PDA

Volledige versie bekijken : Kaya ( Poolse)



bosbeer
9 maart 2011, 23:48
Een van de allerslankste dames in GT, ca 1,78 m, lang donkerblond haar en ca 28 jaar. Erg leuke meid, spreekt Engels. Ze geniet zelf enorm van sex en doet er alles aan om het een beer naar de zin te maken. Erg spontaan en lief. Is geen klokkijkster want ze had geen idee hoe lang we op de kamer waren.

HW1
14 augustus 2015, 21:59
Een van de allerslankste dames in GT, ca 1,78 m, lang donkerblond haar en ca 28 jaar. Erg leuke meid, spreekt Engels. Ze geniet zelf enorm van sex en doet er alles aan om het een beer naar de zin te maken. Erg spontaan en lief. Is geen klokkijkster want ze had geen idee hoe lang we op de kamer waren.
Volgens mij is deze dame nadat ze een paar jaar niet "in het vak" werkzaam was, sinds een paar dagen neergestreken in YY.
Vandaag een supergoede ervaring mee gehad. Ze is vanaf volgende week alleen in het weekend te bewonderen. Aangezien ik niet 100% zeker ben of het dezelfde Kaya betreft maak ik onder YY een nieuw draadje aan

NikXXX
19 september 2015, 09:09
De Kaya waarover Bosbeer het heeft is niet meer werkzaam als DVP. Kan naar de oude doos.