PDA

Volledige versie bekijken : Nederlanders gek op Duitsland

Admin
8 maart 2011, 16:02
In 2010 hebben Nederlanders voor het eerst meer dan tien miljoen keer overnacht in Duitsland.............. http://www.telegraaf.nl/reiskrant/9219363/__Nederlanders_gek_op_Duitsland__.html?p=17,3

Dalton
8 maart 2011, 16:11
In 2010 hebben Nederlanders voor het eerst meer dan tien miljoen keer overnacht in Duitsland.............. http://www.telegraaf.nl/reiskrant/9219363/__Nederlanders_gek_op_Duitsland__.html?p=17,3

Ben ik niet geweest anders had ik geen geld meer gehad om naar de hoeren te gaan:hammer:

facial
8 maart 2011, 17:44
Duitsland is natuurlijk een mooi land vooral regio net de grens over bij Venlo:biggrin:

Big30
8 maart 2011, 17:59
Het totaal aantal vakanties van Nederlanders naar Duitsland kwam vorig jaar uit op 3,2 miljoen. Ter vergelijking: we hielden 2,8 miljoen vakanties in Frankrijk. Nederlanders brengen inmiddels bijna een op de vijf vakanties bij de oosterburen door, meestal in de zomer. De stedentrip is het populairst.

Ja vooral naar bekende grote steden als: Oedt, Grefrath, Bruggen, Kaarst, Burgholzhausen, Merzenich, Lohmar-Durbusch en Hennef :tongue:;):biggrin:.

Zeer populair als korte stedentrip. Ik maak er morgen ook weer een :freu::biggrin::freu:.

MichelJ
8 maart 2011, 18:18
Ja vooral naar bekende grote steden als: Oedt, Grefrath, Bruggen, Kaarst, Burgholzhausen, Merzenich, Lohmar-Durbusch en Hennef :tongue:;):biggrin:.

Zeer populair als korte stedentrip. Ik maak er morgen ook weer een :freu::biggrin::freu:.

Ligt Moers niet op de route voor de stedentrip? Is ook een mooie stad met een rijke historie.Nog steeds veel kastelen en kerken. Ooit was de stad in handen van Maurits van Oranje. Ook is er ieder jaar een jazz-festival. De stad is het bezoeken zeker waard. :biggrin:

Dalton
8 maart 2011, 18:37

De appelboomgaard op de berg in VELBERT is alleen al een bezienswaardigheid:freu:

egon, Dr. Rammler
8 maart 2011, 19:02
sehenswert sind auch die vielen Baustellen auf den deutschen Schnellstrassen :biggrin: die lieb ich besonders :rofl:

Big30
8 maart 2011, 19:19
Ligt Moers niet op de route voor de stedentrip? Is ook een mooie stad met een rijke historie.Nog steeds veel kastelen en kerken. Ooit was de stad in handen van Maurits van Oranje. :biggrin:
Is in vergelijking met de grote steden die ik noem maar een klein stadje met zo'n 100.000 inwoners. Maar dat klinkt in het Platdutsch mooier:

Meurs is ene Stadt twüschen Duisborg un Kamp-Lintfort in Nordrhien-Westfalen in’n Westen vun’t Ruhrrebeet in den Regierungsbezirk Düsseldörp. Se höört to’n Kreis Wesel un hett bi 105.000 Inwahners. De leevt up een Fläch vun 67,68 km². Dat bedutt, dat dor 1.588 Inwahners up een km² wahnt. Meurs gellt vundagen as en Middelzentrum.
Meurs ken ich nich :biggrin:!

egon, Dr. Rammler
8 maart 2011, 19:24
Is in vergelijking met de grote steden die ik noem maar een klein stadje met zo'n 100.000 inwoners. Maar dat klinkt in het Platdutsch mooier:

Meurs ken ich nich :biggrin:!

dito :klo1::ignore[1]:

Icebear Two
8 maart 2011, 21:37

10 miljoen klopt niet:
Ik kom aan ruim het dubbele aantal overnachtingen wanneer daar de korte verblijven in Oedt, Grefrath, Brueggen, Hennef, Kaarst etc bijgeteld worden.
Slordige journalistiek van de krant voor wakker Nederland, eerst feiten checken dan pas publiceren.

facial
9 maart 2011, 08:07
tel jij 30 minuten op de kamer als overnachting???;)

Dalton
9 maart 2011, 08:55
tel jij 30 minuten op de kamer als overnachting???;)

Ik weet uit betrouwbare bron dat BOSCO minimaal 5 uur op de kamer ligt te slapen:mad_6:

facial
9 maart 2011, 11:26
na 5 uur telt het inderdaat als een overnachting:biggrin: