PDA

Volledige versie bekijken : Cristal-Kristel (hongaars)



savesexer
29 maart 2011, 21:01
Naam : Cristal-Kristel

Nationaliteit/Taal : Hongaars

Leeftijd : 21

Haarkleur/-lengte : blond/halflang

Lengte dame : 166

Postuur/Cupmaat : slank, B naturel, hangend

Tatoeages/Piercing:

Service: heel goed TZ, PZC, beffen, vingeren

Voordelen: zeer goede service

Nadelen:is timide en laat geen sex in het openbaar toe

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : 50,-

Ik lag op het grote schommelbed naast het zwembad wat soezen en plotseling kwam een blondine naast met liggen, jong, fijn gebouwd maar eigenlijk niet volledig mijn type. Een 20 minuutjes gebabbeld en stilletjes aan ontstond de klik en was het tijd voor een sleuteltje. Cristal of Kristel, hongaarse, 21, B-tje hangend. Lekker kussen, heel aanhankelijk en toen ik haar temperatuur controleerde was ze al drijfnat dan maar gelijk tussen haar beentjes gedoken om eens te zien hoe ver ik ze zou krijgen. En ja na zo'n 5 minuten liepen de sappen uit haar grotje en werd ze zeer heet wat zich vertaalde in diepe hongerige tongzoenen en zacht diep pijpen, zonder handjes. Dit deed ze werkelijk zeer goed, tenminste naar mijn smaak. Condoom erover en reeds 10 centimeter van de muschi was de baan zo glad dat ik in zonder enige moeite gelijk in de lusttuin belandde. Ze heeft me, onvermoeibaar, gehurkt in cowgirl geneukt terwijl ik haar overvloedige warme sappen langs mijn ballen voelde lopen. Na zo'n minuutje of 5 was ik klaargekomen maar zij heeft dat niet gevoeld en door mijn kruidenmix blijf ik keihard en werkte ze zichzelf in het zweet terwijl ik zalig genood. toen ik merkte dat haar beentjes het niet langer aankonden haar maar laten stoppen en ze nog eens lekker langs achter gepakt tot ze zinderend klaarkwam.