PDA

Volledige versie bekijken : Laura (Duitse)



savesexer
29 maart 2011, 20:52
Naam : Laura

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 36

Haarkleur/-lengte : donkerbruin/halflang

Lengte dame : 168

Postuur/Cupmaat : romig, volle C (natuur)

Tatoeages/Piercing: 2 tepel-, 1 navel piercing

Service: heel goed TZ, PZC, beffen, FT

Voordelen: uitstekende hygiëne, GFE

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : 50,-, 25 euro FT

Extra’s bij het bezoek:Mijn eerste prooi was een Duitse, Laura, 3 dagen in PSR voorheen in Pantera gewerkt. Vriendelijk gezicht 2 prachtige volle C's met gouden tepel staafjes en een romig lichaam. Ik ging met haar aan de praat en voelde onmiddellijk dat deze rijpe ervaren deerne, 36 j., precies de juiste was om me hier de ontgroenen. Naar de sleutels en kamer 2 op. Dubbele deur en zeer stijlvolle douchecel. Het klikte vanaf the first second en dan weet je dat de sessie binnen is. En inderdaad fantastisch kussen, GFE, zalig pijpen en zich volledig laten gaan bij het likken. Zo heb ik het graag en 20 minuten waren dan ook voldoende om mijn eerste lading diep in haar warme zachte bekje te deponeren. Lekker gezellig nagenieten en dan samen de douche in.

Bubbelbader
4 november 2011, 10:44
Naam : Laura

Tatoeages/Piercing: 2 tepel-, 1 navel piercing





Potverdorie, ik was aan het presalen met een ander moppie en deze kanjer zat er bij. Ze pakte beide tepels tussen duim en wijsvinger en begon er aan te draaien. Eine für WDR 2 en eine für WDR 4 waren haar woorden. Ik had geen tijd meer om haar later alsnog naar een kamer te slepen maar heb daar na het lezen van het vorige verhaal wel spijt van. shit dus

kees1000
4 november 2011, 16:51
maar heb daar na het lezen van het vorige verhaal wel spijt van. shit dus

Ik lees alleen maar positieve bericht in het vorige verhaal! waarom dan " heb je spijt van... shit dus" ? :confused:

Groet,

Kees

Bubbelbader
4 november 2011, 16:56
Wel de volledige zin citeren, lijkt me duidelijk.

Ascari
30 december 2011, 19:19
Laura viel mij direct op, een heerlijk romige, roodharige Duitse milf. Geheel in het zwart gekleed met bijpassende nylon kousen. Nou ja gekleed is een groot woord, haar poesje en haar borsten waren onbedekt ;). Ze gaf me subtiel en bescheiden wat aandacht, duidelijk geen opdringerig type.

Na het eten ging ik naast zitten en ze leek enig zins verrast. Laura is van origine (West-)Berlijnse echter al lang woonachtig in Nordrhein-Westfalen (http://de.wikipedia.org/wiki/Nordrhein-Westfalen). Het gesprek verliep vloeiend en ik kreeg al snel een goed gevoel bij haar. Eerst nog wat geknuffeld en gezoend op de bank, alleen dit gaf geen goede voorstelling van zaken want deze roodharige heeft véél meer in haar mars!

"Nylons en jarretels uit?" vroeg ze mij nadat ze het bed had klaargemaakt. "Nee vooral aanhouden" zei ik haar, "mooi dan hoef ik het ook niet uit te trekken" kreeg ik als reactie :tongue: . Eerst staand zoenen en pas op dat moment realiseerde ik wat voor een juweeltje ik in handen had gekregen. Laura is erg sensueel, ze wist precies hoe ze haar lichaam moest bewegen, waar ze mij moest aanraken en met hoeveel kracht dat dat moest zijn. We belandden op het bed en dit vrouwtje ontpopte zicht tot een alleskunner: PZC, deepthroat, zoenen, footjob, handjob, kussen en likken over je lichaam, 69 en dan zijwaarts 69. We hebben bijna het hele half uur elkaars lichamen gelikt, gekust en betast. Op het eind nog even geneukt maar ik was zo scherp dat ik vrij snel klaar kwam. Ik was graag nog doorgegaan alleen ik was die dag niet zo fit anders had ik er nog wel een half uur aan vast geplakt.

Herhalingsgevaar? Ik had haar graag nog een keer geboekt maar een drietal 'pannekoeken' hebben haar de rest van de avond bezet gehouden...

