PDA

Volledige versie bekijken : Mirella (Duitse)



savesexer
29 maart 2011, 20:57
Naam : Mirella

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : donkerbruin/halflang/gekruld

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : slank, B siliconen maar zeer mooi gedaan

Tatoeages/Piercing: grote bloemvormige tattoo 40 cm lang

Service: heel goed TZ, PZC, beffen, vingeren

Voordelen: uitstekende service, bloedmooie meid

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : 50,-

In de grote ruimte zag ik een dame die, voor mij, zo beeldmooi was van gezicht en lichaam dat ik er gewoon moest mee naar de kamer gaan. Haar uitgenodigd naar de kino voor een kennismaking en geleerd dat ze duitse was naar de naam Mirella luisterde, 24 was, en reeds 3 jaar in de club werkte. Na de opwarming sleutel halen en naar de kamer. Nog rechtstaande gelijk beginnen schmussen en haar gevraagd wat ze zelf het lekkerste vindt, zungkusse, lecken en fingeren, ja dat was natuurlijk gelijk raak. 30 minuten lang in 69 onder haar gelegen en haar zo dikwijls laten komen dat ik op het laatste bijna verzoop in de heerlijke zoete bodyfluids, allez bij wijze van spreke natuurlijk. Terwijl gaf ze me een blowjob om gewoon van in zwijm te vallen.

duivenmelker
5 oktober 2013, 17:52
We zijn samen met mijn duifje en deze mooie Mirella met bril binnengekomen .
Bij binnenkomst gaf ze me al een kus en een vriendelijke glimlach , we waren in het verleden al eenmaal samen met mijn duifje op kamer .
Mijn 1ste & 2de kamergang was met mijn duifje alleen en deze sessies waren weeral super , maar deze beer verlangde voor onze volgende sessie naar een 2de dame voor op kamer .
De dames die ik vooraf in gedachten had waren er niet , Debbie zal niet veel meer aanwezig zijn in PSR , Jolina was in Urlaub en Helena was er ook niet en Mirella was nergens meer te bespeuren ,ze was geboekt door enkele vaste klanten en geraakte niet meer boven .
We hadden dan maar besloten om onze derde sessie met ons alleen te gaan , we gingen zien voor een vrije kamer en alleen kamer 14 was nog vrij , het was er zeer druk in PSR op deze vrije dag in Duitsland , toen we de lockers passeerden zag ik plots Mirella die een handvol briefjes van 50 euro aan het wegmoffelen was in haar kastje, vroeg haar vlug om alsnog met ons op kamer te gaan , ze moest eerst nog nazien of haar volgende afspraak niet op haar wachtte en als ze kon dan zou ze bij ons komen .
Begon alvast met mijn duifje op kamer 14 maar 10 min later kwam Mirella ons vervoegen .
Ze stelde voor om haar schoenen aan te houden zoals bij onze vorige sessie anderhalf jaar geleden , zij wist dit detail nog altijd zeer goed ik was dit al lang vergeten .
De trio die volgde was zeer goed , Mirella is een topper en het is te begrijpen dat deze dame zoveel op kamer is .
Zungkusse ,Lecken en fingeren zoals Savesexer schreef laat ze gewillig toe en geniet ze voelbaar volop van , en in het pijpen is ze een meesteres , het spel met haar High Hills was ook top en ze herinnerde dit nog zeer goed van de vorige keer hoe ik het graag heb . Mijn duifje zorgde voor de nodige ondersteuning en de afwisseling tijdens het zoenen en pijpen , de kreten van genot weergalmden in de katakomben van PSR , na meer dan een uur het sexspel te hebben volgehouden volgde de uiteindelijke ontlading in het mondje van Mirella die alles tot de laatste druppel opzuigde .