PDA

Volledige versie bekijken : Vrouwen beslissen over het geld, mannen over de tv

facial
3 maart 2011, 16:31
Driekwart van belangrijke beslissingen in het huishouden worden door de vrouw des huizes gemaakt. Het zijn voornamelijk vrouwen die beslissen wat ze als koppel eten, waar ze wonen, wanneer ze aan kinderen beginnen, waar ze op vakantie gaan en aan waar ze hun geld aan uitgeven.

mammoet
3 maart 2011, 18:26
Dat is waarom zo veel mannen op een ander gaan of vaak clubs bezoeken.....ze hebben thuis gewoon niets te zeggen:biggrin::biggrin:

Rudi_NL
3 maart 2011, 18:46
Het zijn voornamelijk vrouwen die beslissen wat ze als koppel eten, waar ze wonen, wanneer ze aan kinderen beginnen, waar ze op vakantie gaan en aan waar ze hun geld aan uitgeven.

Waarom denk je dat ik geen vrouw heb. Ik heb wel meer te doen in mijn leven en bepaal liever zelf hoe ik mijn tijd besteed en waar ik mijn geld aan uitgeef.

Zou voor veel mannen een bevrijding zijn als ze van hun vrouw af zijn (andersom komt natuurlijk ook voor). Bovendien kun je dan als man lekker vaak naar de clubs gaan zonder al te veel leugens te moeten verzinnen.

Maarja, altijd alleen thuis komen, is natuurlijk ook niet alles. :heul:

facial
3 maart 2011, 19:05
Het heeft allebei z'n voor en nadelen, maar geef mij maar een vrouw en ik verzin wel wat om buiten te deur te kunnen neuken:biggrin: