PDA

Volledige versie bekijken : Celina Roemeens

Jansen
18 maart 2011, 00:48
Celina : Roemeens

Lengte 158 cm
Borsten: A cup
Figuur : slank
Haren : zwart lang
Leeftijd : 22 jaar
Taal : niet goed Engels /Duits

Lekkere mooi gebruinde meid met lekkere billen.
Service : PZC , beffen , NMC , Kussen.

In de bar lekker mee liggen knuffelen en daarna op kamer 17 de boel afgemaakt.

Kom daar later op terug.:biggrin:

Louana niet gemist door deze lieve meid.

Scoobert
18 maart 2011, 19:12
Celina : Roemeens

Lengte 158 cm
Borsten: A cup
Figuur : slank
Haren : zwart lang
Leeftijd : 22 jaar
Taal : niet goed Engels /Duits

Lekkere mooi gebruinde meid met lekkere billen.
Service : PZC , beffen , NMC , Kussen.

In de bar lekker mee liggen knuffelen en daarna op kamer 17 de boel afgemaakt.

Kom daar later op terug.:biggrin:

Louana niet gemist door deze lieve meid.

Celina nr 1 :biggrin: ?

Jansen
20 maart 2011, 01:20
Er zijn hier berichten verloren !!!

MichelJ
20 maart 2011, 01:32
Dat klopt! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15538-Werkzaamheden&p=208289#post208289)

Tiga
20 maart 2011, 17:28
Haha nee Celina is een lekker meisje een Pistol Pete Meisje maar Jansen zou Jansen niet zijn om zijn grenzen niet te verleggen naar een troetel meisje.:biggrin:

Celina lekker ding.

Ik kwam rond 17.30 de club binnen en wist dat het anders zou zijn dan normaal.
Geen Louana1 die rennend naar de deur komt maar gewoon alleen in de hal met meiden die scheef naar de hal loeren en denken daar is Jansen die niet weet dat Louana weg is ;)
Na eerst omgekleed te hebben naar de bar waar het feest begint
Beatrice en een blonde Russin houden me tegen en vertellen dat Louana1 er niet meer is :biggrin:
Ik zeg oke dan laat ik vandaag toch iemand anders een sleutel halen.
Haha zegt Beatrice ik ga niet met je mee !! waarop ik antwoord haha jij staat bij mij op plaats 49 van de top 50
Maar er zijn maar rond de 45 dames dus ga ik nog liever rukkend naar huis :tongue:
Ze kijkt boos en loopt aan en pakt snel een sigaret en blijft op afstand.
Haar vriendin en de Russin lachen en zeggen wij wel hoor.
Na een koffie ga ik de sauna in en zie dat er totaal weing dames rondhuppelen waar ik het mee wil.
Het eten is super en daar zie ik een meisje staan in witte bikini met een gebruind kleurtje en lekkere billen.
Mijn ogen vallen er bijna uit bij het volgen van haar billen als ze de trap op gaat (volgende week zal ik wel aan lensen toe zijn omat die ogen van mij de laatste jaren veel te verduren hebben gehad):biggrin:
We hebben oogcontact waarbij ze lacht en dat later in de bar ook weer herhaald.
Na het eten ga ik in de bar op de bank zitten naast Schummi Bananas.
Hij wijst me op een meisje die rechts tegen de tuin raam zit zegt lekker ding he zegt hij, verdomd zit dat witte bikini meisje daar die lacht.
Schummi bananas wenkt haar te komen en ze komt meteen maar duikt wel tegen mij aan.
Ze steld zich voor en kruipt in mijn jas met alle gevolgen vandien.
Na een half uurtje laat ik dit kroel meisje de sleutel halen omdat het zoenen hier op de bank naast bananas niet echt een feest is.
Op de kamer kust ze me teder en ik voel met mijn handen over haar billen wat een zijde zacht gevoel is.
Na het uitkleden liggen we naast elkaar en ik ga kussend naar beneden om eerst haar te verwennen.
Na een lekkere lik beurt waarbij ik voel dat ze gaat komen maak ik het af door haar clitoris zo te stimuleren dat ze met haar benen tegen mijn oren slaat en haar sappen laat vloeien.
Daarna krijg een een PZC waabij ze me lekker raakt dat ik klaarkomen moet tegen houden.
Na snel een condoom om mijn staal harde paal print ik me achter haar naar binnen.
Na enkele minuten los ik mijn munitie wat in haar grot wordt opgevangen die lekker klem om mijn paal zit.
Na even naast elkaar liggend bij te komen verteld ze me dat ze al lang niet meer klaar is gekomen met een klant.
Ik kus haar en we gaan naar de kleedruimte daarna blijft ze me de hele avond op afstand volgen..
Herhaling : ja zeker :smoke:

Celina blijft nog een maand en gaat dan even weg.;)

Jansen
21 maart 2011, 01:12
Ja dit bericht was even weg bij de omzetting dus :biggrin:

Zou zonde zijn omdat deze dame gewoon een lekker verhaal verdient.

Het is dan nog geen Louana 1 maar wel een Celina waar ik het ook mee kan.;)

Bief2
27 december 2011, 01:05
Vandaag afgereisd naar Tönisvorst met de bedoeling nog eens een Afrikaans DVP'tje te verschalken.
Uiteindelijk is dat er jammer genoeg niet van gekomen.
Als 'troost'prijs gekozen om met deze op het eerste zicht spontane en vrolijke Roemeense mee te gaan.
Wat voor de kamergang echter zo leek, werd tijdens de sessie niet bevestigd. PZC tegen haar goesting, kussen ho maar, gevoelig aan haar hals, aan haar schouders, aan haar rug, aan haar tepels... en ga zo maar door. Het beffen liet ze zich welgevallen, maar telkens het wat te 'goed' voor haar werd, werd mijn hoofd verder weg geduwd. Dan maar neuken. Heeeeel voorzichtig cowgirl, daarna ook weer heeeel voorzichtig in missio waarbij ze me regelmatig met haar benen tegenhield. Uiteindelijk had ze me zover, dat ik alleen nog snel wou klaarkomen en wegwezen, dus vroeg ik haar om in doggy verder te doen. Na tien tellen mijn rubbertje volgespoten. In zeven haasten proper gemaakt en badjas aan en richting kleedkamer.
Daar brak m'n klomp helemaal. Terwijl ik mijn geldbeurs in de locker open om het begeerde vijftig Euro biljet te nemen, merk ik ineens, dat ze over mijn schouder ongegeneerd mee zit te loeren. 'And my present ????' jengelt ze nu ook nog.
'You can have a kiss, but no presents, honey' was het antwoord. Het 'F'-woord kreeg ik toen naar mijn kop geslingerd en weg was ze. Naderhand werd er me ook (gelukkig) geen blik meer gegund.
Mooi, maar niks voor mij...

NikXXX
27 december 2011, 14:26
Is dit niet dezelfde dame als Soryna? Ik verstond eerst Celina, maar was idd Soryna na navraag bij D. Zoniet kan de admin deze post verwijderen.

Draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27321-Sorena-Roemeense&p=230847#post230847

Big30
27 december 2011, 15:25
Is dit niet dezelfde dame als Soryna? Ik verstond eerst Celina, maar was idd Soryna na navraag bij D.
Goed mogelijk. Op het feestje van Jansen werd ik aangesproken door een dame waarvan ik de naam verstond als C(S)olina/(C)S)elina, maar dat was dacht ik niet de dame van dit topic.

dupke
27 december 2011, 19:20
Nee,

Dit een andere dame.

Ik heb gezien met wie Bief2 op kamer was en ik zelf ben met die Soryna geweest.

Bosco
27 december 2011, 19:27
Is dit niet dezelfde dame als Soryna? Ik verstond eerst Celina, maar was idd Soryna na navraag bij D. Zoniet kan de admin deze post verwijderen.

Draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27321-Sorena-Roemeense&p=230847#post230847

Uuuhhh.........jij was er toch niet? :biggrin:

kempie
19 februari 2012, 14:35
Afgelopen vrijdag met deze dame een kamergang gemaakt. Was alweer een maand of 7 geleden dat ik in PHG was. Toen haar aan het einde van de avond gespot maar toen had ik al m'n kruid al verschoten.

Niet verwacht dat deze dame er nog was. Zag haar pas aan het begin v/d avond. Mooi figuur stevige maar heerlijke kont. Spreekt weinig Engels dus converseren was niet optimaal maar ze deed haar best. Ze had gezien dat ze mij duidelijk beviel. Toen ik naar de buiten sauna ging, maakte ze al kennis en vroeg om mijn naam liet me gewoon weer gaan maar zei later wir Ficken. Nou graag maar zo heel zeker was ik daar niet van. Toen ik later haar geduldig een hele tijd had zitten bekijken terwijl ze op de fruitautomaat aan het spelen was en we geregeld blikken uitwisselde kwam ze toen ze uitgespeeld was eindelijk naar me toe en vleide zich heerlijk tegen me aan. Ze nam alle tijd en kwam niet snel met de sleutel vraag daarom had ik zo iets ze is niet alleen aantrekkelijk en ik wil graag met haar naar de kamer maar het is ook wel ok. Ik heb hier niet met een veel te profi dame te maken.

Op de kamer was de service uitstekend een uurtje heerlijk met haar vermaakt. Lekker GFE Derde en beste sessie van de avond en de beste. Herhaling vast en zeker als ik haar een volgende keer weer tegen het lijf loop.