PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Melissa



satjack
22 maart 2011, 20:57
Naam : Melissa

Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd : 18-21 jaar
Haarkleur: blond
Ogen: bruin
Lengte : 1m78
Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup

Tatoeage / Piercing : Nee / Ja
Service : tongzoenen, lesbisch trio, frans zonder

satjack
22 maart 2011, 20:59
Afgelopen zaterdag eens naar de laan geweest zonder een date.

Er was weer volop keuze zoals 2 nieuwe schoonheden Rebecca en Chanel maar die waren voorlopig nog bezet maar er liep nog veel meer moois rond zoals Luz en zag toen ook Melissa de kamer binnen wandelen met die hemelse lange benen van haar.

Ik had Melissa al eens gezien maar normaal is ze er nooit als ik op de vrijdags langs ga dus had iets van ik ben er nu en Melissa is er ook dus beter die kans nemen hahaha

Melissa is een leuke spontane meid met lang blond haar en bruine ogen.

Dus even met Gastvrouw Anita overlegd en die had het weer allemaal snel geregeld voor mij, helaas geen vip want die waren allemaal bezet maar ja dan had ik maar een date van te voren moeten maken.

Moest nog even wachten tot de kamer vrij kwam maar toen was het toch echt zover en mocht ik met Melissa mee naar boven, en hhmmmmmmmmm das wel een lekker gezicht om achter die lange benen aan te lopen de trap op :)

Op de kamer snel uitgekleed terwijl Melissa handdoeken haalde en via de wasbak uiteraard op het bed beland waar we eerst even lekker begonnen te zoenen :)
Terwijl we lekker zoenden lieten we onze handen elkaars lichaam verkennen en kwamen we beiden al snel op de juiste plekjes uit hehehe

Langzaam begon ik ook haar nek en lekkere borsten te verwennen en ging langzaam verder naar beneden om haar daar verder te verwennen en Melissa liet duidelijk merken dat ze daar echt van genoot tot ze tot een heerlijk hoogtepunt kwam :)

Nu was het tijd om mij te verwennen zei ze en ik zeg daar echt geen nee tegen en ook dat kan ze lekker:)

Nu was het tijd om echt lekker intiem te zijn en vroeg Melissa welke standjes hou je van wel allemaal lekker ding maar laten we maar beginnen on top, want dat is toch wel mijn favourite standje en ook dat was heel erg lekker met Melissa zoals ze langzaam op me kwam zitten en het tempo steeds verder opschroef brrrrrrr

Toen verder gegaan in de doggy style, wilde eigenlijk eindigen in missionaris standje maar Melissa was zo lekker in doggy met die ronde billen in mijn handen dat ik het niet meer kon inhouden en lekker tot een hoogtepunt kwam.

Helaas was ook de tijd gelijk om dus kon gelijk alweer wassen en aankleden, tijd gaat ook zo snel voorbij als je op de kamer bent met een mooie dame.

Nog even een paar zoentjes gehad en toen dus naar beneden gegaan waar ze nog wat te drinken voor me haalde en ik nog even gezellig bij Anita bleef zitten en nog even gezellig gebabbeld hebben.

Melissa is een leuke meid met een lekkere vlotte babbel en longggggggggggggg leggs en ze zei nog van hoop je snel weer te zien maar dat weet je bij mij nooit Kanjer, en jij bent er helaas niet zo vaak op mijn vaste vrijdag avond.

Maar grrrrrrrrrrr er loopt veel te veel lekkers rond daar, kan haast niet meer kiezen, want Chanel en Rebecca zijn wel heel erg lekker hehehe