PDA

Volledige versie bekijken : Partyclub Gelsenkirchen-Buer, Sylvia



hallodaarbenikweer
16 maart 2011, 10:02
Middelbare Macedonische met grote borsten, volslank, pzc, nmc

Dalton
16 maart 2011, 10:11
:hah:
Middelbare Macedonische met grote borsten, volslank, pzc, nmc

Kort maar krachtig of was het iets langer.

Cuties
16 maart 2011, 20:08
Wat namen toegevoegd, kennelijk veel andere dames dan eerder beschreven. Misschien dat andere beren willen aanvullen.

:zauberkiste:

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/03/16/e0e550ca2a1cd6dba7e0cd4f46fe7254/Picture%2510.jpg

Paspoortje ontbreekt!

naam: Sylvia ex-lory (de photoshopper krijgt een 9 als rapportcijfer, buikje en gezichtje op de foto's mooi opgekalefaterd.) Tits zijn niet, ik herhaal, zijn niet opgepimpt!:hymnotized[1]:
nationaliteit:Macedonische
taal: Macedonische + lingua franca met peers
leeftijd: 27 (zegt ze)
haarkleur:bruin
lengte: halflang
lengte dame: 1.64
postuur: chubby (dik)
zwembanden: ja (weggemorfd op foto's)
sili's/natural: natural :trust_me[1]:
cupmaat: <dubbel d :tietjes:
geurafscheiding uit openingetjes/lichaam:nee
pse: nee
gfe: nee
zombiegedrag: nee
kino t.o.v. monger: nee
dfe: nee, niet echt
kleurentatoeages: nee
Standaard b&w tatoeages:nee
piercings: ?
service: pMc,GV,tieten pijpen
pzc: nee (maar enkel als "straf" omdat ik weiger prosti-kutjes te gaan uitlikken, anders ja)
sloppy bj:nee
dt: nee
voordelen: NIX, nou voorruit: dikke zware melkbussen van een halve kilo.
geschoren pruim/butthole: ja
verzorgde nagels: ?
botox lipjes/angelina jolie lipjes: nee
gekraakte en/of vellen op de lippen: nee
smooth body: ja
mona lisa effect: n/a (want, zowel van afstand als dichtbij geldt eht niet en gaat het niet op)
nadelen: zeurt om muschi likken, geen pzc, likt of kust de ander niet tijdens trio.
tijdsduur: n/a
prijs:n/a
extra's bij het bezoek:n/a
kleur ogen: bruin
schele ogen: nee
gedachtes na afloop van suckie suckie & fuckie fuckie: gelukkig
herhalingsgevaar: nee
BDSM neigingen: nee
FF: ja
daty:ja (zelf geen behoefte in)
tz::nee (zelf geen behoefte in)
vingeren: nee (niet toelaten van vingeren snap ik trouwens nooit, no risks of wat zie ik verkeerd?! of zijn ze bang dat ik er een dode cavia uittover of zoiets?):ranting2:

Sorry voor de telegram style.
Gaat kut op zo'n smartphone.:angryfire:



Dame mee naar boven gevraagd en enkel meegenomen als ballenkneder (tijdens trio). Ze vond mij -afgaand van haar loopse gedrag t.o.v. mij- denk ik wel kicken, maar ik haar niet.:smile2: Want los vd dikke zware melkbussen is ze qua uiterlijk beneden mijn standaard. Maar goed, who cares, voor tieten ben ik meestal wel game, en sowieso hoef ik haar toch niet mee uit eten te nemen in een upscale restaurant in grote boze buitenwereld? Nou, dan!! Wat zeuren we dan?! Okay, ik zei: voorruit, ga jij je spulletjes maar halen, dan neem ik je mee naar het trasje. Zij even haar handtasje uit de livingroom halen, en terwijl ik al naar boven liep, zie ik blondje weer (maria was die chick haar naam; dame die ik eerder individueel gedekt had). Ze keek me zo vragend aan, haar gevraagd of die ook mee ging: okay, zei ze. Pffffffff, kan het toch in potentie nog goed komen, want deze doet aan pzc.

