PDA

Volledige versie bekijken : Hoerenloper moet eerst huiswerk doen



facial
15 maart 2011, 23:33
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9275723/__Hoerenloper_moet_huiswerk_doen__.html?p=6,1

DEN HAAG - Belangstellenden voor een prostituee die zelf of via of een bordeel adverteert, moeten straks eerst uitzoeken of de aangeboden prostituee wel geregistreerd is en dus boven de 21 jaar. Dat kan dan waarschijnlijk door een centraal punt te bellen, waar de adverteerder bekend is onder een registratienummer, het burgerservicenummer en het bij de klantenwerving gehanteerde telefoonnummer. Doet de klant dit niet en maakt hij gebruik van een niet geregistreerde hoer, die mogelijk te jong is en of het slachtoffer van mensenhandel, dan is hij strafbaar.


IVO OPSTELTEN Komt de hoerenloper bijvoorbeeld op de Wallen bij een bordeel met een vergunning, dan mag hij ervan uitgaan dat de zaken legaal zijn. Dat viel dinsdagavond in de Tweede Kamer op te maken uit de woorden van minister Ivo Opstelten (Veiligheid & Jusititie) over de Wet regulering prostitutie en bestrijding misstanden seksbranche.

Wordt er voor ons niet makkelijker op, hopenlijk gaan ze in Duitsland zoiets niet overnemen van ons :biggrin:

Willem2
16 maart 2011, 16:03
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/573439/2011/03/15/Hoerenloper-moet-voortaan-eerst-huiswerk-doen.dhtml

CLUBSPORT
16 maart 2011, 18:48
dus voordat we de kamer opgaan eerst effe bellen :biggrin::biggrin:

Pistol Pete
16 maart 2011, 19:41
Het zal me een worst wezen, dit zoveelste proefbalonnetje / halve maatregel. Het is inmiddels zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik nog een euro heb uitgegeven aan een dvp in Nl. Sterker nog, het zou me verbazen als dat nog gaat gebeuren.
\\

Oh ja ik weet het weer: het was deze dame (http://www.kimholland.nl/het-supergeile-video-debuut-van-19-jarige-kate-uit-tilburg-3606.html) (geil videootje, aanrader)

liefhebber
16 maart 2011, 20:37
Belangstellenden voor een prostituee die zelf of via of een bordeel adverteert, moeten straks eerst uitzoeken of de aangeboden prostituee wel geregistreerd is en dus boven de 21 jaar. Dat kan dan waarschijnlijk door een centraal punt te bellen, waar de adverteerder bekend is onder een registratienummer, het burgerservicenummer en het bij de klantenwerving gehanteerde telefoonnummer. Doet de klant dit niet en maakt hij gebruik van een niet geregistreerde hoer, die mogelijk te jong is en of het slachtoffer van mensenhandel, dan is hij strafbaar.

Ik zie een markt-opportunity!... "there's an app for that!"

Programmeurs... aan de slag!
:wink2:

Johnny Bravo
16 maart 2011, 20:51
Oh ja ik weet het weer: het was deze dame (http://www.kimholland.nl/het-supergeile-video-debuut-van-19-jarige-kate-uit-tilburg-3606.html) (geil videootje, aanrader)

Is deze dame niet te oud voor jou @ PP????

:wink2:

Pistol Pete
16 maart 2011, 20:53
Is deze dame niet te oud voor jou @ PP????

:wink2:



ff goed kijken Johnny....Kate is 19, Kim Holland weet ik niet....Geen van beiden te oud voor PP :bibber_2:

Big30
16 maart 2011, 20:55
Het resultaat, mocht dit voorstel er door komen zal zijn een ongelooflijke stijging van het aantal dames wat illegaal werkt om niet te zeggen een toename van dames die gedwongen werken. Erg slim allemaal.

Dit is helemaal om je te bescheuren:

Registratie door de GGD voorziet volgens Opstelten in een contact met de gemeente, waarbij mogelijk gesignaleerd kan worden of de hoer onvrijwillig actief is in de seksbranche.
Dame gaat naar de GGD en zegt "ik wil me graag laten registreren maar zeg er meteen bij dat ik ik dat dit werk totaal uit vrije wil doe, geloof me maar" of een dame die zegt "OK ik registreer me wel maar wil wel opmerken dat ik dit werk niet uit vrije wil doe, vraag het maar aan mijn vriendje die buiten op de stoep staat".

