PDA

Volledige versie bekijken : Jacqueline (Hongaarse)

kempie
13 maart 2011, 19:00
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank, mooie B
Nationaliteit/Taal : bulgaars, beperkt engels en duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Playboylogo op haar buik, navel.
Service: TZ, PZC, MNC, FT
Voordelen: Uitstekende service
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 125 incl. extra + 15 fooi
Extra’s bij het bezoek: FT

Zag deze dame met fraai gezichtje en lekker kontje. Leek alleen en plat a cupje te hebben. Later met haar aan de praat geraakt bleek pas 1 maand in PHG te werken en was haar eerste club, vroeg haar wat we op de kamer konden doen maar ze zei alles. Dat plus dat ze heel vriendelijk was trok me over de streep. Absoluut geen spijt. Toen ze zicht uitklede kwam daar tot verrassing een klein maar mooi stevige B cup te voorschijn :smile2:. ( ze zou beter een bhtje uitkiezen die dat er meer laat uitspringen dan ze te verbergen) Ze begon al snel vol overgave te zoenen en daarna nam ze alle tijd voor het pzc dat erg geod was en nmc. uiteindelijk met een Ft :blow2: klaar gekomen waarbij ze alles tot de laatste druppel eruit zoog. Daarna nog een drankje gedronken in de bar en toen naar huis gegaan. Toen ik me stond om te kleden kwam ze speciaal nog even naar de kleedruimte om een goede avond te wensen en een afscheids zoentje te geven. Uitstekende service en mocht ik weer in PHG komen dan zal ik zeker weer met haar naar de kamer gaan. :)

kempie
27 maart 2011, 20:10
Wederom met deze dame gekamerd vrijdag. Bijzonder vriendelijk vananf het moment dat ze me spotte. Blijkt niet bulgaars maar hongaars was al niet helemaal zeker of ik het goed had onthouden vorige keer dus even nagevraagd.

Knabbel
28 maart 2011, 09:09
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 125 incl. extra + 15 fooi
Extra’s bij het bezoek: FT

Deelde ze jou deze prijs mee of was het op eigen initiatief? Een uur is normalerwijze € 75.- (50+25) en FT € 25.-, oftewel € 100.- incl FT.

Costana
28 maart 2011, 22:08
das degene die ik niet meer kon herinneren !!!!
Goede service ja !!!!!

wohoe hopelijk is ze er zaterdag terug

Costana
3 april 2011, 12:30
Deelde ze jou deze prijs mee of was het op eigen initiatief? Een uur is normalerwijze € 75.- (50+25) en FT € 25.-, oftewel € 100.- incl FT.

Ik zal hierop antwoorden: idem dito en 100 betaald, een prijs zei ze niet maar ikzelf heb de rekening gemaakt.

goddelijk lichaam !!! Heb het uitvoerig bestudeerd zaterdag :)

Costana
10 april 2011, 18:12
Is vertrokken naar Hongarije voor vakantie, ergens tegen eind deze maand terug.

Navraag gedaan en anaal is ook mogelijk, al lijkt het mij wel erg strak om daarin te gaan :)

Costana
1 april 2012, 12:39
--> VV volgens hun site

cochon128bit
10 april 2012, 20:55
If jaqueline is from Hungary, i am from mexico... : Biggrin:
She is from Romania,
She has worked a few months at Golden Time in Vienna and she has decided to work further away from his home when she has seen somebody from her family in the club.
Thats why she has decided to stay in Villa Vertigo.
For me, this girl provides one of the best service of the club, but she charges 100 euros / hour... : Mad:

(greatings from France, cochon128bit @youppie forum, friend of ijsberen...)

Costana
20 mei 2012, 20:39
Cochon: pas juste, elle est vraiment du Hongaria

Terug in PHG en een klein beetje gecorrigeerd, gelukkig maar want was nodig.

Willi69
13 juni 2015, 22:06
:wiederda:, jetzt mit braunen Haaren

Willi69
16 augustus 2015, 14:43
Jacqueline arbeitet jetzt als Thekenfrau im Happy (#Thekenfrauen++). ;)