Ik naar boven lopen, hoor en zie ik die silvia en blondje wat ruzie maken onderaan de trap omdat die silvia alleen met mij wou kameren.:rofl:Neem het der niet kwalijk, ze had zich kennelijk al helemaal verheugd op wat 1-on-1 quality time met de maestro himslef.:wink: Bovendien vond ze het een behoorlijke streek van die maria om al "ja" tegen mij te zeggen voor een trio, zonder bigtits te vragen of zij zulks wel okay vond.:bibber_2: Blondje kwam naar me toe geschoffeld en fluisterde in mien oortje: volgende keer maar. Fuck that shit, man! Dat was niet de bedoeling. :rofl: Goed, ik dan maar met al wat voorziene pecker propleempjes in gedachten, met haar alleen naar de kamer. Vaste procedure vandaag met alle drie: ik zitten op de bedrand en afwachten wat er gaat gebeuren. Op een gegeven moment ging bigtits opeens totaal onverwacht "sexy dansen" :e010[1]:en begon ze haar chubby knietjes tegen mien klokkenspel te wrijven, hmmm, werd niet bepaald warmer in den kamer en ook pikmans kwam niet op oorlogssterkte. :redface:Ze kwam op mien schoot zitten en ik keek haar eens goed aan: ”shit, man, daar ga je niet mee clubben irl." brrrrrrr, potverdriedubbeltjes. Waar ze op de foto's nog wel ermee door kan (althans ik weet toch bijna zeker dat zij dat is ondanks een andere naam op de site (wat wel vaker gebeurd)), is het irl, best wel schikken geblazen. Tietjens zijn wel buitenaards lekker. Wat een gewicht in je knuisten, pffffff. :ebounce:

Tja, goed, wat moet een man doen als pikmans toch 0,0 reactie geeft zoals hierboven vermeldt? Juistem, haar derhalve toch maar streng (doch rechtvaardig:smile2:) gevraagd om toch echt maar even die blonde weer te gaan halen: gevolg wat gezucht, en gemopper in haar native taaltje.:rolleyes: Probeerde het nog in een leuke verpakking te verkopen, maar dat mocht niet echt baten. Toch verliet ze langzaam de kamer om naar beneden te gaan. Het zweet begon me nu wel op te komen: mss was die blonde helemaal niet haar vriendin ( en las ze ook daarom mss haar eerder op een ferme toon de les) en/of konden ze elkaars bloed wel drinken maar liete ze dat alleen niet blijken aan de klanten….wat nu als ze dadelijk weer naar boven kwam met een van die 6 andere suga lee hoopers???? De gedachte terroriseerde mijn mentale welzijn op dat moment, ik stond op en ging op de gang staan, wachten tot bigtits en het tweede vrouwtje langzaam maar zeker naar boven kwamen. Het duurde wel 8 minuten oid, mijn hart klopte en klopte, en zat inmiddels in mijn keel, en toen…..pffffffffffffff, blondje was het. Tsjongejongejonge, oeiiiiiii wat was dat spannend zeg. Niet bepaald de spanning die je hoopt in een club, niet dan?! Jaaaaaaaa, blondje was het.:freu:

Goed, ik liep terug naar de kamer, nam wederom plaats op de bedrand, en gaf een gerustellend aaitje over mijn vriend. :patpat[1]:Beiden kwamen binnen, meteen werden mij "regels" uitgelegd: geen bi-stuff tussen de dames, en condooms dienen gewisseld te worden bij het door mij wisselen van dekmaatje. Godverdomme, man, zoiets neemt je toch alle lust van een trio weer weg! Goed, tis niet anders.:wand: Ik zei okay,okay, okay: met een fake big smile.

Blondje begon me zonder jasje te pijpen en ja hoor, nu begon de vlablaffer wel te steigeren. Ik effe een paar keer tussendoor mezelf gesjorst, en sneaky even een paark x extra in die jongen geknepen, zodat er wat pre-cum vrijkwam. Kijken wat ze deed. Nee hoor, werd niet weggeveegt, werd netjes erafgezogen. :blob16:Heb der een paar keer een slik beweging zien maken en het ook gehoord. Geen ene keer werd er een keukenrolvelletje bijgehaald om het een en ander uit te spuwen. Echter, het jammere van pre-cum meteen doorslikken is dat je nooite een sloppy bj zal krijgen met bijkomende sop geluiden. Das jammer. Tieten van die Sylvia maar wat gepepen, terwijl ik me voornamelijk met die maria bezighield. Maria zat continu lekker te kreunen in de mish, als het mij fake over zou komen had ik wel gezegd dat ze haar bek moest houden, maar dat was dus niet zo. Zag er wel lekker uit om zo'n meisje met spierwitte nicole kidman kleurig huidje te penetreren. mmmm.

