Volledige versie bekijken : Account ijsberenforum verwijderen?
royke86
19 maart 2011, 23:03
Ik zal mijn account op ijsberenforum maar gewoon verwijderen als er verschillende berichten zomaar verwijdert worden die ik schrijf?
Of was dat foutje?
MichelJ
19 maart 2011, 23:14
Door een forum-update zijn de berichten die gepost zijn na gisteren 19.00 u weg. Dit is ook aangekondigd (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15538-Werkzaamheden&p=208289#post208289).
Badslippers
19 maart 2011, 23:14
royke gaat het om berichten van de laatste 24 uur, want daar is voor gewaarschuwd wegens werkzaamheden aan het forum. Of gaat het om berichten die je de afgelopen tijd hebt gepost?
royke86
19 maart 2011, 23:53
Ok thank you guys!
Het gaat inderdaad om berichten van de afgelopen uren en vond dat ze een goede bedrage leverde aan het forum. Ik was bang dat ze verwijderd waren, omdat andere forumleden er anders over dachten en het geen goede bijdrage vonden aan dit forum. Kunnen deze berichten nog wel terug gehaald worden, want het gaat over een reactie op het geen dat ik in Miami heb meegemaakt met de dames.
En een oproep over Zuid-Amerika waar ik misschien in Mei 10 dagen heen wil, daarvoor had ik tips en adviezen gevraagd aangezien ik nog niet echt een keuze kan maken naar welk land ik nu daadwerkelijk heen wil. Iemand geef me ook een tip over Argentinie en Uruguay die waardevol waren, maar had het nog niet genoteerd, dus ben het vergeten. Mijn persoonlijke voorkeur gaat in eerste instantie uit naar Colombia of Brazilie.....tips zijn van harte welkom!!
Ik ga in Mei ook nog sowieso naar Las Vegas, Los Angeles, San Diego en San Francisco, dus genoeg te doen.
Bedankt voor jullie reactie zover ..
Big30
20 maart 2011, 06:08
Ik zal mijn account op ijsberenforum maar gewoon verwijderen als er verschillende berichten zomaar verwijdert worden die ik schrijf?
Of was dat foutje?
Zoals al opgemerkt heeft er een forum up-date plaats gevonden en omdat we het oude forum live wilden houden was er een tijdspanne dat je wel kon posten maar dat niet al deze berichten automatisch naar de nieuwe omgeving mee werden genomen.
We (=Tiga ;)) proberen dit als dat gaat nog recht te zetten. De migratie was aangekondigd maar het is heel goed mogelijk dat je dat bericht niet hebt gelezen.
Dus nee we gaan je account niet opheffen ;)! Integendeel, je wordt bij deze aangesteld als special reporter voor de Overzeese gebiedsdelen!
Big30
royke86
21 maart 2011, 04:22
Ok hartelijk dank voor je reactie Big30.
Ik had al zoiets verwacht, maar vond het wel heel raar dat in
eens verschillende berichten niet meer terug te lezen waren.
Willem2
21 maart 2011, 11:43
Ok hartelijk dank voor je reactie Big30.
Ik had al zoiets verwacht, maar vond het wel heel raar dat in
eens verschillende berichten niet meer terug te lezen waren.
Eigenlijk krijg je altijd een interne mail indien er een bericht meteen wordt weggehaald. En dat bericht is dan vaak ook nog niet helemaal weg. Dit was dus een voorafgekondigde uitzonderingssituatie. En uiteindelijk is het toch goed gekomen.
:wink2:
royke86
22 maart 2011, 02:04
Eigenlijk krijg je altijd een interne mail indien er een bericht meteen wordt weggehaald. En dat bericht is dan vaak ook nog niet helemaal weg. Dit was dus een voorafgekondigdeuitzonderingssituatie. En uiteindelijk is het toch goed gekomen.
:wink2:
En zo is het maar net! Thanks for that!