savesexer
30 januari 2012, 15:48
Toen ik de German corner voorbij liep, lagen Laura en Jolina er een beetje verveelt bij. Het was nl very slow in PSR. Veel te weinig beren. Laura, met wie ik al eens samen was, nodigde me uit om tussen hen plaats te nemen voor een babbel. Zo geschiedde en dan kwam haar voorstel om met haar en Jolina op de kamer te gaan. Ik hield eerst de boot af, alhoewel ik het idee wel zag zitten, was ik eigenlijk bevreesd dat al dat vrouwelijk geweld me veel te snel over mijn kookpunt zou brengen. Ik keek nog eens goed naar beide dames en wat ik zag beviel me wel. Ik vind dat Laura ongelofelijk mooie borsten heeft en dat Jolina een lekker lijf heeft. Ik stemde in en stelde voor om te gaan opgeilen in de kino. Daar aangekomen namen we plaats met een DL langs rechts en links en begonnen ze samen mijn lichaam te strelen. Terwijl Laura tongde, masseerde Jolina mijn jongeheer die al onmiddellijk zijn goedkeuren liet merken. J en L zakten samen naar beneden en begonnen elk aan één zijde mijn lul af te likken. Om beurten namen ze de eikel in de mond. Wat zijn die 2 op dit nummer getraind. Ik wilde naar de kamer want daar kon het weleens reuze fun worden. Ze kusten me overal en één bood haar muisje aan terwijl de andere met hevig en deepthroat pijpte. Dan weer kussen en pijpen en ik met 4 tieten in mijn handen en weer wat later met 2 grotjes. J liet zich lekker beffen en werd ook erg nat terwijl L zich in alle bochten wrong om me te pijpen met continu deepthroats. Dan weer afwisselen. L bood haar clit aan en ik voelde J me een rubber aanmeten en even later bereed ze me, met haar nauw kutje. Ik kon haar niet zien en dat maakte het erg spannend. Ze wisselden van condoom en het was de beurt aan L. Ook zij ging in cowgirl en ze deed uitermate haar best maar ik was sterk en ze moest hard doorwerken, zo hard dat het zweet in straaltjes tussen haar borsten liep. Ondertussen speelde ik met de clit van J, die wel aangaf dat ze niet wilde gevingerd worden. Ik weet niet of dit altijd zo is of enkel in de dreier omdat ik al in de vagina van L had gezeten. Het werd tijd om het af te maken en zo geschiedde. Mijn eerste 'dreier' was een feit.

Ascari
27 december 2012, 22:21
Begin van dit jaar heb ik het genoegen gehad om een kamer te mogen delen met deze Duitse über Milf. Gedurende een uur heeft ze helemaal gek gemaakt met zwoele tongzoenen en seksuele uitspattingen. Ik denk dat ik zonder overdrijven minimaal 20 minuten haar grotje heb gelikt. Pijpen was van een hoog niveau en het lijkt wel of ze weet wat ik wil zonder dat ik ook maar een woord zeg. Voor mijn gevoel had ik nog wel een paar uurtjes met haar willen blijven.

Helaas heb ik haar sindsdien nooit meer in Residenz gezien en ze lijkt wel van de aardbodem verdwenen. Het enige wat nog overblijft zijn mooie herinneringen. :hymnotized[1]:

Sparky
27 december 2012, 22:40
Afgelopen zondag was ze in de residenz

Ascari
27 december 2012, 22:47
Afgelopen zondag was ze in de residenz

:freu: :lostit: Dat komt goed uit, ik heb dit weekend een bezoek aan Residenz al in de planning staan.

Sparky
27 december 2012, 22:49
Prima, tot zondag

Ascari
17 februari 2013, 17:48
Laura
Laura herkende mij wel ondanks dat het alweer een jaar geleden was dat wij elkaar hadden gezien. Eerst even gezellig bijgekletst over van alles en nog wat. Daar sloeg ik een arm over haar heen en Laura kroop dicht tegen mij aan. We wisselde tongzoenen uit terwijl ik haar kont aan het masseren was. Na enkele minuten vaan voorproeven was het tijd voor het echte werk en we vertrokken samen naar een kamer.

Op de kamer begonnen we weer te zoenen (dit keer staand) en ik kon maar mijn handen niet van haar boterzachte kont afhouden. Ze trok mijn kamerjas open en likte haar weg naar benden toe. Ze begon toen gehurkt aan mijn lul te zuigen. Eerst wat speels daarna probeerde zij hem helemaal naar binnen te werken. Vervolgens was het mijn beurt en ging ik op mijn knieën zitten, Laura zette een been op een bankje en zo kon ik haar heerlijke poesje oraal verwennen. Daarna ging ze op het bankje zitten en lebberde ik verder aan haar poes. Af en toe stopte ik een paar vingers in haar natte doosje en ook dit kon ze wel waarderen. We wisselden om, ik ging dit keer op de bank zitten en zij slikte mijn leuter tot de wortel in. Ze haalde een flesje glijmiddel uit haar tas en smeerde dit op mijn lul en een gedeelte tussen haar tieten zodat ik haar tussen haar natuurlijke "c-cup duinen" kon neuken. Ik stond weer op en we begonnen weer te zoenen. Laura draaide zich om naar de spiegelwand en leunde met haar beide armen hiertegen aan. Ik wreef mijn staalharde knuppel tegen haar billen aan. Overigens zonder het risico om mijn knuppel in haar achterdeur te poorten. Na een kleine 20 minuten zochten we voor het eerst het bed op en Laura kwam in 69 bovenop mij liggen. Ik likte haar heerlijke poesje terwijl zij maar door bleef zuigen aan mijn lul. Laura laat zich helemaal gaan in deze positie en bij tijd en wijle kreeg ik haar hele poes in mij gezicht gedrukt :biggrin:. Na al dit voorspel werd het tijd om te neuken, Laura monteerde een condoom over mijn lul en kwam in cowgirl bovenop. Eerst voorzichtig maar daarna steeds dieper totdat ik ergens tegen haar baarmoeder aan zat te schuren. We wisselden naar missio en ik schoof mijn paal moeiteloos bij haar naar binnen. Ik neukte haar zo een tijdje en voelde het zaal opborrelen. Ik verhoogde het tempo en neukte haar op volle kracht en na een minuutje spoot ik mij lading in het condoom.

Laura haalde het condoom weer van mijn af maakte het zaakje weer schoon. We kletsen nog wat bij en na een paar minuten verlieten we weer de kamer. Bij de lockers drukte een paar briefjes van € 50 in haar handen als tegenprestatie voor het heerlijk uurtje. Ik kreeg een dikke zoen en een bijdehante opmerking er voor terug: Tot volgend jaar! Nou ik hoop dat dit wat eerder zal zijn :tongue:.