PDA

Volledige versie bekijken : Joy (Duits)



Ascari
19 maart 2011, 21:34
Haarkleur/-lengte : Blond, Lang
Lengte dame : ca. 1,68
Postuur/Cupmaat : Normaal/volslank
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits en Engels
Leeftijd : ca 24-28
Tatoeages/Piercings : Grote tatoe op haar schouder en onderrug, kleintje op haar enkel
Service: PZC, TZ, Beffen, NMC, Vingeren
Voordelen: Leuke meid, ERG Geil
Nadelen: Geen FT
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek:

Ascari
22 maart 2011, 18:28
Aanvulling op papoort:

Haarkleur/-lengte : donkerblond, Lang
Postuur/Cupmaat : Normaal/volslank - cup c
Tatoeages/Piercings : Grote tatoe op haar schouder en onderrug, kleintje op haar enkel. Piercing in haar rechter tepel en een tongpiercing.

Bij binnenkomst werd ik door Joy welkom geheten, ik had haar nog niet eerder gezien in het Hof. Het
'wow factor' was op dat moment niet zo hoog bij mij, gewoon een leuk vrouwtje. Mooi gezicht dat wel, maar verder niet spectaculair. Joy is wel heer erg attent en onthield zelfs mijn naam, ondanks dat we elkaar niet kennen. Ze was constant in de weer op alle gasten naar de zin te maken. Drankjes halen, gesprekken opstarten, kortom een goede gastvrouw. Ook haar populariteit viel mij op, een Amerikaan die had zelfs een uur wachttijd over om voor de tweede keer met haar naar de kamer te gaan.

Ondanks dat ik toch wat twijfels ben ik toch naast haar gaan zitten. Leuk gesprek gehad totdat ik met mijn vinger haar gezicht aaide en ze spontaan op mijn vinger begon te zuigen :eek: . Toen zag ik ook haar tongpiercing, we begonnen op de bank wat aan elkaar te rommelen tot we besloten om een kamer op te zoeken ;). Alle andere kamers waren bezet dus konden we de trap op naar de berenkamer. Joy had het bed nog niet opgemaakt of ze begon me als een dolle te pijpen. Vervolgens een tijdje 69, terwijl ze maar doorgaat met mij te pijpen in een moordend tempo. Vervolgens cowgirl, doggy en missio. In missio moest ik een paar keer ingrijpen om niet al te snel te komen. Ik verlegde mijn aandacht door afwisselend haar te beffen of te vingeren. En als ik haar vingerde dan moest het ook zo diep mogelijk, ik voelde me net een gynaecoloog :biggrin: . Neuken idem, zo hard mogelijk. Uiteindelijk afgemaakt in missio (ze doet helaas geen FT). Na het neuken kwam ze in mijn armen liggen en heb we nog wat geknuffeld en gezoend.

Kortom Joy is een leuke spontane meid, die erg geil is.
Herhalingsgevaar? 99%

The Saint
3 mei 2011, 20:38
Joy heeft echt zo'n prettig gestoorde teeny-look hoewel ze al 28 jaar is ... idd wat aan de volle kant, maar wat een service: heel lekkere tergend trage natte tongzoenen zoals de schijnheilige het graag heeft terwijl ze je ondertss heerlijk overal streelt. Ze likt ook heel goed de ballen, het pijpen op zich is eigenlijk nog het minst super. Het neuken is ook een waar festijn bij haar in alle posities die ik heb doorlopen. Herhalingsgevaar 99 % (volgens Lustman is ze wel op korte tijd wat kilo's aangekomen, hopelijk komen er geen meer bij, want dan wordt ze voor de schijnheilige te gezet.)