PDA

Volledige versie bekijken : Babylon, Luisa (Roemeense)

savesexer
15 maart 2011, 18:14
Naam : Luisa

Nationaliteit / taal : Roemeense/duits

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : half lang zwart

Lengte : 1.63m/68 kg

Postuur / Cupmaat : stevig / A-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, Tongzoenen, Vingeren, Beffen, GFE

Prijs: 50 euro per half uur

Ik zat aan de bar en kreeg plotseling het gezelschap van Luisa die gelijk aanving met me te strelen en op te geilen. Ze nam plaats tussen mijn benen op de barkruk en zoende me en het duurde niet lang voor ze mijn stijve beet had onder de handdoek. We dronken en lachten tot het moment voor acties was aangebroken. Op de kamer ging ze netjes door de knieën en begon me afwisselend en diep te pijpen met constant oogcontact. Eens op het bed goed tongzoenen en knuffelen tot het tijd werd om haar grotje eens te verkennen. Ze was tamelijk droog en ik had het gevoel dat ze eigenlijk niet wilde klaarkomen. Haar vervolgens een stevige vingerbeurt gegevens en ze in 69 gelegd. Ze zoog zich rond mijn keiharde paal vast en ik lanceerde een offensief tegen haar kutje. Na een 10 tal minuten werd ze lekker nat en nog even later kwam ze klaar. Haar vervolgens op haar rug gedraaid met hoofdje naar beneden hangend uit bed voor een lekkere mondneuk partij. Ze nam dit goed maar tot het echte keelneuken ben ik niet geraakt want de zwemmertjes moesten dringend het kanaal over. Op haar borsten klaargekomen. Later kwam ze terug bij mij zitten aan de bar tot ik ze vertelde dat ik met Lori reeds een afspraak had waarna ze verder op jacht ging naar de volgende prooi. Luisa komt zeker op mijn herhalingslijstje.

savesexer
30 maart 2011, 16:22
Luisa kwam me tegemoet aan de ontvangst theke en stak al direct haar tong diep in mijn keel. Omgekleed en terug naar boven voor een glaasje water aan de bar. Luisa kroop onmiddellijk op dezelfde barkruk met me en 30 seconden later had ze mijn fiere knaap al beet. Ze was constant over me waar ik heerlijk geil van werd. Naast ons zat haar 'zusje' Micky die gezegend is met een stel lekkere volle C's en die deelnam aan de versierpartij. Eén vinger in Luisa's lusthofje en Micky's C in de hand. Ik besloot toch maar om enkel met Luisa naar boven te gaan maar beloofde Micky dat zij de volgende was. Het vrijen met Luisa was top, net zoals de vorige keer alhoewel ik opmerkte dat ze zich meer liet gaan dan de eerste maal wat het alleen maar plezieriger maakte. Zoenen, beffen, zuigen, vingeren en tenslotte hard en lang neuken in diverse standjes.

savesexer
7 april 2011, 10:48
Eerst met Luisa naar de kamer en dit voor de 3de maal. Als ik vroeger recensies las over ijsberen die steeds naar dezelfde clubs gaan met dezelfde meisjes kameren dacht ik altijd er is zoveel leuks waarom niet altijd afwisselen. Nu begrijp ik dit toch een beetje want met Luisa onstaat er iets dat ik moeilijk kan kaderen. Het is geen verliefdheid, meer een genegenheid, een lekker gevoel en weten wat ieders lekker vindt en zwakke plekjes zijn. In alle geval is het heel lekkere sex waar we beiden van genieten. Ook na de kamer is ze altijd heel dichtbij en wordt er constant geteased.

later op de dag legt Luisa zich met haar hoofd in mijn schoot. We babbelen wat en haar hand verdwijnt onder de handdoek, wanneer ze echter, benen gespreid, over me komt zitten, me innig kust en ik haar vochtig poesje streel, bezwijkt ik en laat me naar de kino slepen voor een volgende sessie. Het wordt een 30 minuten orale sessie met een aufnahme tot slot.

Wagons-Lits
16 april 2011, 18:42
Zeg, Savesexer,

Dat zijn toch wel grotere cups als 'A' ?

Ik schat ze echt wel als 'B' in, hoor. Voor de rest : helemaal eens. Een leuke dame. Alleen vind ik haar oraal een slagje minder dan gemiddeld in Elsdorf... Mogelijk dat ze wat bij kan leren van haar collegae.

W-L

savesexer
17 april 2011, 08:03
Wellicht heb je wel gelijk. Ik vind dat ze mooie borsten heeft, zo lekker stevig en toch zacht, ze zijn naturel en daar hou ik wel van.