Echter die haren van haar, shittttttttttttt, nog nooit zo'n potje harde haren gevoeld in mijn leven (pro of non-pro), dayum, wat had ze erin gedaan, een halve pot etos gel?!?! Ongelofeloos. Goed, na haar een paar keer omgetost te hebben (doggy/mish/goggy/mish/schildpad) begon het op een gegeven moment op te vallen dat die bigtits er een beetje voor piet snot aanwezig was. Ze begon wat te zeuren of ik haar muschi wilde likken terwijl die ander me zou rijden als een jockey: meermaals nein gezegd, doe dat maar met je vriendje! Toch kon ik niet anders dan haar ook maar een onderhoudsbeurtje te geven. Wat moest ik anders, geen doorsmeerbeurtje maar constant gemekker?! Natuurlijk werd hij de hele tijd slap na een stoot of 15, deed ik het condoompie af on me bare maar weer op oorlogssterkte te brengen door blondje. Zo ging dat een paar keer heen en weer.

Op een gegeven moment had ik er genoeg van, ze zat me ook de hele tijd op me reet te slaan terwijl ik de ander in de mish nam. Toen maar geprobeerd te zeggen in mijn gebroken duits (terwijl blondje zich op oraal vlak met mijn staaf bezighield) of die chubby mss niet zin had om te gaan douchen beneden omdat ze eruit zag alsof ze het warm had? Oi oi oi oi, dat viel verkeerd zeg! :badidea[1]:pfffff, zelfs die blonde zei: "warum du shick Sie nach douche?! Was ist dass?! Was sol dass?!Wir sind hier mit drei, nicht?! Warum sie nicht gut, warum so tun?!" Gelukkig kon ik me eruit lullen dat ze mij door de taal verkeerd begrepen hadden: lost in translation propleempie heb ik ze wijs gemaakt. Toch dacht ik, ja, wegwezen jij, chubster!!!!:thefinger:

Goed, toen de kalmte was wedergekeerd op het trasje, blondje op der buikje gelegd, haren strak vast gehouden in mijn rechter vuist, en haar met grote diepe halen in haar spleet genomen totdat ik klaarkwam. Silvia maar toegelaten dat ze me bitch slaps op mijn reet gaf.:redface:

Het klaarkomen lukte me eerlijk gezegd alleen omdat maria als een Bokito oerwoud geluiden zat te brullen, terwijl ik met die diepe halen zat te pompen. Het kwam uit de tenen, en ze hield met haar knuistjes het beddeken vast, dus met de authenticiteit van haar orgasmen zat het wel snor. Ik zal eerlijk zijn, als ik merk dat een pro ( of non-pro/one night stand) mijn intelligentie probeert te ondermijnen door overdreven fake geluiden te gaan maken, dan onderbreek ik in the heat of the moment altijd het neuken en laat ze blazen, even wat meditatie en preparatie, en dan verder met neuken. Tja, met die fake geluiden is het dan snel afgelopen en na afloop is het stil en kijken ze beduusd. Ja, wat een sadist is die cuties toch weer! De klootzak:teuflisch: Vrouwen moet je lief hebben! moet je teder de liefde mee bedrijven, moet je op handen en voeten dragen! Dacht het niet.:teuflisch:

Naar beneden, douchen, spullen pakken, snel wegwezen. Totale tijdsduur van het bezoek aan de pte was precies 2 uur en 15 minutekes. Misschien op een later tijdstip nog effe twee andere paspoortjes in elkaar flansen.Doe er je voordeel mee!

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/03/16/454d7cc6a0fe882b2161b3a4c6b19905/Picture%251.jpg

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/03/16/acb785309bfd57d9db14f4e26c77af58/Picture%255.jpg

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/03/16/17be75c6c3d70a3915888c67bbc0775a/Picture%256.jpg

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/03/16/7d63d709b18cba490bfc4bc95f2e0dd5/Picture%258.jpg

bad pritt
19 juli 2011, 13:21
Nooit gezien werkt standaard in Gelsenkirchen -Buer.