Overigens misstanden moeten worden aangepakt maar op deze manier werkt het denk ik juist contra productief.
Daar is niemand bij gebaat.

Johnny Bravo
16 maart 2011, 20:58
ff goed kijken Johnny....Kate is 19, Kim Holland weet ik niet....Geen van beiden te oud voor PP :bibber_2:

Ik bedoel ook Kate van 19 jaar, is toch voor jou een MILF! :biggrin:

:wink2:

facial
17 maart 2011, 09:44
Ze hebben het over dames van 21 jaar, maar ik dacht dat 18 ook oud genoeg was voor de wet:eek:

Johnny Bravo
17 maart 2011, 11:55
Ze hebben het over dames van 21 jaar, maar ik dacht dat 18 ook oud genoeg was voor de wet:eek:

De overheid wil de leeftijd grens naar 21 jaar brengen. Ik steun dit besluit van de overheid, niet dat je gedwongen prostitutie daar mee verbant. Meisjes van 18 jaar zijn sneller te beinvloeden door loversboys/pooiers.
Laten we eerlijk zijn die Roemeense dames van 18 jaar zijn toch gewoon nog kinderen. Nee laat die leeftijd grens maar naar 21 jaar.

Ik vind het eigenlijk wel goed dat de verantwoordelijkheid nu bij de bezoekers komt te liggen. De bezoeker is makkelijker aan te pakken dan de pooiers met hun netwerken.
Geen klanten voor de dames, geen inkomsten voor de pooiers dus niet meer interessant voor de pooiers.

:wink2:

Red Devil
17 maart 2011, 13:21
Ik vind het eigenlijk wel goed dat de verantwoordelijkheid nu bij de bezoekers komt te liggen. De bezoeker is makkelijker aan te pakken dan de pooiers met hun netwerken.
Geen klanten voor de dames, geen inkomsten voor de pooiers dus niet meer interessant voor de pooiers.
Het valt of staat met een handig werkend systeem. Wanneer het weinig moeite kost om - anoniem - na te gaan of een DVP legaal en vrijwillig werkt, dat zullen veel klanten die moeite nemen. Ook moet het gemakkelijk zijn om na te gaan of een seksbedrijf een vergunning heeft. Een klant mag er dan van uitgaan dat alle DVP's die voor dit bedrijf werken (of er een kamer huren!) legaal en vrijwillig werken.

Groeten,
Red Devil :teuflisch:

facial
17 maart 2011, 14:13
Ik denk dat er veel mensen niet meer gaan neuken in Nederland, maar nu met ons mee naar duitsland gaan:biggrin:

MiniME
17 maart 2011, 17:23
Het zal me een worst wezen, dit zoveelste proefbalonnetje / halve maatregel. Het is inmiddels zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik nog een euro heb uitgegeven aan een dvp in Nl. Sterker nog, het zou me verbazen als dat nog gaat gebeuren.

+1 Heb ooit 17 jaar geleden 2x geld voor sex in NL uitgegeven en toen 10 jaar lang niets meer. Tsja, toen kwam ik voor het eerst in een Duitse club en was ik verloren.... :cool:


De overheid wil de leeftijd grens naar 21 jaar brengen.

Lullig voor PP, kan ie nooit meer (legaal) de kamer op :biggrin:

On-topic: idd een maatregel die geen enkele realiteitszin heeft. Meldpunt/nummer voor melden illegaliteit (achteraf) kan mogelijk veel beter werken!?

Red Devil
18 maart 2011, 09:36
Meldpunt/nummer voor melden illegaliteit (achteraf) kan mogelijk veel beter werken!?

Dit meldpunt bestaat al: 'Stichting M. (http://www.meldmisdaad.nl/)' (voorheen Meld Misdaad Anoniem). Gratis te bereiken onder 0800-7000.

Groeten,
Red Devil :teuflisch:

facial
18 maart 2011, 10:15
Ja eerst gaan neuken en dan bellen ze was pas 16 en ze was kei goed, maar ik ben annoniem (is geloof ik niet echt de manier):confused: