Volledige versie bekijken : PVV Den Haag wil actie tegen 'allochtone broodgooiers'
Big30
10 maart 2011, 22:04
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Dat de PVV wil dat ergens 'keihard tegen opgetreden moet worden', mag geen verrassing meer heten. Maar het is dit keer niet de lekkende subsidiekraan, of hoofddoekjes in het straatbeeld, het zijn broodgooiers.
Broodgooiers? Ja, broodgooiers. En dan met name de allochtone.
De PVV Den Haag, bij monde van Richard de Mos, is het namelijk goed zat dat de leefbaarheid in de wijk Morgenstond in Den Haag 'ernstig onder druk is komen te staan'. Oorzaak: de 'ongewenste bruine tapijtvloeren' aan meeuwenpoep die over de buurt uitgestrooid worden. De meeuwen komen er weer graag omdat 'hardleerse, veelal allochtone broodgooiers' de meeuwen van voedsel voorzien.
uurtje
11 maart 2011, 05:44
Dank voor deze waardevolle informatie...
facial
11 maart 2011, 07:38
Ja hier kunnen we echt wat mee:biggrin:
Big30
11 maart 2011, 19:11
Ja hier kunnen we echt wat mee:biggrin:
Ja dat vond ik ook :biggrin:!
Zoals mijn favoriete reporter Rutger op Powned terecht opmerkte "er is altijd een klein groepje meeuwen dat het verpest voor de rest :tongue:".
Dus laten we nu niet alle meeuwen opeens in de verdachtenhoek gaan zetten, echt daar zijn ook goede meeuwen onder. Mag ook wel eens gezegd worden vind ik.
uurtje
11 maart 2011, 19:50
Je blijft het proberen...........kap er toch gewoon mee en concentreer je op het wezenlijke....
Big30
11 maart 2011, 19:54
Je blijft het proberen...........kap er toch gewoon mee en concentreer je op het wezenlijke....
Mijn beste uurtje, maak je niet druk. Er mag hier best over niet wezenlijke zaken gelachen worden ;).
Maar bedankt voor het advies.
Big30
uurtje
11 maart 2011, 19:58
Fijne Big 30,
Maak je niet DIK over zaken die niet van belang zijn. Het is langer dan vandaag duidelijk waar jij voor staat en hoe jij dingen ziet. Daar is niets mis mee, dat moet kunnen. Maar.....too much is too much.... Je moet die discussie niet aanzwengelen. Je moet, daar waar nodig, de discussie in goede banen leiden..
Last but not least: een goed advies is pas een goed advies als er iets mee gedaan is...
tifkad
11 maart 2011, 22:12
En het wezenlijke is de service van een dvp? :tietjes:
T.
Johnny Bravo
12 maart 2011, 12:00
Volgens mij heeft iemand op Uurtje zijn kleine pikkie gestapt.
Knap gedaan Big30, met of zonder vergrootglas?:biggrin:
Wat leven wij toch in een tolerant land, wat is dit toch een tolerant hoerenlopers.
Clown Bassie zei altijd: Je moet altijd blijven lachen.
:wink2:
phoenix
12 maart 2011, 12:08
ik krijg mieren van mijn buurvrouw, echte snol hoor, ik ga aangifte doen en een brief sturen aan de pvv!