Volledige versie bekijken : Etjuh meldt zich aan
etjuh
14 maart 2011, 10:07
Hoi allemaal,
ik zie dat men zich hier even kan voorstellen. Bij deze dan. Ik ben dus Etjuh, net als jullie een fervent liefhebber van het vrouwelijk schoon, alleen niet zo heel vaak in de gelegenheid om te wandelen; mijn vrouwtje zou dat niet zo leuk vinden als ze erachter kwam. Maar zo een keer of 4, 5 per jaar ben ik toch op jacht :smile:
Gegroet ijsberen.
Willem2
14 maart 2011, 13:54
:welcome2: Etjuh
Veel lees en schrijfplezier toegewenst.
:wink2:
etjuh
18 maart 2011, 13:24
Het zal wel meer lezen als schrijven worden, denk ik zo. Als ik het forum zo door lees, zie ik dat veel beren heel vaak op wandeltocht gaan, sommigen zelfs elke week. Daar heb ik gewoonweg de gelegenheid niet voor, noch de financien.
Zoals ik al zei, ik ga zo ongeveer 4 of 5 keer per jaar op strooptocht, en dit ook al weer enkele jaren. Verschillende van de dames waarover hier gesproken word, heb ik ook mee gemaakt. Is wel leuk om daarover wat andere ervaringen te lezen.
De meeste van mijn ervaringen heb ik opgedaan in privehuizen in de buurt, zoals het Landhuisje, Brigitte Prive en enkele andere. Ook ben ik bij enkele dames prive thuis ontvangen, zat trouwens ook een geweldige ervaring bij hoor.
Ik heb me eigenlijk nooit zo geinteresseerd in de namen van de dames, die vergeet ik toch weer snel, maar in het vervolg zal ik ze toch maar onthouden om er hier op het forum een beoordeling over te schrijven.
Ik heb trouwens ook al besloten dat mijn volgende keer me eens naar een saunaclub zal brengen. Dat lijkt me echt helemaal geweldig. Normaal sta je na een uurtje of zo weer buiten, dus een hele dag in de hemel doorbrengen is het toppunt van verwennerij.
Tegen de tijd dat ik weer plannen heb, zal ik hier eens rondkijken welke saunaclub ik het beste kan bezoeken. Ik woon trouwens in de buurt van Nijmegen, dus suggesties zijn altijd welkom.
Dag collega ijsberen, tot de volgende keer.
Willi69
18 maart 2011, 14:14
Ik woon trouwens in de buurt van Nijmegen, dus suggesties zijn altijd welkom.
Alle Clubs am Niederrhein, von Emmerich bis Düsseldorf, siehe auch Landkarte der Clubs (http://maps.google.de/maps?f=q&hl=&geocode=&q=http:%2F%2Fwww.roemerforum.com%2Fgearth%2FClubs. kml). :)
CLUBSPORT
19 maart 2011, 20:33
als je alleen de privehuizen gewend bent en nog nooit in de saunaclubs hebt vertoeft dan heb je wat gemist , maar pas op het word daarna heel moeilijk om je aantal bezoekjes beperkt te houden tot 4 x per jaar
etjuh
23 maart 2011, 09:04
Tsja, het is nu eenmaal niet anders. Zoals gezegd, ik kan het me gewoonweg niet veroorloven om veel vaker te gaan.
Blijkbaar had ik vroeger op school beter mijn best moeten doen, dan had ik nu ook een vette baan haha.
Trouwens, ik kan nog geen PM's versturen, iedereen bedankt voor de tips.
facial
23 maart 2011, 10:09
Het maakt niet uit als je maar een paar keer per jaar mag gaan als het maar vandaag is
etjuh
24 maart 2011, 00:43
geen tijd vandaag
Willem2
24 maart 2011, 08:31
Trouwens, ik kan nog geen PM's versturen, iedereen bedankt voor de tips.
Indien je 5 berichten geschreven hebt kan je ook PM's versturen. Vraag maar aan facial hoe je dat doet ;)
etjuh
24 maart 2011, 08:51
Indien je 5 berichten geschreven hebt kan je ook PM's versturen. Vraag maar aan facial hoe je dat doet ;)
En dit is dan mijn 5de. Bedankt Willem2.