PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Russiche)

willemdewandelaar
5 maart 2011, 11:04
Christina is een langharige beetje gezette blonde russische echte C cup ca 30 - 35 jaar , eentje waar je je tanden in kan zetten 6 mnd terug als een gekamerd met deze dame.
gisteren alleen op herhaling geweest en voor 2 e keer Christina genomen maar ben vandaag 2 x gepakt.
ze is nog wat voller geworden maar blijft een fantastisch ding , TZ , PZC en van een beetje vingerwerk ging ze zelfs steigeren toen extra vinger in kleine gaatje mee ging
Ik was nog wat moe en tijd verlengd voor een massage en ik moet zeggen helemaal goed , wat minder was dat ze na ca 1 uur zei zal ik nog even beetje extra massage doen , ik oke maar beneden bij afrekenen werd ik voor 2 de keer genomen € 130 aub ik was zeer verrast wilde nl tip geven maar ik was namelijk langer dan 1 uur ( volgens mij 5 minuten ) op kamer geweest dus 1 uur plus 1/2 uur mogen betalen , ik had gezien de goede service geen zin om stampei te maken maar vind het nog steeds niet leuk en vind me genomen.
Ik heb er een hekel aan als ik genaaid wordt en ik kan niet zoenen , maar dit is ook niet leuk.
herhalings gevaar is nu nul, maar blijft een aanrader alleen goed op de tijd letten.

phoenix
18 december 2011, 12:04
diep inde nacht, zat christina er, een geil loeder, met zwarte kousen , hoge hakken, geile naar achtergestoken kont, waarmee ze heerlijk draait, ze heeft echt een pijpmond, daarmee is ze voor mij uitgeroepen tot ene vd beste pijpster ooit....wat kan die pijpen zeg...ze wordt ook goed nat en heeft een mooie kut, ze is wild inde sex en ze heeft zeer veel vaste klanten, ze is niet ene super mooie vrouw , maar ze is vriendelijk, correct en hoerig...haar tieten zijn groot genoeg om je sperma op achter te laten, ze heeft me zeker ene twintig minuten lang heerlijk an ene stuk gepijpt....wauw wat lekker... en zo dichtbij , gevaarlijk dichtbij een uur rijden.....volgende keer met catharina een trio , samen mijn snikkel leegzuigen want dat doen beide dames , leeg zuigen.............

phoenix
8 juli 2012, 13:19
Christina is wat dikker geworden en net als ik zelf teveel gegeten en te weinig bewogen. christina kan bij mannen die van aan langdurige pijpsessie houden geweldig werk afleveren....ook als je haar goed beft en vingert kan haar gaatje een oceaan aan vocht produceren en dan is het neuken met condoom goddelijk lekker.... een dame die voor fun garden haar vaste klanten levert...vriendelijke mens waarmee je je op je gemak voelt. Ze keek niet op de klok was dat vergeten, maar haar toch 80 euro gegeven, omdat we heerlijk hebben gewipt en je niet altijd op de cent moet kijken vindt ik.....zeker niet als er over picolo's of extra wordt gebedeld....