PDA

Volledige versie bekijken : Knappe vrouwen verwachten dat hun date betaalt



Admin
23 maart 2011, 15:05
http://www.nu.nl/lifestyle/2474929/knappe-vrouwen-verwachten-date-betaalt.html


Vrouwen die zichzelf aantrekkelijk vinden, zullen minder snel een deel van de rekening betalen dan de gemiddelde vrouw, zo blijkt uit onderzoek.

De studie, uitgevoerd door de St Andrews University, vroeg 416 mannen en vrouwen zichzelf een cijfer te geven voor hun uiterlijk om vervolgens op verschillende denkbeeldige dates te gaan.

Ze kregen bij elke date een foto te zien van degene met wie ze uit eten waren, waarna ze aan moesten geven wie er voor het etentje moest betalen. Ze konden kiezen om zelf te betalen, te splitten, of de volledige rekening aan hun date over te laten.

De antwoorden tonen aan dat aantrekkelijke vrouwen minder snel willen delen in de kosten. Ook knappe mannen waren wat terughoudender met het betalen van de rekening.

facial
23 maart 2011, 16:39
Is logisch, wij betalen ook liever in Duitsland voor een knappe dame 50 euro dan voor een lelijke, als de dames dit door krijgen is de cirkel rond

CLUBSPORT
23 maart 2011, 18:00
hoe knapper de dame hoe makkelijker ze haar zin krijgt en dus hoe verwender ze is, punt

Big30
23 maart 2011, 20:06
hoe knapper de dame hoe makkelijker ze haar zin krijgt en dus hoe verwender ze is, punt

Ik zou daar aan willen toevoegen dat Elke Roemeense Vrouw van haar zelf vindt dat ze de aller knapste van de hele wereld is :biggrin:.
Het onderzoek blijkt trouwens uitgevoerd te zijn aan de Universitatea din Andrea (RO).

Ascari
23 maart 2011, 23:28
Ik zou daar aan willen toevoegen dat Elke Roemeense Vrouw van haar zelf vindt dat ze de aller knapste van de hele wereld is :biggrin:.
Het onderzoek blijkt trouwens uitgevoerd te zijn aan de Universitatea din Andrea (RO).

Ook zeggen ze dat ze heel goed in bed zijn, is natuurlijk objectief onderzocht door dezelfde universiteit ;)

Big30
23 maart 2011, 23:38
Ook zeggen ze dat ze heel goed in bed zijn, is natuurlijk objectief onderzocht door dezelfde universiteit ;)
Klopt als een bus! Je kunt daar trouwens alles laten onderzoeken de uitkomst bepaal je trouwens zelf :biggrin:.

Die Universiteit heeft me 2 mooi ingelijste ere-doctoraten verleend, nou ja moest wel wat betalen, maar was een koopje.

Dalton
23 maart 2011, 23:59
Klopt als een bus! Je kunt daar trouwens alles laten onderzoeken de uitkomst bepaal je trouwens zelf :biggrin:.

Die Universiteit heeft me 2 mooi ingelijste ere-doctoraten verleend, nou ja moest wel wat betalen, maar was een koopje.

En met een lullige handtekening natuurlijk.

facial
24 maart 2011, 11:03
:confused:Dat schep vertriuwen als alles te koop is:confused: