PDA

Volledige versie bekijken : Duisburg, Vulkanstrasse, Eros 26, Jennifer Lopez

Badslippers
14 maart 2011, 01:27
Haarkleur/-lengte : zwart, krullend, zeer lang
Lengte dame :ca 168 cm
Postuur/Cupmaat : slevig / C-cup
Nationaliteit/Taal : Brasiliaans/Dominicaans / Duits
Leeftijd : 30 plus
Tatoeages/Piercings : onderbuik, te donker om het motief te herkennen.
Service: NMC /PMC / anaal vingeren (bij jou)
Voordelen: lekker lijf, goed pijpen met condoom.
Nadelen: zeurt teveel om je langer te strikken
Tijdsduur : 60 min
Prijs : 75 euro

Op zondagavond een rondje "Vulkanstrasse" gedraaid. Bij "Eros 26" liep ik bij binnenkomst in de hal tegelijk tegen de ronde billen van een donkere "Latina" die luistert naar de belachelijke "Nick" Jennifer Lopez. Ze pretendeert half Brasiliaans, half Dominicaans te zijn. lang zwart haar, dikke memmen, tatoo op de onderbuik.

Ik was wel in voor een vluggertje en deze dame wilde mij wel het geld en het zaad uit de zak kloppen. We hebben de badkuip vol laten lopen wat ik wel een aangename verrassing vond want het zweet liep me dun door de reetspleet en over de rug van het vele trappen lopen aan de overkant van de "Vulkanstrasse". Ze temperde het licht en de "Blacklight" toverde een mysterieus sfeertje in haar luxe uitgevoerde duiventil. Even dacht ik dat ze fluoriscerende groene tanden had maar dat kwam dus door dat licht.

Na het bubbelen heb ik haar eerst een massage gegeven waarbij ze maar bleef doorzeuren dat ze zo graag met mij naar huis wilde en of ik niet de hele nacht bij haar wilde blijven tegen een belachelijke vergoeding. Dat vergalde de pret enigszins. Gelukkig beschikte ze over plezierige pijpkwaliteiten en hoewel met condoom, dreigde ik iets te snel te komen. Gauw op die "Latina" kop geslagen ten teken om te stoppen.

Tijdens de "Cowgirl" kon ik haar goed bij die flinke tieten grijpen en gooide ze haar lange haren wulps naar achteren. Minpunt was dat ze niet tongzoende en vrij professioneel te werk ging. Daar stond weer tegenover dat ze wat "Kinky Stuff" in haar pakket had zitten. Zo stopte ze tijdens het pijpen een vinger in mijn reet en nam ze een slok water die ze vervolgens in mijn bek uitspuwde. De geiligheid ontging me daar enigszins van. Tijdens het neuken kwam ik niet in het goede ritme zodat ze uiteindelijk handmatig de trekker heeft overgehaald. Dat ik daarbij haar mooie beddensprei naar de kloten hielp scheen ze minder te waarderen.

Conclusie, professionele dame die doet wat er van haar verwacht wordt maar zeer geslepen is in het tijdrekken. In het begin gelukkig duidelijk afspraken gemaakt dat ik een uur zou blijven en daar 75 euro voor over had. Deze doortrapte vos wilde in eerste instantie honderd hebben maar dat vond ik te gortig. Dat ze mét condoom pijpt maakt me niet uit want dat deed ze prima evenals het masseren met haar lekkere tieten.

Badslippers
19 maart 2011, 22:36
Ik was nog vergeten te vertellen dat deze dame op vakantie zou gaan. Toen ik gisteren door "Eros 26" wandelde, was haar kamer inderdaad vergeven aan een andere dame. Een blonde stoot met de naam Rebecca.