest.
Helemaal top, al tongzoenen aan de bar, zeer passionele kamersessie :betrunken:
Laura biedt het hele scala super-GFE, voor de meest verwende beer.
Slechts een kleine correctie op SK's paspoort: Laura is Braziliaans.
sofaking
11 juni 2011, 21:09
HM vind jij ook dat ze op de actrice Victoria Abril (http://www.tubelittle.com/hot-video/718531/victoria-abril-explicit-scene.html) lijkt ? (Wel wat jonger natuurlijk) Of is mijn herinnering ondertussen al te vervaagd.
Hollandmale
12 juni 2011, 10:07
HM vind jij ook dat ze op de actrice Victoria Abril (http://www.tubelittle.com/hot-video/718531/victoria-abril-explicit-scene.html) lijkt ? (Wel wat jonger natuurlijk) Of is mijn herinnering ondertussen al te vervaagd.Inderdaad lijkt Laura wel op de actrice Victoria Abril, dus aan je herinnering mankeert niks.
Er is wel groot verschil qua service: die van Laura is veel beter dan die van Victoria Abril ;)
En volgens Wikipedia is Victoria Abril geboren in 1959, dus is Laura zelfs aanzienlijk jonger.
Er bestond van deze dame al een topic : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24805-Laura-(Braziliaanse)
Na Maya had ik weer wat rust nodig, die ik wel vond op een zonovergoten terras. Samen met een medebeer wat genoten van de zon en een frisdrankje. Toen eens terug naar binnen in de bar. Daar trof ik Johny99 aan, die aan het genieten was van de hem omringende dames en één dame in het bijzonder, nl Laura die het beste van zich aan het geven was op hete latijns-amerikaanse muziek. Het was een genot om haar te zien dansen. Het ritme zat er duidelijk in.
Het gekke was, dat ik het alsmaar warmer kreeg, zolang ik naar haar dans keek :-)
Toen ze ophield en in een zetel plaatsnam, was ik er al snel bij om langs haar te gaan zitten. Na een kort maar leuk gesprekje met haar, zochten we de hogere regionen op.
Eerst allebei een douche en toen het bed op. Ah! Heerlijk zacht tongzoenen en knuffelen. Toen wat friemelen en zonder veel oraal voorspel (behalve het zoenen dan) kwam al snel het moment dat het rubbertje erom heen ging. Ze kwam op me zitten en genoot zichtbaar toen ik bij haar naar binnen gleed. Met een verbazende flexibiliteit bewoog ze op me en het werd allemaal zo hevig, dat ze het op den duur niet langer hield en moe over me heen ging liggen. Ik draaide haar zachtjes om en ging verder in missio houding. Het zaakje beklonken in doggy...
Wederom een heel leuke sessie met dit Braziliaans wondertje.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig.