Volledige versie bekijken : Helft vrouwen drinkt zich moed in voor de seks
RAUL7
18 maart 2011, 13:43
Heel wat avontuurtjes in bed gaan gepaard met een flinke dosis alcohol. Volgens onderzoek zouden vrouwen zich letterlijk moed indrinken om hun remmingen kwijt te geraken...
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1237774/2011/03/18/Helft-vrouwen-drinkt-zich-moed-in-voor-de-seks.dhtml
TT Man
18 maart 2011, 14:09
Moet je op een gemiddelde vrijdagavond eens in GT gaan kijken wat daar gebeurt voordat er iemand op de kamer gaat (als ze al naar de kamer gaan). Hahaha.
facial
18 maart 2011, 14:27
In Duitsland gaat het niet om drank maar om 50 euro:biggrin:
Dalton
18 maart 2011, 15:56
In Duitsland gaat het niet om drank maar om 50 euro:biggrin:
Maar de drank is een goede afwisseling voor de dames,wanneer ze half bezopen zijn zien ze mij als een god:hammer:
The Joker
18 maart 2011, 20:06
Meestal drinken de ijsberen zich ook moed in als ik zo om me heen kijk in de clubs...
Scoobert
18 maart 2011, 20:14
Meestal drinken de ijsberen zich ook moed in als ik zo om me heen kijk in de clubs...
Ik zag de titel van de discussie en wilde bovenstaand commentaar meteen tikken, echter Wank-a-lot was me al voor :biggrin:
:hah: Ook zonder sterke drank of bier, gunt Scoobert zichzelf een plezier :gruebel:
We zeggen natuurlijk niet voor niets steeds: "Zuipen kreng!!!". :teuflisch:
GHB doet het trouwens ook voortreffelijk. De remmingen worden minder, aanrakingen worden veel intenser gevoeld en dames worden er zeer geil van.
Let op: niet te veel hiervan. Bij een overdosis kan een coma het pijnlijke gevolg zijn. Maximaal 6 druppels goede kwaliteit GHB. Dus doe maar 3 druppels voor de zekerheid!!!
P.S. Niet bij mij verkrijgbaar.