PDA

Volledige versie bekijken : Nijmegen, De Massagesalon, Jade



Jorah Mormont
27 juni 2006, 09:44
http://www.massagesalon.net/

Voordat ik begon met m'n escapades in de Duitse saunaclubs, ging ik, wanneer ik in Nederland was, meestal naar een massagesalon. M'n vaste stek was Massagesalon Apeldoorn. Helaas werkt mijn favouriete dame daar niet meer. Gisteren had ik weer eens zin om op een totaal andere wijze verwend te worden en dus weer eens m'n oude hobby opgepakt. Ditmaal een thuiswedstrijd en op de bolle vooi naar de voorstadslaan gereden. Bij binnenkomst werden een 7-tal dames aan mij voorgesteld. Ik had gekozen voor Jade, een donkere dame welke zich het spontaanste voorstelde. In een massagesalon vind ik het niet zo belangrijk dat een dame er knap uit moet zien. Als massage had ik voor een thaise massage met water en schuim gekozen.
Jade heeft me een lekker gemasseerd. Dit deed ze voortreffelijk en ze wist de spanning geleidelijk op te bouwen. Uiteindelijk een goede keuze geweest. Ik kwam lekker relax en voldaan van de natte ruimte terug. Toch weer eens leuk voor de afwisseling.

BR, Sonny

Gustomass
27 juni 2006, 23:47
@Sonny


geweldig Sonny hoe jij, of eigenlijk die Massagesalons de heimwee bij Gustomass weten op te wekken.
In dat rijtje van 7 stond daar ook een intussen geblondeerde Oekrainse Milana bij. Of een wat stevigere Brabantse Desiree. Nou die Milana heeft me een half jaartje terug helemaal gek gemaakt.
Net wat je zegt, prima voor de afwisseling.
Eeen heel andere ervaring, maar wel genieten, als je de goede masseuses treft of weet te kiezen.

Maar.....Gustomass staat sterk in zijn slippers en zal op de 5e Juli niet verstek laten gaan in Golden time.
Ideetje, zullen we Jade en Milana uitnodigen, zou een mooie verrassing zijn voor de verjaardag van De Cock Oeps.........!!!!


Gustomass kan beter gaan slapen nu...... en die handjes......laat dat maar aan Milana over, daar kun je zelf toch niet aan tippen.....

Jorah Mormont
29 juni 2006, 20:58
@gustomass

Ik heb beide dames niet voorbij zien komen.

Zeker een keer leuk voor de afwisseling, al moet ik zeggen dat je hier wel de gezelligheid, voorpret, praatje met de dame vooraf etc. mist. Maar ik ga zeker nog wel eens terug. Zit ook te denken om eens voor een tantra te gaan. Weet jij nog goede adressen??

BR, Sonny

Befke
30 juli 2007, 09:18
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke

becks
27 mei 2008, 22:27
Hallo Eisbären,

kann mir jemand auf Deutsch oder Englisch erklären, was in dem Massagesalon angeboten wird? Die einzelnen Massagen nebst Preisen habe ich der Homepage entnommen. Weil mein Niederländisch sich auf das Raten von Wörtern beschränkt, habe ich indes nicht verstanden, ob jede Massage eine Handentspannung beinhaltet und ob auch PZC/PMC/NMC angeboten wird. Letzteres ist für micht übrigens nicht entscheidend.

Vielen Dank im Voraus!

:hah: becks

DuitseJong
13 juni 2008, 08:56
Ich glaube bei der Top-Less Massage ist der HE mit Sicherheit dabei.

lg.

DuitseJong

Gustomass
13 juni 2008, 12:31
hallo Becks und andere möglich interessierte Leute.
In De Massagesalon sind allen Massagen inclusiv die Handentspannung. Schönes wort übrigens. Bestimmt wird diese Entspannung erst passieren nachdem einen grossen Spannung aufgebaut ist.;)

PZC/PMC/NMC ist in De Massagesalon bestimmt nicht möglich.
Meine erfahrung und meiner meinung nach sind viele Massage damen so gut dass die massage inclusiv Handentspannung schon so schön ist dass mann gar kein Bedürfnis mehr hat auf mehr.
Aber dass ist meine erfahrung.

Ich weiss wie bei Yu&Mi in Eindhoven ist weiteres möglich. Hat mann auch berichtet im Forum.. Aber die extra kosten scheinen so hoch zu sein dass mann besser in die Saunaclubs fahren kann wenn mann unbedingt diese service möchte..
Aber ich kann verstehen dass die Geilheit einer Mann sein Verstand über geht.

ps Bestimmt sind die massagen besser als mein Deutsch, aber ich hoffe dies hat dich ein bisschen geholfen.


Viel Spass.

Gustomass still going strong ohne String:confused::confused:




Hallo Eisbären,

kann mir jemand auf Deutsch oder Englisch erklären, was in dem Massagesalon angeboten wird? Die einzelnen Massagen nebst Preisen habe ich der Homepage entnommen. Weil mein Niederländisch sich auf das Raten von Wörtern beschränkt, habe ich indes nicht verstanden, ob jede Massage eine Handentspannung beinhaltet und ob auch PZC/PMC/NMC angeboten wird. Letzteres ist für micht übrigens nicht entscheidend.

Vielen Dank im Voraus!

:hah: becks

becks
22 juni 2008, 17:20
@ gustomass

Danke für die Info´s! Demnach ist das Angebot vergleichbar mit den Massagesalons in Deutschland. Ich werde den Massagesalon in Nimwegen demnächst testen.

Gruss, becks