PDA

Volledige versie bekijken : Lovemassage



lovemassage
24 maart 2011, 11:52
Mijn eerste twee recensies zijn geplaatst dus is het misschien wel zo leuk om mij nu ook hier duidelijker voor te stellen!

Ik ben lovemassage, ga richting de dertig en afkomstig uit de Randstad. Mijn nick is eigenlijk een beetje ongelukkig want ik ben geen fan van liefde noch massages maar door omstandigheden was het makkelijker om een oude nick van een ander forum te hanteren ;)

Ik ben voornamelijk een wandelaar. Ik heb wel es een privehuis geprobeerd (helemaal top) en wil dolgraag es een keer naar een saunaclub of partytreff proberen maar dan moet eerst mijn geldboom harder groeien.

Ik hoop ooit nog es in Thailand/Maleisie verzeild te raken want dat lijkt mij hemel op aarde qua dvps etc.

Kga proberen op dit forum wat mooie stukjes te schrijven over voornamelijk de raamgebieden in de Randstad met name Den Haag.

Admin
24 maart 2011, 12:43
:welcome2: als schrijver op het ijsberenforum.

BSesamstraat
24 maart 2011, 18:57
maar dan moet eerst mijn geldboom harder groeien.

Als je andere boom maar groeit ben je al een heel eind ;)

facial
24 maart 2011, 19:22
de boom hoeft niet te groeien als de stam maar groot hard en dik is:biggrin:

Dolfie
24 maart 2011, 19:48
Hey Lovemassage,welkom op dit leerrijke YBF forum:freu:
Weet je ik was vroeger ook een echte Die Hard wandelaar,met het motto ....YOU NEVER WALK ALONE;)
En af en toe wandel ik nog wel hoor MAAR eens je de verboden vrucht in Duitsland hebt geproefd dan ben je verloren:biggrin:
Succes en tot in Duitsland!

Grtz,Dolfie

madiwodovr
27 maart 2011, 23:33
Welkom Lovemassage... ook knikkende knieën opgelopen in Duitsland?! Join the club.