PDA

Volledige versie bekijken : T-Mobile kampt met netwerkstoring

Big30
28 maart 2011, 17:07
http://www.nu.nl/internet/2478738/t-mobile-kampt-met-netwerkstoring.html

T-Mobile kampt maandag sinds 14.00 uur met problemen op het netwerk. Veel klanten klagen dat zij niet kunnen bellen, sms'en of gebeld worden.

Dat blijkt uit tientallen berichten op Twitter. Het webcare-team van de provider heeft de storing inmiddels bevestigd, mobiel internet zou nog wel toegankelijk zijn.

De persvoorlichting laat aan NU.nl weten dat nog niet bekend is wat de storing veroorzaakt heeft en wanneer de problemen verholpen zijn. "Een deel van onze klanten heeft nu last van de problemen en we werken met man en macht om dit zo snel mogelijk op te lossen."
Ik kan het alleen maar bevestigen. Nog niet opgelost.

Badslippers
28 maart 2011, 22:03
Goed bericht B30. Ik dacht al dat mijn simkaart naar de knoppen was want hij deed het in geen enkel toestel. had dit nieuwsbericht gemist. Goed om t te plaatsen. Je hebt in ieder geval 1 persoon gerustgesteld! Thanks.

Jack42
28 maart 2011, 22:16
Storing is blijkbaar verholpen volgens de website van T-mobile maar het werkt hier nog niet voor 100%.

Big30
28 maart 2011, 22:16
Ik plaatste het exact daarom! Heb het zelf meegemaakt dat internet ff down was, je wordt dan helemaal gek maar als je weet dat het een storing is ben je weer gerust.

Picasso 1
28 maart 2011, 22:17
Ik dacht al dat mijn piemel naar de knoppen was want hij deed het in geen enkel poesje.

Badslippers toch! :tongue:

Kretek
28 maart 2011, 22:27
Mijn zwarte kers trilt nu al 10 minuten om alle gemiste telefoontjes, smsjes en voicemails te melden. Nog even en ik verhuur hem als vibrator

der lickmeister
28 maart 2011, 23:48
Ik heb gelukkig kpn, ook al zou ik t-mobile hebben dan zou ik er nog niks van gemerkt hebben. Was namelijk zeer toevallig in duitsland,meen mij vaag te herinneren dat de plaatsnaam xanten was. (later op de avond) was hiervoor op een andete plaats in duitsland. Prima ontvangst

facial
29 maart 2011, 09:46
Als ons forum maar niet stoort was een paar maanden geleden al erg genoeg