Ja, oraal was tijdens mijn eerste sessie wel wat aan de forse kant maar ik heb haar toen uitgelegd hoe ik het graag heb, zachter, nat, diep, en dat heeft ze toen goed onthouden want in de volgende sessies was het helemaal OK. Ze neukt ook heel anders dan de meeste waarbij ze je zeer diep naar binnen neemt en vooral heen en weer beweegt ipv op en neer. Uit ervaring weet ik dat dit haar veel genot brengt en ze ook echt klaarkomt en ik het langer kan uithouden, als dit geen win-win is:tongue:

Wat me vooral bij haar doet terugkeren is de intensiteit en warmte die bij haar uitstraalt tijdens het vrijen, voor mij een totale GFE.:rolleyes:

Stijveke
18 april 2011, 12:43
Mijn eerste "verovering" van de dag was Luisa. Aangenaam kontakt:biggrin: op de bank en dus verder gedaan op kamer. FK is idd niet het liefste wat ze doet, maar het PZC was wel lekker. Tijdens het beffen liet ze zich, in tegenstelling tot de vorige keer, wel lekker gaan. Dit was dan ook concreet meetbaar aan het vochtigheidsgehalte die ze produceerde:tongue:. Vingeren was geen probleem. NMC in verschillende standjes. Na de daad nog gezellig tesamen wat nagenieten.

Hoofdstuk2
21 mei 2011, 12:57
Luisa mijn 2de dame waar ik mee samen was op 19 mei 2011.
De eerste 2 sessies waren met Marlen, een Cubaanse schone. Sessie 3 3n 4 dus met Luisa.

Lief koppie, contact, aai over mijn beide bolletjes, die met het meeste verstand (ja mannen, mijn eikel zo u wilt) wint uiteraard. Ik ga languit op de bank liggen met mijn kop waar normaal mijn hersenen in zitten op haar schoot en weet dat deze dame mijn volgende zal worden.
Opvallend, verbaasde blikken van de andere dames. Hmmm… Goede pre-sales of hoe je dat noemt op de bank. Lekker zoenen, strelen, knuffelen.
Na een 5 tot 10 minuten gevraagd of ze genegen zou zijn met mij naar een kamer te gaan. Deze woordkeuze bracht een lieve glimlach op haar gezicht en twinkeling in haar ogen en ik wist dat het samenzijn met haar een topbelevenis zou kunnen worden. Na een complete inspectie van mijn gebit door haar tong en het oraal verwijderen m.b.v. zuigkracht en snijtanden van mijn rechter tepel dus naar boven. De kamer die wel dicht kan (niet op slot) werd ons speelterrein. Direct bij het bed, staande al verder zoenen, pijpen, op bed smijten, vastpinnen, shit, mijn lul is weg, ohh, daar is ie… Kan jij dat wel? Alles top dus, deze dame staat garant voor een sessie waar je van te voren op hoopt. Wat een meid en mijn derde superbelevenis deze dag/avond. Een echte GFE, maar wel een met een vriendin die je een maand of zo niet gezien hebt en die nu echt sex moet hebben en genieten kan en genot kan geven.

De 2de ronde...
Tijdens een leuk en informatief gesprek met de Thekedame van de avond die even achter de bar staat voel ik een paar armen van achteren om me heen en ga er van uit dat dit Luisa is. Blijkt echter Micky te zijn. Luisa komt net binnen en om problemen te voorkomen wenk ik haar. “Nein, du bist besetzt”
Nee hoor, ik zat op je te wachten… Ik heb nu 2 dames in mijn armen. Ik zei toch, toptent!
Om een lang verhaal nog langer te maken, uiteindelijk zit Luisa op mij op de barkruk, ik sta, na een paar woordjes door haar in mijn oor gefluisterd, op en terwijl mijn handdoek van mijn heupen af valt tot hilariteit van de andere aanwezige dames ( Ines, Micky, Nicoletta, Lucie…) en de Thekedame loop ik met Luisa in mijn armen de bar uit, trap op en de kamer van onze eerste sessie in waar ik haar op bed gooi met de mededeling dat ik alleen eerst ff moet zeiken, wat het moeilijkste en pijnlijkste moment van de dag/avond blijkt te zijn, want dat kan ik echt niet met een stijve pik…:mad:

Terug bij Luisa wordt ik, ik kan het niet anders noemen, verslonden. Meerdere keren een totale en langdurige super deepthroath, 69, 96, 99, nee, dit zijn geen lotto getallen maar wel winnende nummers. Gebruik je fantasie maar.
Een halve kama-sutra wordt afgewerkt en ik heb blijkbaar iets goed gedaan, een paar keer zelfs wat zonder dat ik hier om vraag wordt aan gegeven. Een blik op dit lieve meiske en ik besef dat hier niets gespeeld wordt...:wink:
Heerlijk meid, heerlijke sex, deze neem ik ook mee naar huis!
Het dikke half uur wat ik ook nu met haar was, was ook weer te kort....:biggrin:

Luisa, Mulţumesc & La revedere...:herz:

lustman
7 november 2011, 12:37
De laatste sessie met Luisa gedaan. Begonnen met massage en zo de spanning opgebouwd. Het werd een intense sessie , ideaal om de nacht af te sluiten. GFE-topper.

Champollion
1 december 2011, 19:50
Drie keer naar Babylon de laaste drie weken en ... drie keer met Luisa gekamerd. Niet de mooiste maar lieve en Gfe.
Herhalingsgevaar zeer groot.

lustman
20 oktober 2012, 07:57
Deze Roemeense heeft Babylon al sinds mei 2012 moeten verlaten van de Cheffe !